בצל אתגרי הקורונה: קמפיין שיווקי לעידוד תיירות הפנים לנתניה.
מאת: חן כהן
חופי הרחצה המרהיבים של נתניה, טיילות יפהפיות, אתרי טבע ונוף, שוק ססגוני, מסעדות ובארים מדליקים היוו תמיד מוקד משיכה לתיירות פנים וחוץ. עכשיו שהשמיים עדיין נעולים, קוראת עיריית נתניה בפרויקט משותף לה ולאגודה לעידוד התיירות -בואו לנפוש בנתניה .
במסגרת הקמפיין השיווקי החדש נתניה תציע לתיירים שיפקדו את בתי המלון – חבילת אירוח מפנקת, הכוללת כניסה חופשית (או בתשלום סמלי) לאירועים, סיורים קולינאריים וסיורי אופנה וכן פעילויות ספורט ופנאי בחופי העיר.
בין הארועים שיוצעו לתיירים במהלך חודש אוגוסט: פילאטיס בשקיעה בחוף סירונית, פעילות בפלנתניה, מוזיאון אל תוך הלילה וסיור מודרך במוזיאון, קונצרטים על הצוק, סיורים קולינריים, חווית טעמים בשוק נתניה וכן סיורי אופנה וסטיילניג.
סיורי גרפיטי למשפחות, יוגה על החוף, סיורים תיאטרלים על תולדות המושבה נתניה, תערוכות אמנים ב"הרצל סטריט מול", שוק עתיקות, פסטיבל שירה ים תיכוני "מניס לתוניס" בגלריה על הצוק, פסטיווקאלי – פסטיבל הזמר העברי במתחמי היכל התרבות ולילה לבן עם שלל ארועים, מפגשים, סרטים, הרצאות ועוד.
אורחי המלונות יקבלו שובר כניסה לאירועים בקבלה בבית המלון.
היוזמה שעלתה על ידי ראש העיר, מרים פיירברג איכר ומנכ"לית האגודה לעידוד תיירות, אולגה לוריא – יוצאת האגודה,– בקמפיין שיווקי לעידוד תיירות הפנים לנתניה, בצל אתגרי הקורונה.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "מטרתנו היא לעזור למלונאי נתניה לצלוח את התקופה המאתגרת שנכפתה עלינו ובתוך כך – לסייע גם לנותני שירות אחרים בעיר. יש לנו עיר נפלאה, ריביירה ישראלית של ממש, וחשוב לנו לחשוף אותה לקהלי יעד רבים ככל האפשר."
אפרים בולמש, סגן ראש העיר, הממונה על התיירות: "אני רואה חשיבות רבה בתמיכה במלונאי העיר ולא פחות מכך בכל מי שמתפרנס מענף זה. כידוע ענף התיירות בנתניה היווה כל השנים ענף כלכלי חשוב ואף הקנה לעיר את ההילה היוקרתית שלה ואת מיתוגה ומכאן שחשוב לשמור על כך."
הכניסה לאירועים תהיה מותנית בהרשמה מראש. האירועים יתקיימו בהתאם להוראות משרד הבריאות והתו הסגול.
צילום: רן אליהו