לא משנה מה התחום בו אתם מתמחים, ומה גודל העסק, בסופו של דבר, חברת מיתוג מקצועית היא המפתח להצלחה. בדקו בעצמכם – כמה אנשים עוסקים בתחום שלכם? כמה קולגות או מתחרים יש לכם? ומה רמת הרווחיות שלהם ושלכם? האם יכול להיות שאתם עדיין לא ממשים את מלוא הפוטנציאל הכלכלי שלכם?
הרי זה ברור לגמרי שחברות ועסקים מתחרים עובדים במחזורים שונים וגוזרים רווחים שונים. מה הדבר שעושה את ההבדל בין עסק שעושה המון לעסק שעושה רק קצת? (רמז: מיתוג נכון לחברה)
בין אם אתם עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ, מיתוג נכון יוצר את הבידול שמייחד אתכם, ומשם מתחיל להתרחש משהו יוצא דופן, משהו שעלו עליו מצליחנים כבר לפני מאות, אם לא אלפי שנים.
אז מה הופך חברת מיתוג להצלחה?
עסקים כמו אנזלביץ – חברת מיתוג, מצליחים בזכות היכולת שלהם להפוך אתכם ואת העסק שלכם לאוטוריטה. פשוט, תמציתי, אך מדויק להפליא. אם אתם באמת מאמינים במוצר שלכם, אתם רוצים שהלקוחות שלכם יאמינו לא פחות מכם.
לא משנה מה אתם מוכרים, מוצר או שירות, הלקוחות שלכם מחפשים להאמין בכם (או במתחרים שלכם, מי שיצליח יותר…). הלקוחות שלכם מחפשים מישהו שיראה להם דרך חדשה וטובה יותר להצליח לענות על הצורך שלכם. אם אתם מצליחים לעשות זאת – הם יקנו מכם את המוצר שלכם.
כל עסק באשר הוא צריך בסופו של דבר להעביר ללקוחות הפוטנציאלים שלו מסר ברור:
- אנחנו מבינים לגמרי את שורש הבעיה שלך (למכור את המוצר\שירות שלהם טוב יותר)
- יש לנו דרך ברורה ואפקטיבית לפתור את הבעיה שלך
- כשתצעד איתנו בדרך הזו – תחווה הצלחה!
חברת מיתוג מקצועית תדע לייצר את האווירה שתשדר ללקוח הפוטנציאלי שלך את הקונספט הזה, ולהגיע אליו למקום בו הוא מוכן להתקדם הלאה ולייצר עסקה.
חברת מיתוג שמדברת לרגש
אחת הטעויות שבעלי עסקים (ומשווקים) עושים היא לדבר אל הראש וההיגיון של הלקוח הפוטנציאלי, ולהציע לו להבין, ושוב להבין (תבין שאנחנו מקצועיים. תבין שאנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים וכיו"ב). מחקרים הוכיחו באופן חד משמעי שאת ההחלטות שלנו, גדולות כקטנות, אישיות ועסקיות, אנחנו עושים מתוך הרגש, שתואם את מערך האמונות שלנו. הלקוחות שלכם הם בני-אדם כמוכם, וככאלו הם לוקחים החלטות בחיבור לאמוציות (כל מדע המכירות מתבסס על זה – ולא סתם חברות מיתוג בינלאומיות גובות את המחיר שהן גובות עבור השירותים שלהן).
מערך האמונות שלנו שוכן בתת-המודע ומפעיל אותנו לגמרי, ולכן חברת מיתוג נבונה מכוונת לעבוד עם הרגש, עם הלב של הלקוח, ולא רק עם המחשבה ההגיונית. היכולת לייצר מסר וויזואלי שמעביר תחושת מקצועיות (לדבר אל היגיון) אך נוגע בשורש הצרכים של הלקוח (מענה שתואם את האמונות והרגשות שלו) היא סוד הקסם שחברת מיתוג מקצועית מביאה לשולחן.