עסקים שלא מפרסמים את עצמם בפייסבוק לא באמת קיימים ולא באמת עוסקים בשיווק. אם אנחנו רוצים לשווק את העסק שלנו באופן יעיל ופרקטי כדאי לנו להתחיל לשווק את העסק שלנו בפייסבוק. קידום בפייסבוק של עסקים מתאים למגוון גדול מאוד של עסקים מכל התחומים מעסקים שמציעים חוגי ריקוד לילדים ועד מאפרות או טכנאי מחשבים. לא משנה מה תחום העיסוק שלכם כמעט בטוח במאה אחוז שפרסום וקידום של העסק שלכם בפייסבוק ישתלם לכם.
קידום בפייסבוק – איך עושים זאת נכון?
יש שני סוגים עיקריים של קידום בפייסבוק:
- קידום אורגני
- קידום ממומן
קידום אורגני הוא קידום בו מקדמים את העסק על ידי פרסום של פוסטים ושיתוף שלהם בקבוצות. קידום ממון הוא קידום בו משלמים לפייסבוק כסף בשביל להופיע בפיד של גולשים או של משתמשי הרשת. הדרך הכי טובה לקדם עסקים בפייסבוק היא לקדם אותם גם באופן אורגני וגם באופן ממומן.
שילוב בין שתי שיטות קידום שונות של העסק שלנו תאפשר לנו להפוך את הקידום ליעיל יותר תוך זמן קצר. חשוב מאוד לשים לב באיזה שעות של היום והשבוע אנחנו בוחרים לשווק את העסק שלנו ומול איזה קהל בקבוצות או במיקוד של הפרסום הממומן. ההחלטה באיזה שעות נקדם את העסק יכולה להשפיע על אחוז החשיפה שהעסק לנו יקבל.
למה חשוב שלעסק שלך תהיה נוכחות ברשתות החברתיות?
חשוב מאוד שלעסק שלך תהיה נוכחות ברשתות החברתיות כי זה יכול להגדיל את החשיפה שהעסק יקבל בקרב כלל הציבור והרשת. חשוב מאוד לבחור לקדם את העסק שלנו ברשתות החברתיות באופן שיהיה ייחודי ויצירתי. קידום בפייסבוק של עסקים צריך להיות מכוון לקהל היעד שאליו העסק פונה. אם העסק שלכם פונה לאנשים בגיל 20 הפרסום שלו צריך להיות בעל אופי שונה מאשר עסק שפונה לאנשים בני חמישים.
איך אנחנו יכולים לקדם את העסק שלנו ברשתות החברתיות?
אם אנחנו רוצים לקדם את העסק שלנו ברשתות החברתיות לא כדאי לנו לעשות את זה לבד. קידום בפייסבוק שעובד הוא קידום שמומחים לקידום ברשתות החברתיות יעשו בשבילכם. אם אתם רוצים לשווק את העסק שלכם ברשתות החברתיות בדגש על פייסבוק, כדאי לכם לשכור מומחה לפרסום בפייסבוק.
בסופו של דבר, קידום העסק שלנו בפייסבוק יאפשר לנו להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל. כאשר אנחנו רוצים להגדיל את החשיפה שהעסק מקבל אחנו צריכים להיות יצירתיים וגם לקחת בחשבון שזה תהליך שיכול לקחת מספר שבועות או חודשים. חשוב מאוד לשים לב שאנחנו מפרסמים את העסק באופן שיהיה מותאם לקודים החברתיים ולא יפגע באף קבוצת אוכלוסייה מסוימת בכך שיהיה גזעני למשל. הפרסום של העסק שלנו הוא הפנים של העסק וזה מה שיקבע את התדמית העסקית שלנו.