קבוצת איציק תשובה מימשה אופציה לרכישת מגרש בנתניה לפי שווי של 90 מיליון ש"ח, עליו תקים פרויקט תעסוקה ומסחר

6 0

קבוצת איציק תשובה חתמה על עסקה למימוש אופציה לרכישת מגרש בשטח של כ- 15 דונם במתחם פולג בנתניה, לפי שווי של 90 מיליון ₪. על השטח יוקם פרויקט "מטרופולין" בעלות של כחצי מיליארד ₪ – אשר ישלב תעסוקה ומסחר, בשטח של כ- 25 אלף מ"ר. הפרויקט יכלול 6 קומות וחניונים תת קרקעיים ב- 4 קומות מרתף.

לפני פחות משנתיים חתמה קבוצת איציק תשובה על אופציה מול חברת מבנה נדלן לרכישת המגרש, שצפויה לרשום רווח של כ-16 מיליון שקל. במהלך תקופת האופציה קידמה החברה היתר בנייה להקמת השלב הראשון של הפרויקט וכן שווקו שטחים ע"י הקבוצה ונמכרו כבר כ- 50% מהשטחים בפרויקט בשווי מכירות כולל של כ- 420 מיליון ₪.

מקבוצת איציק תשובה נמסר כי היא נמצאת בשלבים מתקדמים של אישור התוכנית בהתאם לתוכנית נת/1000 אשר מקודמת על ידי עיריית נתניה, להקמת השלב השני בפרויקט שהינו בניית מגדל, שיכלול, בין היתר, מסחר, משרדים ויחידות מלונאיות ויוקם בצמוד למבנה הראשון. התוכנית נמצאת כעת בדיון בועדה המחוזית.

לדברי היזם איציק תשובה: "שוק המשרדים נמצא בהתאוששות לאחר שנת הקורונה, מעסיקים מחזירים את העובדים לעבוד במשרדים ולטווח הרחוק אין לי ספק שמודל העבודה מהבית הוא לא מודל שמתאים לאקלים ולאופי הישראלי. דווקא בשנה האחרונה מכרנו כמות גדולה יותר של שטחי מסחר ומשרדים לעומת שנים קודמות".

"אני מאוד מאמין בנתניה וביכולות שלה לתת מענה ראוי למשרדים ולא רק למגורים, בטח לנוכח העובדה כי העירייה מקדמת מתחם תעסוקה גדול מאוד, אשר יגרום לחברות רבות להצטרף למתחם התעסוקה" אומר תשובה ומוסיף "מעסיקים רבים הבינו בשנה האחרונה שהם לא חייבים להישאר בתל אביב, כל עוד הנגישות למקום העבודה היא נוחה עבור העובדים. הם גילו שאם הם קצת מתרחקים מגוש דן הם אפילו מצליחים לשדרג את סביבת העבודה ולקבל יותר בעבור הכסף שלהם".

עורכי הדין שייצגו את קבוצת איציק תשובה בעסקה הם עו"ד ויקטור חביב מקבוצת איציק תשובה ועוה"ד אמיר חן, הגר קרן חכים ושגיא המר ממשרד פישר ושות' עורכי דין.

עורך הדין שייצג את חברת מבנה תעשיה בעסקה הוא רון גינת ממשרד גרוס ושות' עורכי דין.

קרדיט תמונה ל- 3Dvision

Related Post

חדשות הנדל״ן בעיר

Posted by - 11 במאי 2022 0
חברת אורון נדל"ן, מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, נמצאת בשלבי תכנון של שני פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית בנתניה.  1. ברח' ראשון לציון בעיר,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות