פרויקט חדש בנתניה: "אלמוגים נתניה" בשכונת אגמים

7 0

חברת אלמוגים, מתחילה בימים אלו, בשיווק פרויקט, "אלמוגים נתניה", פרויקט הדגל החדש של שכונת אגמים האיכותית בנתניה.

בפרויקט  נבנים 2 מגדלים בני 32 קומות ובהן 256 דירות בעיצוב מפנק ופונקציונאלי. ויכלול דירות,4,5 חדרים עם מפרטים טכניים עשירים, שיאפשרו לרוכשים בחירה בין שתי קולקציות יוקרתיות שמציעה החברה.

חלק מהדירות צופות לים וחלקן צופות לפארק העירוני, דבר המאפשר ליהנות מנוף ירוק או כחול הנשקף מכל אחת מהדירות. כמו כן, לכל בנין לובי כניסה מפואר ומעוצב בגובה כפול, 4 מעליות מהירות ושטחים משותפים שתוכננו לרווחת הדיירים. הפרויקט נבנה ברמת גימור גבוהה, חומרי גלם איכותיים וברמה המאפיינת את סטנדרט הבניה של אלמוגים.

כעת החל השיווק של קומות הפרימיום 18-32 בפרויקט. דירות 5 חדרים בקומות הגבוהות ימכרו במחיר של החל מ 2,495,000 ₪! כולל שתי חניות תת קרקעיות.

הפרויקט מתאים למשפחות צעירות, משפרי דיור ומשקיעים – הזדמנות לתפוס מקום במגדלי יוקרה בלב שכונה חדשה ומתפתחת שיש בה הכול.

הפרויקט גובל בפארק ציבורי רחב ידיים ובו מדשאות אינסופיות הכולל מתקני משחקים ומגרש החלקה, שבקרבתו עתידים לקום גם מבני מסחר ומבנים לשירות הציבור. חוף הים נמצא במרחק של כ-5 דקות נסיעה ו"פארק אגם החורף"- השלולית, משתרע על פני כ- 80 דונמים במרחק הליכה קצר.

תושבי השכונה נהנים גם מנגישות מקסימאלית לצירי תחבורה ראשיים, כך שתתאפשר גישה נוחה לנוסעים צפונה או דרומה, למקומות העבודה בקיסריה, חדרה, נתניה, ורק 25 דקות מתל אביב. בשכונה יש גשר ייעודי להולכי רגל, המחבר אתכם הישר לשמורת אירוס הארגמן- על חוף הים.

מיכל גור, מנכ"לית חברת אלמוגים מוסרת ל "השבוע בנתניה": ""אני שמחה שחברת אלמוגים תיקח חלק בפרויקט איכותי בשכונה חדשה ואטרקטיבית.  הזוגות הצעירים באזור המרכז זקוקים לפתרונות מגורים זמינים במחירים המותאמים להם, וכל יחידת דיור שמתווספת לארסנל בעיר היא מבורכת".

Related Post

החברות שהכי כדאי לעבוד בהן

Posted by - 16 בפברואר 2021 0
אז אלו חברות זכו להשתבץ במקומות הכי גבוהים? מה מחפשים הסטודנטים לעומת בעלי המקצוע בתחום? אלו פרמטרים הכי חשוב למחפשי…

"יש מקום לכולם במדינה שלנו"

Posted by - 2 באוגוסט 2018 0
אחרי שהשתתפה במספר רב של פרויקטים חברתיים ואפילו הופיעה מעל בימת צוותא עם מופע משלה, יעל מזרחי מהווה דוגמא מצוינת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות