התקבל היתר בנייה לפרויקט הקמת קריית הממשלה בנתניה בהיקף של כ-250 מיליון שקל

6 0

מינהל ההנדסה בעיריית נתניה והוועדה המקומית לתכנון ובניה אישרו בימים אלה את תכנית הבינוי שהוגשה ע"י אלקטרה בנייה כקבלן המבצע של פרויקט הקמת קריית הממשלה בעיר, והעניק לה היתר בנייה ראשוני.
בימים הקרובים, תצא החברה הזוכה לעבודות ההקמה

לראשונה, תוקם בנתניה קריית ממשלה נפתית, שתאגד את כלל משרדי הממשלה באזור. בכך יבוא לסיומו המוצלח מאבקה של ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, במסגרתו ביקשה ממשרדי הממשלה ומהדיור הממשלתי באוצר לאגד את כלל משרדי הממשלה של נפת השרון במתחם אחד ובכך לאפשר נוחות ונגישות מירביים לתושבי העיר והאזור ובתוך כך – להעמיק את איכות השירות, בצד הענקת תנופת פיתוח למתחם 542א'.

הקריה שתתפרש על שטח מובנה של כ-30,000 מ"ר צפויה לקום על ציר בן צבי בנתניה (מול בית הספר טשרניחובסקי בנתניה) כאשר המבנה עצמו יהיה בן 12 קומות, מעל 4 קומות תת קרקעיות. הקריה צפויה לכלול את נציבות מס ההכנסה, משרדי המע"מ, רשות האוכלוסין, שירות התעסוקה, משרד המשפטים, משרד הבריאות, משרד הקליטה, בית הדין הרבני, משרד הרווחה, משטרה וכן את רשות הגבייה.
בהמשך – יוקצה במגרש הסמוך שטח להקמת בית המשפט.

חברת אלקטרה זכיינות, זכתה בפרויקט שיצא לפועל ע"י הדיור הממשלתי שבמשרד האוצר, בשיטת PFI–Private Funding Investment אלקטרה תשקיע בפרויקט כ– 250 מיליון שקל, ותתפעל את הקרייה באמצעות אלקטרה FM לתקופה של 25 שנה. בתמורה אלקטרה תקבל כ- 15 מיליון שקל מדי שנה וכן מענק הקמה של 33 מיליון שקל. הקמת הפרויקט מתוכננת לתקופה של 4 שנים.

את המכרז פרסם בנושא מינהל הדיור הממשלתי, כאשר מועצת העיר נתניה אישרה את החוזה שנחתם בין עיריית נתניה לבין הממשלה באמצעות מינהל נכסי הדיור הממשלתי במשרד האוצר, להחכרת השטח.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מברכת על הקמת הקריה שיוצאת אל הפועל לאחר מאבק של שנים ומאמינה שהיא תאפשר נגישות גבוהה של תושבי נתניה והסביבה לשירותים שמוענקים על ידי משרדי הממשלה השונים."

Related Post

מהפכה נשית בפקולטה

Posted by - 8 באוגוסט 2019 0
מהפך בפקולטה להנדסה באוניברסיטת בר אילן: כמעט שליש מהסטודנטים במקצועות בהן שלט שנים קול הבס, הן נשים; הסטודנטית נויה דיק…

ממשיכות את דרכה

Posted by - 31 באוקטובר 2019 0
ב – 21.11 יתקיים בבית ויצ"ו נתניה ערב ורוד להעלאת המודעות לסרטן השד ולזכרה של לבנת אבידן דלל. אמה, חני…

דו"ח מצב

Posted by - 24 באוקטובר 2019 0
שתי הערות על המצב: בסוף החודש חוזרת מועצת העיר להתכנס, לאחר פגרה בפועל בת שלושה חודשים; ובהחלט יש על מה…

מוצאים תעסוקה

Posted by - 26 באוגוסט 2020 0
בצל נגיף הקורונה והצורך במקומות תעסוקה יזמה עיריית נתניה יריד תעסוקה וירטואלי המאפשר חיבור בין מחפשי העבודה ובין מעסיקים מספר…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות