הסגר השני הביא את עמותת עזר מציון להרחיב את המענה שהם מעניקים לאגף הסיעוד בעמותה לקשישים ובני משפחותיהם. העמותה תעניק מגוון רחב של שירותים על מנת להתמודד עם ההשלכות המורכבות של ימי הסגר והבדידות שנכפתה על הקשישים.
קו חירום – קו שיהיה פעיל מסביב לשעון וייתן מענה לפניות מסוגים שונים החל מצורך באוזן קשבת, דרך בקשת מידע, סיוע במיצוי זכויות, תיווך לשירותים נוספים בתוך ומחוץ לארגון, סיוע ברכישת מוצרי מזון ותרופות, סיוע בהסעות לבדיקות רפואיות באמצעות מתנדבים או אמבולנסים ועוד. את הקו מאיישים אנשי מקצוע (עו"ס, גרונטולוגים ועוד) המתמחים בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת ובני המשפחה המטפלים בה.
כמו כן מפעילה העמותה את פרויקט אוזן קשבת – במסגרתו מתנדבים יוצרים קשר עם קשישים אותם ילוו באופן קבוע, יהוו עבורם אוזן קשבת וינסו לסייע ככל שיוכלו. גם בהיבט הגופני יינתן שירות הדרכה להפעלה גופנית מרחוק לקשישים ע"י צוות של מורים שיחות וידאו לקשישים ועוד.
גם התמיכה בניצולי השואה תימשך תחת הגבלות הקורונה וכן מרכז "ציפורה פריד" המלווה בני משפחות של חולי דמנציה יגביר את פעילותו במענה למשפחות ואף ייזום קשר רציף עם המשפחות המלוות במרכז.
הסיוע המדובר לקשישים הינו חלק משירותי האגף לסיעוד ולתמיכה בקשישים המעניק גם שירותי מטפלים ומטפלות והינו גם חלק ממערך התמיכה המוגבר שמעניקה עזר מציון במהלך המלחמה בנגיף הקורונה.