מרכז הצעירים "הגג" וחברת "שיפטנבול" הובילו בשבוע האחרון מיזם ייחודי שנועד להתמודד עם נושא יוקר המחיה וסוגיית רכישת המתנות לחגים בתקופה זו של השנה.
הכנסותיו של יריד האופנה הועברו כולן כתרומה רגע לפני תקופת החגים. הרווח היה רווח כפול: פריטים זולים שרכשו צעירי העיר שבסופו של דבר נתרמו לטובת תושבים נזקקים.
כידוע יוקר המחייה בעידן הנוכחי מאתגר את הניהול הצרכני של כל פרט במדינת ישראל בכלל וצעיריה בפרט, כאשר תקופת החגים מעלה הרבה מאוד שאלות בנושא. הגג – הבית לצעירים בנתניה פעל רבות בשנה האחרונה על מנת להתמודד עם האתגרים הללו ובתקופת החגים, אחת השאלות שהכי מעסיקה אותנו קשורה לקניות – איזה בגדי חג לקנות, איזה מתנות לקנות וכמה כסף להוציא.
אז לכבוד האירוע, קושט בחגיגיות הגג היפה של מרכז הצעירים, נפרסו פינות ישיבה שאפשרו ליהנות בין קנייה לקנייה, דיג'יי השמיע מוזיקה "מקפיצה" ומי שנהיה קצת רעב מכל השופינג היה יכול להתפנק בנשנושים טורקים ובקפה טורקי משובח.
הגג היה גדוש בדוכנים עם מגוון רחב של פריטי לבוש, ואקססוריז כמו גם מוצרי איפור, בישום, אביזרים לבית, מארזי מתנות לחג ועוד. למעלה מ- 500 תושבי נתניה והסביבה השתתפו ביריד, אשר במהלכו נאספו 38,630 שקלים שהועברו כתרומה.
באי היריד נהנו מקנייה של בגדי מותגים במחירים שווים לכל כיס (החל מ-10 שקלים ועד ל-90 שקלים בלבד).
זהו יריד האופנה ה-2 שמקיימים מרכז הצעירים "הגג" ושיפטנבול – חברה ישראלית של קבוצת צעירים נתנייתים יזמים, שמשתמשת בשירותי "הקפסולה" של מרכז הצעירים.
אם גם אתם רוצים להשתתף באירועים של מרכז הצעירים, אתם מוזמנים לעקוב אחרי אתר האינטרנט של "הגג" או/ו דף פייסבוק, עמוד האינסטגרם, חשבון הטיקטוק ולהירשם.
תמונה: אלבום פרטי