אגף הרווחה של עיריית חדרה מפעיל מוקד קורונה היוצר קשר עם תושבים בימי הסגר, מתעניין בשלומם ומסייע להם במידת הצורך
אגף הרווחה של עיריית חדרה מפעיל מוקד קורונה היוצר קשר עם תושבים במהלך הסגר, בעיקר מבודדים וחולים מאומתים, כדי להתעניין בשלומם ולסייע להם ככל הניתן.
את מוקד הקורונה מאיישים עובדי המחלקה למשאבי קהילה והתנדבות באגף הרווחה בעיריית חדרה, עובדות האגף, סטודנטים, חיילים וחיילות, המתקשרים למאות המאומתים והמבודדים בגל הקורונה האחרון.
לדברי מנהלת המחלקה להתנדבות יונה מאור: "השיחות מתבצעות מתוך מטרה ליצור קשר עם התושבים ולעזור להם במידת הצורך. מדובר בקשישים בודדים ללא עורף משפחתי, משפחות שלמות שנמצאות בבידוד, חלקן או כולן חולות ואין להן עזרה מהמשפחה או מהקהילה, ותושבים נוספים. העזרה מתבטאת בראש וראשונה בשיחה כדי להראות שלעיריית חדרה אכפת, שיחה שמתקבלת בשמחה ובתודה, במילוי שאלון קצר ובעזרה הנדרשת: ערכות הפוגה לילדים, תווי קנייה ואף רכישת מוצרים למשפחות נזקקות".
את קניית המצרכים ושינועם לבתי התושבים מבצעים עובדי העירייה במסירות ובאחריות, ואת ערכות השי מארגנים ומשנעים במרכז הצעירים העירוני הפועל במסגרת אגף נוצ"ץ (נוער צבא וצעירים) של העירייה.
במקוד הקורונה מעדכנים כי בממוצה מתבצעות כ-150 עד 200 שיחות לחולים ומבודדים, כאשר את הפעילות מרכזת עו"ס קהילה יונית פינקלשטיין מאגף הרווחה.