האמת , ניסינו בחשש רב . והתוצאה הפתיעה גם אותנו. ארוחת הצהריים הוחלפה במוצרי וונדרס , ילד אחד לא שם לב כלל להבדל , ילד שני אהב אפילו יותר… הסלוגן של הסדרה הוא תתכוננו להתפלא! התפלאנו …
Wonders of Nature
הסטארט אפ הישראלי החדש בתחום תחליפי הבשר, נותן לישראלים הזדמנות לטעום ראשונים ממוצריו, רגע לפני שהוא הולך לנגוס בשוק האמריקאי
וונדרס – סטרטאפ ישראלי חדש, שהוקם במטרה לפרוץ לשוק תחליפי הבשר העולמי ולתת ביס לשחקנים כמו
BEYOND MEAT ו- IMPOSSIBLE, משיק סדרת מוצרים בישראל תחילה, ממש רגע לפני ההשקה בחו"ל
לדברי מנכ"לית וונדרס, רונית דוידוביץ: "צרכנים בכל העולם מחפשים אלטרנטיבות מתקדמות לבשר המבוססות על חלבונים מהצומח, ומביעים רצון להתחבר למהפכה החברתית, התזונתית והסביבתית של תעשיית תחליפי הבשר. יחד עם זאת, עדיין לא נמצא פתרון מספק, שעונה על כל צרכיהם, ולכן מרביתם, למרות אחוז התנסות גבוה, לא ממשיכים לצרוך תחליפי בשר באופן קבוע. בכדי לתת להם מענה טוב יותר, לאחר פיתוח שנמשך קרוב לשלוש שנים, ובעלויות של מיליוני שקלים, אנחנו סוף סוף שמחים להציע לאותם צרכנים תפריט מרשים ומגוון, בעל ערכים תזונתיים גבוהים ובטעם מושלם כמו שהם מחפשים"
100% טעם, 0% בשר
תחליף הבשר של וונדרס מספק חלבונים איכותיים, B12, אבץ וברזל ממש כמו קציצת בשר ובטעם משובח. הסדרה מבוססת על חלבוני אפונה וסויה. צריכת קטניות היא דרך מעולה לשילוב חלבון איכותי בתזונה, ומומלצת ע"י ארגוני הבריאות בעולם. מוצרי וונדרס הינם ללא חומרים משמרים, ללא גלוטן, ללא כולסטרול, ללא שומן טראנס, ללא GMO ועומדים בסטנדרטים של רגולציית 2021 ללא סימון אדום. חומרי הגלם של סדרת וונדרס נבחרו בקפידה מהספקים המובילים בעולם, והם שילוב של טבע עם טכנולוגיה. בהם: אפונה, סויה, חמאת קקאו, חרוב, סלק, ליקופן עגבנייה וסיבים תזונתיים.
התכונות הסנסוריות של מוצרי הסדרה (הטעם, המרקם, המראה והעסיסיות), פותחו בעזרת פאנל סנסורי ייעודי, ובהובלת צוות מו"פ ייחודי המורכב ממהנדסי מזון מתחום הבשר וחוקרים בתחום החלבונים מן הצומח.
לא רק המבורגר! WONDERS תציג מגוון שלם של מוצרים לשוק
בעוד כל החברות בשוק שמות את ההמבורגר בפרונט, וונדרס מציגים פורטפוליו מוצרים שלם, בטעמים משובחים ואיכותיים לצרכים של השוק. הסדרה תכלול בשלב זה ארבעה מוצרים: וונדרס בורגר, וונדרס מיני קבב, וונדרס צ'וריסו וונדרס תחליף בשר טחון. עיצוב הסדרה, בגוונים של שחור וירוק, מבליט את חווית הטעם.
על כל מוצרי וונדרס מופיעה תווית של ויגן פרנדלי, המאשרת שהמוצרים מתאימים לטבעונים.
את הסדרה ילווה קמפיין תחת הסלוגן : תתכוננו להתפלא.
ישראל תחילה
כסטרטאפ ישראלי שמגיע היישר מבירת הטבעונות של העולם, וונדרס מתחילים את פעילותם עם פנייה שיווקית קודם לקהל הביתי, רגע לפני היציאה לעולם כולו.
חשוב לדעת, 5% מהישראלים טבעוניים, ובתל אביב, שהיא "בירת הטבעונים" יש 13% טבעוניים. אבל הפוטנציאל הוא כמובן הרבה מעבר. קהל של מגוונים ומפחיתי בשר (Flexitarians), צמחונים, שוחרי בריאות, קהל צעיר שמוכן להתנסות בחדשנויות, שומרי כשרות ועוד.
הצעד הבא שלנו – ביס מ-BEYOND
לקחת ביס מהשוק העולמי – שוק הבשר העולמי מוערך בהיקף מכירות של 1.4 טריליון דולר בשנה. לפי הערכת מומחים, בתוך פחות מעשור תחליפי הבשר יהוו 10% מכלל שוק הבשר בעולם. זהו פוטנציאל אדיר של 140 מיליארד דולר, וזו הקרקע לפריחתם של מיזמים בתחום של ענקיות המזון, לצד סטרטאפים. בנוסף, קיימת תאוצה גדולה בתקופה הנוכחית בזכות פריחת מגמת ה- well being, המודעות הגוברת לאיכות הסביבה וטכנולוגיות מזון חדשות הפועלות לשיפור חווית הטעם של מוצרים מבוססי חלבונים מהצומח.
יעדים
וונדרס יוצא למהלך ארוך טווח בשוק הישראלי, במטרה להיות בחזית המהפכה כשחקן מוביל, שיגדל עם השוק בארץ ובעולם:
Q1- 2021- חדירה לשוק הישראלי. השקה ברשתות השיווק, שילוב בתפריטים של מסעדות מובילות ושיתופי פעולה אסטרטגיים
Q4- 2021—השקה בשוק האמריקאי
2022- המשך מו"פ, הרחבת הפלטפורמה והמשך חדירה לשווקים גלובליים נוספים.
מאחורי המיזם
המיזם בהובלת רונית דוידוביץ, שם דבר בתעשיית המזון, המכהנת כמנכ"ל, נתמך על ידי חברת זוגלובק. אבי המיזם הוא אלי זוגלובק – יזם פודטק ויו"ר זוגלובק, שבעברו ייסד את חברת FOODTECH INTERNATIONAL האמריקאית, שהתמחתה בייצור ובשיווק תחליפי בשר לרשתות המובילות בארה"ב ובקנדה, ואשר נמכרה ל .NESTLE-