מבזק חדשות!! במהלך הלילה אירעה תאונת שרשרת בכביש 2 לכיוון דרום, בין מחלף אולגה לבית ינאי

7 0

בשעה 03:54 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון, על תאונת שרשרת, עם מעורבות 3 משאיות ואוטובוס (שתי משאיות שהתנגשו במשאית ואוטובוס שעמדו בפקק בשל עבודות בכביש ) בכביש 2 לכיוון דרום, בין מחלף אולגה לבית ינאי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח הלל יפה, לניאדו ורמב"ם, 5 פצועים, בהם: 2 גברים כבני 30 במצב קשה, עם חבלות בראש ובחזה, מחוסרי הכרה ומונשמים, גבר בשנות העשרים במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית, ו- 2 פצועים קל.

פאראמדיק מד"א, אבי כהן סיפר:

"מדובר בתאונה קשה ובזירה מורכבת, כשהגענו ראינו אוטובוס שעמד בפקק בשל עבודות בכביש ואחריו משאית, שתי משאיות שהגיעו התנגשו במשאית ובאוטובוס, במשאית שעמדה ישבו שני גברים כבני 30 , הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלות בראש ובחזה, חילצנו אותם מהמשאית והענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה , הנשמה ועצירת דימומים, ופינינו אותם בדחיפות לבתי החולים כשמצבם קשה. נהג משאית נוסף גבר בשנות העשרים הוגדר במצב בינוני ונהג האוטובוס גבר כבן 60 ונהג המשאית האחרונה הוגדרו קל. "

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Related Post

צום מועיל

Posted by - 12 בספטמבר 2021 0
צמים ? חשוב מאוד לדעת לעשות זאת נכון כדי לא לפגוע בגוף. צום יום כיפור נמשך כ-25 שעות שבמהלכן הגוף מאבד משקל עקב התייבשות ודילול מאגרי פחמימות, אך לא דילול מאגרי השומן. לכן חשוב מאוד להיערך אליו מראש ולא רק ביום עצמו. מאת : סוזן בוורמן, תזונאית קלינית ויועצת בחברת הרבלייף פעילות גופנית ביום שלישי או רביעי  ? כושר חיוני לאורך השנה אך לא מומלץ לבצע פעילות גופנית עצימה יום לפני צום. פעילות גופנית מגבירה את קצב  חילוף החומרים ואת הרעב במהלך היום למחרת, לכן אם צמים תכננו את האימונים כך שלא תתאמנו יום לפני הצום. שתייה ביום רביעי רבים טועים ומעמיסים נוזלים שעה לפני הצום. הדבר הנכון הוא לשתות במהלך היום של לפני הצום בצורה הדרגתית כדי להיות במצב רווי, לאגור נוזלים בגוף ולמנוע התייבשות. הכמות היא לפחות ליטר וחצי מים ליום, בנוסף לתוספת שתייה במידה ועובדים ו/או נמצאים בחוץ ובתנועה. כמו כן, מומלץ להפחית בהדרגה את צריכת הקפאין בכדי להתחיל תהליך הדרגתי של  גמילה מקפאין ובכך להימנע מכאבי ראש ועצבנות במהלך הצום.    תזונה ביום רביעי מומלץ לאכול במהלך היום ארוחות קטנות המכילות פחמימות וסיבים תזונתיים שמאריכים את זמן תחושת השובע. ניתן להשתמש גם בשייקים עם פירות ושיבולת שועל בבוקר וחטיפי חלבון המשלבים בתוכם גם פחמימות כארוחות ביניים.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות