מענטש במשכן הנשיא

6 0

יש לנו נשיא חדש, יש לנו א מענטש במשכן הנשיא.

טור אישי מאת אפריים בולמש סגן ראש העיר, ממונה על התיירות ורישוי עסקים

הנשיא ה 11 של מדינת ישראל ניבחר על ידי חברי הכנסת ברב הגדול ביותר שניבחר אי פעם נשיא בישראל. ללא התלהמות ללא שערוריות, ללא לכלוכים. בהתמודדות מכובדת  עם מיריים פרץ האצילית.

בחירתו  של הרצוג על ידי חברי כנסת מכל המפלגות מצביעה על כך שחברי הכנסת רצו התמודדות אחרת מההתמודדות רווית יצרים בבחירות לכנסת.

התמודדות לכנסת השאירה צלקות רבות בעם ישראל. ניכר פילוג רב בקרב האוכלוסייה ואזרחי מדינת ישראל. תופעת הפיצול וריבוי השבטים אותה תיאר הנשיא ריבלין בהחלט מטילה צל כבד על חוסנה של המדינה היהודית וחשש כבד לעתידה. הרי העם היהודי בעל ניסיון במלחמות אחים ובפיצולים. ניצחונו הגורף של הרצוג מצביע על כך שנבחרי העם הבינו שצריך לעצור את מלחמת השבטים.

אין טוב יותר מבוזי לאחד את העם. אני מלווה את בוזי שנים רבות ויכול לומר בלב שלם שזכינו בנשיא חכם מאוד, בעל לב ענק, עם רגישות חברתית ואנושית אדירה.

בוזי הבין שצריך לקרב את הסובבים לביבי על מנת להתחיל במלאכת האיחוד בעם, לכן אני בהחלט מבין את בחירתו של הדובר מסביבתו הקרובה של ביבי. לא להחרים, אלא לקרב. אם נבחן את הדברים, רק ביבי ובוזי היצליחו להביא כה הרבה מנדטים. שניהם מבינים דבר מה בפוליטיקה. שמחתי ליראות את כל חברי הכנסת קמים לכבודו של בוזי במליאת הכנסת. שמחתי ליראות את כל המכובדים שבאו לכבודו של בוזי. שמחתי מאוד להיות בין המוזמנים של בוזי לטקס ההשבעה שלו בכנסת. בתום הטקס עמדו בוזי ורעייתו במרפסת של הכנסת ולחצו ידיהם של כל האנשים שעמדו בתור ארוך וברכו את בוזי על שנבחר. בוזי ורעייתו הקפידו להקדיש זמן ולשוחח עם כל מי שרצה לברך אותם וללחוץ ידם, בין אם זה שגריר או נשיא הארגונים היהודים בארה"ב או מכובד אחר ובין אם אלו עובדי הכנסת שחיכו בסבלנות שיגמר תור  המכובדים  וניגשו ללחוץ ידו של בוזי ורעייתו. זה בוזי. הוא של כולם. כולם שווים לפניו. יהיו כאלו שיצקצקו בלשונם ויאמרו הכיצד אני מכנה את הנשיא – בוזי. אולם הרי גם את  הנשיא ריבלין מכנים רובי. הם מספיק ענקים ומכובדים כדי להכיל את העממיות שהכינוי בוזי ורובי מסמלים. יש לנו נשיא בכנסת. יש לנו א-מענטש.

"מענטש" – בשפה העממית היום זה מכונה "גבר-גבר" , בן אדם טוב, ערכי שמתנהג בכבוד וביושר עם כל אדם. המחמאה היהודית האולטימטיבית.

בתמונות – סגן ראש העיר אפריים בולמש בטקס הממלכתי להשבעת הנשיא ה -11 למדינת ישראל , יצחק הרצוג , בוזי'.

Related Post

שפיץ מהיציע

Posted by - 25 ביולי 2019 0
מכבי נתניה עם הפנים קדימה, העונה הרשמית תצא לדרך כשהקבוצה תארח את הפועל חיפה בגביע הטוטו יש לסמן את גביע…

לדבר אל הקיר

Posted by - 26 באוגוסט 2020 0
הדיבורים על מערכת בחירות אפשרית בקרוב לא עוזבים אותנו. אין ספק שהתגעגענו לכל הטוב שתקופת הבחירות מפזרת סביבה… הרב שניאור…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 10 בספטמבר 2020 0
מחכים לסכנין הליגה חוזרת מפגרת הנבחרות, מכבי נתניה תארח את העולה החדשה בני סכנין שהובסה במחזור הראשון 3:0 בביתה לבני…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 24 באוקטובר 2019 0
קבוצה במשבר מכבי נתניה בצרות, הקבוצה נראית רע, לא מחוברת ולא מחוייבת. הלחץ נותן אותותיו על הדשא וביציעים. ערב המשחק…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות