הסדר מהיר לקיזוז ולתספורת החובות של חייבים – חוסכים זמן בניהול הליך חדלות פירעון/פשיטת רגל

5 0

איך זה עובד ומה זה אומר?

כיום בישראל 2020 רשאי אדם אשר לו חובות וככול ועומד הוא בקריטריונים השונים כמופיע בחוק לגשת להליך חדלות פירעון/פשיטת רגל על מנת להתחיל בחיים חדשים נקיים מחובות עיקולים והגבלות.

הסדר מהיר הכוונה היא להצעה אותה מציע החייב/ת לתשלום סכום כסף על מנת לסיים עם חובותיו, ז"א במילים אחרות, כאשר לאדם ישנן חובות רבים רשאי יהיה הוא ליתן הצעה כספית כוללת לטובת כלל חובותיו ולקבל הנחות וקיזוז החובות באופן ממקוד ומהיר ובכך להשתחרר מהחובות ולצאת לחיים חדשים.

איך זה עובד?

אם בעבר ובהליך הישן [ פשיטת רגל] הייתה חובה להציע מינימום 30% מגובה החובות על מנת לנסות ולהגיע להסדר מהיר שיחסוך זמן בניהול הליך הרי שכיום בחוק החדש אין חובה כזו, במילים אחרות, יכול היום כל חייב או חייבת להציע הצעה להסדר עם כלל נושיו אשר יש בה כדי לחסל את חובותיו אליהם והחידוש הוא כי אותו חייב יוכל להציע גם 10% בלבד כך שאין מגבלת מינימום כבעבר.

כיצד בוחנים את ההצעה שלכם?

את ההצעה שלכם תעבירו ע"י עורך דין המייצג אתכם בהליך החדש, ההצעה תעבור לידי המנהל של התיק שלכם מצד הנושים שם יבחנו את הצעתכם, כחלק מהשיקולים אותם שוקלים באם לאשר או לשלול את הצעתכם, לוקחים בחשבון את הסכום שהיה עליכם לשלם אילו הייתם פועלים במתכונת של בקשה רגילה לחדלות פירעון ושיקום כלכלי ללא הצעת הסדר [ פשיטת רגל], אם לאחר שיבחנו את בקשתכם יימצא כי אילו הייתם מנהלים הליך ארוך של חדלות פירעון הרי שהייתם בסוף ההליך מחזירים סכום הנמוך מהסכום שהצעתם בהסדר הרי שסביר כי הצעתכם תאושר, מאידך אם יימצא כי אילו ניהלתם הליך ארוך של חדלות פירעון בסופו ייתכן כי תשלמו סכום הגבוה מזה שהצעתם כבר בתחילת הדרך הרי שההסדר לא בטוח יאושר.

איך יודעים כמה להציע? איך יודעים כמה הייתי צריך לשלם בסוף ההליך אם הייתי מנהל הליך רגיל של חדלות פירעון כדי לדעת כמה להציע כבר בהתחלה?

תשובה לשאלה זו אינה חד משמעית וכי דין אדם צעיר אינו כדין אדם מבוגר, כך לצורך העניין אם יבוא אדם מבוגר, חולה ובפנסיה הרי שפוטנציאל השתכרותו נמוך ביותר ומשכך סביר כי אם ינהל הליך ארוך הרי שבסופו ישלם סכום זעום ועל כן יוכל אותו אדם לחסוך את ניהול ההליך ולהציע תשלום סימלי כבר בתחילת הדרך ולנסות להתשחרר מהחובות באופן מהיר ללא ניהול הליך מתיש. הצעות להסדר מתקבלות גם ע"י בחורים צעירים שאתרע מזלם ומעוניינים לצאת לדרך חדשה באופן מהיר.

מאחלים לכם סופש נקי מחובות.

אייל קורסיה ושות- משרד עו"ד

טלפון: 050-6351208

אתר: http://www.adv-dk.co.il/

Related Post

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 3 באוקטובר 2019 0
לאחר ההפסד הצורב של מכבי נתניה בחיפה 0:3, הקבוצה תארח ביום ראשון את בית"ר ירושלים במשחק ששווה לכל אחת מהן…

שפיץ מהיציע עם אפי ישראל

Posted by - 13 בפברואר 2022 0
1:0 גדול למכבי נתניה בבאר שבע, נקמה מתוקה על הפסד הגביע, 5 מחזורים לסיום והכל פתוח במאבק על הבית העליון,…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות