חוזרים לשגרה

7 0

תקופת החגים חלפה וזה הזמן להדק את החגורות ולחזור לשגרת תזונה.

מאת:  חלי ממן

  1. מתחילים בילדים – שיפודי פירות במקום קעריות סוכריות. קופצים להתארח, להציץ, להשוות וכמובן לטעום מקערית הסוכריות. השנה, במקום לקנות להם המון מתוקים שלהם ולנו הם ממש לא טובים, נשקיע בשיפודים ובחיתוך פירות. נרוויח פעמיים – גם תהיה חויה ביחד של יצירת שיפודים משותפת, וגם יהיה לנו קל מאוד לבחור בריא ולהרגיש שעשינו משהו טוב עבור ילדנו, ועבור עצמינו.
  2. טבע.. כל ארוחה מתחילים בירקות ובסיומה, אחרי הפינוי והניקיון, מניחים קערת פירות וירקות שטופים ומזמינים לאכילת ביניים בריאה ומספקת.
צילום-אורן-סונגו
  • מים זה הכי טבעי שיש – ואם בטבע עסקינן אז אי אפשר כמובן לפספס את המים. המים כמו שהם מקוריים וטובים הם הבחירה הכי טובה עבורנו. השנה נשתדל להקפיד להגיש יותר מים ופחות משקאות אחרים עם תוספות מתוקות וצבעוניות.
  • עריכה בריאה – צלחות וכוסות קטנים וכפות הגשה בגודל רגיל (ולא ענקיות) יעזרו לנו לא להגזים עם הכמויות שאנחנו מעמיסים
  • מזנון זה בריא – כשמשאירים את המזונות העיקריים קצת רחוק זה מחייב חשיבה נוספת לפני לקיחת תוספת. הרי כדי לקחת עוד צריך לקום, לזוז ולפעמים אפילו לעמוד בתור. הדקות האלו מספקות לנו הזדמנות לחשוב ולהחליט אם באמת אנחנו רוצים תוספת או שנסתפק במה שכבר אכלנו. 
  • בלי טלויזיה – השנה מנצלים את ההזדמנות ולא מעבירים את האכילה מול הטלויזיה. כך נצליח להנות  מהתרכזות באכילה, משיחה ומקצת שקט. כל מה שצריך לארוחה בריאה וטובה.
  • תכנון מראש –תכנית של סדר יום

מומלץ לקחת הרגל אחד ולהמשיך איתו לאורך השנה בכדי שתעזור לנו לשמור על הגזרה ותהווה עבורנו קפיצת מדרגה להרגלים טובים על פני השנה כולה.

תמונה ראשית: באדיבות חלי ממן . סלט פירות משודרג צילום יחסי ציבור

Related Post

טארט טאטן תפוחים

Posted by - 31 באוגוסט 2021 0
רכיבים 1 דף בצק עלים 5 סוגים שונים של תפוחים (בגיוון בין חמוץ למתוק) 100 גרם סוכר לבן 50 מ"ל…

קוקיגלידה

Posted by - 2 באוקטובר 2018 0
רכיבים:   1 ק"ג קמח 540 גרם חמאה 770 גרם סוכר חום ככה 150 גרם ביצים 600 גרם שוקולד צ'יפס…
כלי נגישות