עופר שכטר הגיע למתחם 'מול החוף' ולא כדי לגלוש, בר זומר עם השקת מוצרי איפור חדשים וגם – נחשו לאיזה מותג נבחרה אופירה אסייג כפרזנטורית

7 0

המון בהצלחה לאופירה אסייג האלופה שנבחרה לשמש כפרזנטורית של פרויקט SEA TOWER 5 של חברת רום כנרת בשכונת פארק הים על חוף ימה של בת-ים. הקמפיין בהשקעה כספית של כ-2 מיליון ₪ נראה שווה במיוחד!! צילום: גיא יחיאלי.

השחקן ומנחה אמבוש אקסטרים, עפר שכטר בחר לבלות את הבוקר שלו בארוחת בוקר מפנקת במסעדת "לנדוור" במתחם מול החוף וילג',עפר התרחק מהעיר הגדולה ליום אחד ובילה במתחם באוויר הפתוח בהתאם להנחיות כמובן. צילום: מול החוף ווילג

לראשונה הפרזנטורית ודוגמנית העל המצליחה בר זומר, יוצאת בשיתוף פעולה יצירתי עם רשת מגנוליה, ומשיקה את קו מוצרי האיפור שיצרה barbiz ברשת תכשיטי מגנוליה, אותה היא מייצגת כפרזנטורית. מוצר האיפור יימכר ב- 81 מסניפי הרשת המון בהצלחה יש למה לחכות.. צילום: אלכס ליפקין.

מגישת הטלוויזיה שלמור שטרוזמן החליטה לפנק את עצמה והתחדשה ברכב פיאט 500 קברליוט, מדובר בדגם פופ סטאר קברליוט הכי מפואר של פיאט  500. הצבע הנבחר – אדום פסטל  מחיר הרכב 99,900 ₪ לפני הנחת סלבס. מברוק.. צילום – אור גפן

צלמנו בשטח מדווח.. טל חמד האגדי תפס לאחרונה בשעות הבוקר המוקדמות את קארין אופיר רגע לפני ההקרנה של הסרט על אביה שייקה אופיר ז"ל התמונות כאן אצלנו..

וולקאם טו דה קלאב.. שלום לידידה נגר שמצא זמן לשבת להסתכל קדימה ולפנטז על הטיול שקרב ובא עם השחרור הקרוב מתמיד.. עד מתי??

הקורונה או הסגר לא בדיוק הטרידו את עודד בנעים. הבחור הנתנייתי שם בצד ופשוט נהנה מסופש איכותי ביותר באילת. מסיפורים שהגיעו למערכת נשמע שהיה סופ"ש מטורף במיוחד..

התפוח לא נופל רחוק מהעץ?? ירדן לגזיאל ביתו של שלומי בוריקה האגדי חברה לאביה ושניהם מחכים לכם בסניף עם בוריקה של פעם בחיים. יותר ממוזמנים בעיקר ששעות הפתיחה הוקדמו מחכה לכם קיץ חם במיוחד..

בשיא של השיא.. דניאלה עמר מאמנת הכושר הנתנייתית שממשיכה לתת בראש בשיטת 90 הימים ,מנפיקה תוצאות חסרות תקדים ועשתה רעש שהגיע עד למדור המציצים שלנו שיהיה המון בהצלחה..

אביגייל חן תושבת העיר בתמונה איכותית במיוחד שכרגיל מוכיחה שהנשים היפות ביותר נמצאות בעיר נתניה..

קרן מרקין שבקרוב תתגייס נהנית מרגעים אחרונים כאזרחית רגע לפני שהיא הופכת להיות רכוש צה"ל. מציצים מאחל המון בהצלחה שפשוף נעים..

עוד בגזרת הנתנייתים באילת.. הראל כהן ואייל ברדה דואגים להשאיר חותמת איכותית במיוחד בחופי אילת וכרגיל ממשיכים לעשות חיים רגע לפני הגיוס המיוחל שקרב מתמיד..

לתשומת לבכם, זיו השמן ממסגריית כוח הברזל מיישר קו עם ימי הקורונה הלא פשוטים ומפרגן למגיעים למסגרייה במחירי קורונה הוגנים ומציצים שמחים לבשר על יוזמה כזאת בימים אלה. שאפו לזיו המון בהצלחה..

מה הכי הכי חשוב להורים תמיד?? גננת מחבקת ואוהבת וזאת ענבל!! מהמשפחתון של ענבלי שמפנקת את הילדים אצלה וגורמת אושר ונחת להורים. עלי והצליחי ענבל מציצים מאחל המון הצלחה..

משה סמייה,  יו"ר  ההסתדרות והמרחב הניצחי, בביקור אצל  שלמה  בן שלום איש הספר  וגימלאי  שעדיין מלא אנרגיה .סמייה איחל בריאות ואריכות ימים  לבן שלום השנון כבעבר..

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות