עדן סבן מגיבה לאחר הפרידה, מגי אזרזר הנתנייתית בצילומים לקמפיין וגם – תרבחו ותסעדו

6 0

מגי אזרזר הנתנייתית לשעבר בסט צילומים של מותג הטיפוח 'גרנייה', מגי שיתפה את המדור שאת ערב חג  הפסח  חגגה  עם  המשפחה המורחבת, מגי לגמרי כוכבת וכבר מורה למשחק ,אין ספק שהיא גאווה לעיר . צילום- שי פרנקו

השחקנית עדן סבן בצילומי הלבשה תחתונה לfix, סבן שחווה פרידה מבן זוגה לשעבר אדם טל  בימים אלו מספרת ל"מציצים": ״אני עוברת ימים לא פשוטים, החיסרון במקום בו אני נמצאת היא החוסר פרטיות, אשתף בקצב שלי״. עדן בימים אלו מככבת בתפקיד גדול בסדרה ״מותק בול באמצע״  לצד ליטל שוורץ ואבי קושניר. צילום: לנס הפקות. 

בפסח הזה ביקרו בפלנתניה עשרות אלפי מבקרים ומבקרות מכל רחבי הארץ. בשבוע הראשון של החופשה הגיעו מבקרות ומבקרים רבים וגם קבוצות שאורגנו כקפסולות וחוו מגוון תחנות וטעמו מהחלל. בשבוע השני של חוה"מ לראשונה, נבחר המתחם להיות אחד מ-80 מתחמים שקיבלו חסות בנק הפועלים לרגל 100 שנה לבנק. כל הפעילויות מתבצעות ברישום מראש לפי הנחיות קפדניות.

משלי הרפז גרינברג מנהלת הפלנתניה אומרת למציצים: "היתה לנו הזכות לארח קהל רב שהגיע בפעם הראשונה לפלנתניה. מבקרים רבים נשארו עם טעם של עוד והבטיחו לחזור לבקר אצלנו שוב וכבר נרשמו לפעילויות הבאות".

צילום-נמרוד גליקמן

בדרך לחזרה לשגרה מלאה.. ההופעות חזרו והמוני ישראלים הלכו להתרגש ביניהם גם לא מעט נתנייתים מההופעה של הזמר והיוצר המוכשר ישי ריבו שהתארח לאחרונה בבנייני האומה .. הלכתם גם להופעה ?? שלחו לנו תמונות שנרגיש שהחיים חוזרים לסדרים. אינשאלהה..  צילום: באדיבות בנייני האומה.

עם ישראל בהמוניו  יצא לטייל  בחול המועד , ועל כך יעידו הפקקים . סיפרנו לכם על הפרויקט המיוחד של בנק פועלים והאתרים החינמים שנפתחו , ובאמת מעל   100,000 מבקרים פקדו את האתרים, מוזיאונים, עסקי תיירות  וסיורים מודרכים ברחבי הארץ שנפתחו בחינם לכל הציבור בישראל , איזה כיף!! צילום: יוסי לזרוף.

תרבחו ותסעדו..

אבי וסטפני משה חגגו את המימונה בביתם בקרית השרון עם כל החברים והמשפחה . היה שמח וטעים על כל המטעמים המתוקים אחראית אבלין עמר האלופה נראה שווה בטירוף..

מתן נגרין שלאחרונה סיים את שירותו הצבאי כלוחם מתחיל להתרגל לחיים כאזרח את חופשת חול המועד הוא ניצל וביקר במסיבות האיכותיות ביותר שהתקיימו!! תמשיך לעשות חיים.

במהלך חול המועד נצפה איתמר סלמה חוגג יומלדת 10 עם חברים ומשפחה בספורטק בקריית השרון. מזל טוב איתמר.

מציצים חוגג אתכם שבוע יום הולדת.. אז מי הולך לחגוג השבוע??

נאחל כמובן חגיגות שמחות שפע של אושר ועושר בריאות וים של הגשמה עצמית… שתתחדש עליכם שנה טובה ומאושרת. יום הולדת שמח ממציצים .

ארבעת הנתנייתים שעושים את קוסטה ריקה..

בזמן שבארץ כולם באי וודאות בין החזרה לשגרה להגבלות יש כאלה שהחליטו להשאיר הכל בצד ולטוס לטייל בקצה השני של העולם עומר מולנר , רום פריד , זיו אלימלך, ודן עזרא בתמונה מקוסטה ריקה המדהימה תעשו חיים..

Related Post

איפה מקובל להתחתן חתונה אזרחית?

Posted by - 24 באפריל 2022 0
בארצות הברית אפשר להתחתן בנישואים אזרחיים. זה שונה מלהתחתן בנישואים דתיים. נישואים אזרחיים הם נישואים שאינם מוכרים על ידי הממשלה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות