סטטיק, בן אל ואנה זק מבשלים לכם הפתעה לקיץ, אלחמיסטר קוטפת קמפיין נוסף וגם – הביצה המקומית צהלה ושמחה בחגיגות ימי ההולדת

5 0

אורבניקה לקחו את שלושת הפרזנטורים שלהם עד לקיבוץ נען שבדרום לצילומים של אופנת קיץ 2021. אנה זק, סטטיק ובן אל צילמו את הקולקציות החדשות שעונות על הטרנדים הכי חמים, השלושה סיפרו גם שהם עובדים על סינגל משותף חדש אחרי ההצלחה של הקודם. אז יש גם משהו חזק נוסף לצפות לו..  צילום: רפי דלויה.

הדוגמנית, אשת העסקים והיזמית המושלמת – תושבת נתניה, ואם עוד לא הבנתם עד עכשיו אז  אנחנו מדברים על -נטע אלחמיסטר שנבחרה כבר שנה שלישית להיות הפרזנטורית של אירוקה  בקמפיין מושקע במיוחד בעלות של 1.5 מיליון שח,

אלחמיסטר תציג קולקציות של: טום פורד, סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד. צילום: גיל חיון.

ואם בקמפיינים עסקינן אז הקמפיין הבא הוא של  קרולינה למקה ברלין. בר רפאלי ואסי עזר הפרזנטורים, שעברו בפרסומות הקודמות חתונה ואפילו ירח דבש.. כבר בשלים להמשיך בחיי השגרה. נראה שגם המצלמה תופסת כמה הם מצפים לחזרה לשגרה במלואה ולקיץ הקרב ובא.. צילום: רפי דלויה.

כבוד!! בית הספר חמ"ד אמית עמיטל בנתניה הוא זוכה פרס החינוך הדתי במחוז תל אביב לשנת תשפ"א. השבוע הגיעו לבית הספר נציגי ועדת פרס החינוך והודיעו למנהלת שרונה קרסנר על זכיית בית הספר בפרס החינוך הממלכתי דתי במחוז תל אביב, ועלייתו לשלב הגמר בתחרות על הפרס הארצי. יישר כוח גדול לתלמידי הבית ספר ולצוות הלימוד המסור והמקצועי..

גם העולים החדשים מצרפת, סבלו מקשיים רבים עקב שנת "הקורונה " והשבוע זכו לזריקת עידוד משמעותית.  בצעד יוצא דופן, יזמה עמותת "קעליטה" (ארגון הגג של עולי צרפת בישראל) יום התרמה מיוחד, עבור עולים נזקקים שידם אינה משגת. עיריית נתניה הייתה בין התורמים, בנוסף לאנשי עסקים מישראל ומצרפת כאשר בסך הכל גוייסו במסגרת יום זה כ-9 מיליון ש"ח.

צוות התותחים הכבדים של משרד התיווך הכי זהב בעיר גולדן סיטי נדל"ן מוכנים לחזרה לשגרה מלאה. שמעון עמרם , אסי רובין ורפאל אלקובי כינסו את כל צוות הנדלניסטים האלופים שבמשרד  לישיבת צוות שכללה הצהרת כוונות, מטרות ויעדים לשנה החדשה ..יש למה לחכות.. המון בהצלחה

מציצים חוגג אתכם שבוע יום הולדת . אז מי הולך לחגוג השבוע ?

נאחל כמובן חגיגות שמחות (ולפי ההנחיות…).. שפע של אושר ועושר בריאות וים של הגשמה עצמית … שתתחדש עליכם שנה טובה ומאושרת.

פורים כבר מממש פה, השלב הבא זה פסח מה שאומר שעונת השיפוצים החלה, הגיעו יותר מידי ביקורות טובות למערכת על לידן ערבה (ערבה שיפוצים)שבידי הקסם שלו יודע ממש להגשים משאלות ….  זה הזמן להתחיל . מגיע לנו .

אפריים בולמש האיש והאגדה במפגש אצל הוטרינר העירוני לפני פגישת עבודה לטיפול בבעלי החיים בעיר. כל הכבוד.

שמעות הגיעו למערכת שמשה סמייה יו"ר ההסתדרות והמרחב הוא גם קונדיטור . וכיאה לחג פורים סמיה  הכין את "הדאבלות" הטעימות.  יהודלה מתוקים מאלה שזכו להנות מהמטעמים פורים שמח מאסטר משה..

בתקופה של ריחוק חברתי, נחגגה ביזומת אגף הסיעוד ב"עזר מציון" נתניה, מסיבת פורים מושקעת בבית אבות "נווה הורים" בקרית צאנז. כחמישים קשישים נטלו חלק במסיבה. על התוכנית האומנותית הופקדה להקה ששמחה את הקשישים והביא אליהם את אווירת החג, זאת לצד כיבוד עשיר ומפנק.

מירב וינברג , מנהלת הסיעוד בעזר מציון סניף נתניה מסרה: " מרגש ומחמם את הלב לפגוש את הקשישים. הקשישים אצלנו מהווים בבואה של החברה, אנו פןעלים מתוך כבוד ומחוייבות לבני הגיל השלישי. עם הקשבה אמיתית לצרכיו של כל קשיש וקשיש"

"כאשר אני אוחזת במברשת הצבע אני עפה" מספרת למדור אנה עייש האמנית מהעיר.

אנה עייש בעלת שני תארים, שקמה כל יום לעבודתה כאחראית על וועדת המינויים בפקולטה לרפואה  באוניברסיטת תל אביב, הריאליסטית שפועלת לפי הכללים ומצייתת למוסמכות. עד שתתנו לה מכחול צבע ובד קנווס. ואז מתפרץ ממנה צונאמי של אי שקט בלתי ניתן לעצירה. את העבודות שלה ניתן לראות ב"פופ אפ" בפיאנו בער ימים. צילום: אסף הופמן

הקיניונים חזרו רבותי. אחרי תקופה ארוכה של סגר, חוזר גם מתחם מול החוף וילג'  לפעול באופן מלא כמובן תוך הקפדה יתרה על הוראות משרד הבריאות. 

ההנהלה דואגת לחטא את שדרת החנויות בתחילת כל יום ובסיומו באמצעות מערכת הטפטפות שהוסבה כבר בסגר הראשון, לטובת התזת חומר חיטוי לשמירה על ההיגיינה במתקני הקניון. מה שנשאר לנו זה רק לבזבז. צילום: MAFATEX 

Related Post

פסיכיאטר

Posted by - 25 באפריל 2022 0
פסיכיאטרים הם רופאים מוסמכים לאבחן ולטפל במחלות נפש. הם יכולים לרשום תרופות או להפנות מטופלים למומחים אחרים. פסיכיאטר הוא רופא…

עיצוב ממלכת השינה

Posted by - 16 באוקטובר 2018 0
זהו, הן כבר כמעט כאן! העונות הקרות בדרך חזרה לחיינו וזה בדיוק הזמן להכניס אווירה חמימה ועוטפת לחדרי הבית השונים.…

מגשים את כל החלומות

Posted by - 26 בדצמבר 2019 0
כל חייו סימן לו רחמים תגאייה חלומות והגשים אותם. לפני כשנתיים הוציא המורה הראשון מהעדה האתיופית בארץ, ספר המתאר את…

לב אל לב

Posted by - 11 בדצמבר 2023 0
מיצג פסיפס ענק, המשלב אלפי לבבות אותן יצרו עשרות נשים, מכל הקשת החברתית ברחבי הארץ. המיצג, נועד "לרפא את הלב"…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות