נתניה בדרך להיות אדומה

6 0

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אנחנו בקרב ועלינו לנהוג כלוחמים – ללכת עם מסיכה, לשמור מרחק, להקפיד על שטיפת ידיים, לא להתכנס ולהתרחק כל האפשר כדי שלא יהיה סגר. אני מאחלת לכולנו לקראת ראש השנה שנהפוך במהרה לעיר ירוקה"

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, כינסה היום, יום חמישי, ה-10 בספטמבר, דיון חירום במשל"ט (מרכז שליטה עירוני בנושא קורונה) בעקבות מצב התחלואה בעיר שנמצא בעליה.

על פי נתוני פקע"ר (פיקוד העורף) שהוצגו היום, נתניה מתקרבת להגדרת "עיר אדומה" – נתון המעיד על רמת תחלואה גבוהה אשר תוביל להגבלות בתנועה ולסגר.

בדיון החירום שהתקיים היום במעמד ראש העיר השתתפו חברת מועצת העיר תרצה גרינפלד, מנכ"ל העירייה יורם כהן, ראש מינהל הרווחה והשירותים החברתיים רותי גור, מפקד משטרת נתניה נצ"מ אסף צור, הרופאה הנפתית ממשרד הבריאות ד"ר בלה שולמן, מפקד מחוז דן בפיקוד העורף אל"מ אריאל בליץ, סא"ל במיל' רונן יוגב  מהיקל"ר (יחידת קישור לרשות).

בישיבה הוחלט על צעדים מידיים להגברת האכיפה בצורה מסיבית בשילוב הפיקוח העירוני והמשטרה לצד הגברת ההסברה לציבור, פנייה לגורמים ממשלתיים בבקשה לתגבור תקציבי להתמודדות עם המצב והיערכות לסגר אפשרי.

פיירברג-איכר: "אני נמצאת בתחושה קשה היום, נתניה כמעט  מוגדרת כ'עיר אדומה', אם נהפוך רשמית ל'עיר אדומה' – נהיה בסגר. כל העסקים, מקומות העבודה, בתי הספר, בתי הכנסת, הכל יושבת, כולנו נשב בבתים. אני פונה אל כולכם – אנחנו בקרב ועלינו לנהוג כלוחמים – ללכת עם מסיכה לפי ההנחיות,  לשמור מרחק, להקפיד על שטיפת ידיים, לא להתכנס ולהתרחק כל האפשר כדי שלא נסגור את העיר. אני מאחלת לכולנו לקראת ראש השנה שנהפוך במהרה לעיר ירוקה".

כמו כן, הוחלט כי פיקוד העורף יציב עמדת בדיקות דרייב אין בעיר נתניה החל מיום שישי הקרוב 11.9 ועד יום שבת 12.9 – בחניון סלקום (רח' הגביש 10).

שעות פעילות:

שישי 09:00-14:00

שבת 16:00-22:00

בעמדה הצה"לית ניתן יהיה להיבדק ללא הפנייה מקופות החולים, קרי כל תושב בעיר נתניה יוכל להגיע ולהיבדק.

Related Post

איפה אילנית לוי בילתה את יום הולדת ה-39, היכן אלוף אירופה, הג'ודקא פיטר פלצ'יק בילה בעיר וגם – מלי לוי ושמעון גרשון הגיעו לחגוג יום הולדת ברשת אירופלקס

Posted by - 7 ביולי 2021 0
אם חשבתם שאילנית לוי תיקח יום חופש לרגל יום הולדתה ה39 בחודש השביעי להריונה, אז זהו שלא…. את בוקר יום הולדתה ה-39,…

יוצאים מהבית פחות, מזהמים פחות

Posted by - 18 במרץ 2020 0
לצד האתגרים המשמעותיים – "אפקט קורונה" משפיע לטובה על זיהום האוויר מתחבורה; נרשמה ירידה ברורה בריכוז מזהמי האוויר בישראל בשבוע…

קיימות

Posted by - 22 ביוני 2023 0
קיימות בתי הספר היסודיים בכפר יונה נתנו דגש השנה על נושא ה- קיימות. בכל אחד מבתי הספר נערכה תחרות כרזות…

מאירים את העולם

Posted by - 31 במרץ 2020 0
אחרי קנדה מיזם המלונות המוארים מגיע גם לווסט לגון נתניה מיזם הלבבות המוארים של מלונות ברחבי בקנדה עושה עלייה גם…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות