לידה גרסת סגר

5 0

לירז ושחר חודרה מקיבוץ כרמיה נערכו ליום המרגש של לידם ביתם, והתכוונו כמו כל לידה לנסוע לבית החולים. אבל תכניות לחוד ומציאות לחוד …צירי הלידה הגיעו בטווחים קצרים. והם הבינו שהלידה תתרחש בביתם.

שחר חייג מיד למוקד 101 של מד"א והזעיק אמבולנס, כאשר מהצד השני של הקו הייתה חובשת רפואת חירום עינב הראל. רגעים ספורים לאחר תחילת השיחה, ראש התינוקת החל לבצבץ ובני הזוג חודרה שהיו קשובים להנחיות המקצועית ילדו בביתם, בהדרכה טלפונית של חובשת מד"א. לאמא ולילד שלום . גם לאבא יש לציין.

התינוקת יצאה לאוויר העולם, בריאה ושלמה – לזרועות אביה המרוגש, אשר מבלי שנערך לכך – יילד את אשתו בדירתם, בליווי החובשת ממד"א.

מתוך השיחה שעינב הראל מדריכה את שחר: "אנחנו מגיעים בתוך כמה דקות, תחמם את החדר ותהיה קשוב לאשתך. אני כאן כדי לעזור לכם – תשים בחדר מגבות נקיות". שניות לאחר מכן, כשהבינה שהראש יוצא, הוסיפה: "תתמוך בראש ואל תמשוך, תעטוף אותו במגבת נקייה ותוודא שיש בכי ונשימה תקינה. אנחנו בדרך".

עינב מספרת למציצים: "אני רוצה למסור מזל טוב לזוג המאושר. שחר תפקד נפלא והיה קשוב ונינוח – גם ללירז וכמובן גם אליי. זה אירוע מרגש מאוד ולמרות שאני במד"א 20 שנה וסייעתי דרך הטלפון למאות נשים בהריון, זו הפעם הראשונה שביצעתי לידה טלפונית מרחוק".

על המקצוע החדש שהאב רכש, הוא מספר לנו נרגש: "הבנתי מאוד מהר שלבית החולים כבר לא נגיע ושהלידה מתחילה. ירדו המים, צלצלתי למד"א וכמה דקות לאחר מכן כבר הייתי עם סול התינוקת הקטנה על הידיים. זה היה רגע מיוחד, אבל אני מקווה שמדובר בחוויה של פעם בחיים. התמזל מזלי שהייתי שם ושהצלחתי לתפקד וליילד את אשתי. עינב היא לגמרי גיבורת השעה, היינו צריכים את ההכוונה המקצועית והליווי שלה. כשידיעתי שיש מישהו איתי בצד השני – נרגעתי. תודה רבה למד"א".

תמונה ראשית: משפחת חודרה – צילום פרטי

Related Post

למה התחפשה מרים פיירברג, היכן דניאל גרינברג, זוגתו של אייל גולן, תחגוג את ליל הסדר וגם – פורים בסימן בלבולידע והעיר נתניה צהלה ושמחה

Posted by - 26 במרץ 2019 0
פורים בסימן בלבולידע נערך השבוע בעיר נתניה, בתצוגה ותערוכה שלא הייתה מביישת גם לא את המצעד ביורודיסני, ליצנים, מתנפחים, אמנים,…

חילופי משמרות בנתניה

Posted by - 21 באוגוסט 2019 0
בטקס רב-רושם, שהתקיים באנדרטה לזכרם של 783 חללי חיל הטכנולוגיה והאחזקה, מונה תא"ל אילן אליה לקצין הטכנולוגיה והאחזקה הראשי מאת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות