טל מוסרי מגשים חלומות לילדים חולי סרטן, מדוע עלו נציגי מועצת הדבש לנשיא המדינה וגם – לירז צ'רכי עם קמפיין חדש

5 0

בנק מזרחי-טפחות ממשיך בפעילות "נפגשים לעסקים" כתמיכה במגזר העסקי ומציע סדרת מפגשים חדשה ב-ZOOM הפעם עם ניר דובדבני – מנטור לעסקים ומכירות. הסדרה מורכבת מ-3 הרצאות ותעסוק בניהול וקידום העסק בשגרת הקורונה.. וכל זה ללא עלות!! נוכחות חובה.

מיזם משותף לרשת הצעצועים עידן 2000 ועמותת גדולים מהחיים מגשימים חלומות לילדים חולי סרטן. אחת לחודש מגיעים להפתיע ילד/ה חולת סרטן עם מתנות עד הבית. שירה מסיקה מהישוב קציר, המתמודדת עם מחלת סרטן מסוג לוקמיה זכתה לקבל ביקור מפתיע ומרגש של טל מוסרי שהגיע לביתה עם מתנות רבות לרגל יום הולדתה. יישר כוח גדול עם ישראל חיי. קרדיט צילום- הילי אייזינגר.

לכבוד חגי תשרי, עלו לירושלים נציגי מועצת הדבש ודבוראיות מרחבי הארץ, לבית נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, לאחל שנה טובה ולהציג את מגוון הדבש הישראלי.  "הבית הזה מתרגש ושמח לקבל את עובדי אדמת הארץ הזו בכל שנה, והשנה הגעתכן מרחיבת לב ממש" אמר הנשיא לדבוראיות. עוד הוסיף כי המפגש המסורתי בראש השנה עם אנשי ענף הדבש, היה אהוב במיוחד על רעייתו נחמה ז"ל. צילום: גרגורי באדו.

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה, סייר השבוע בשוק נתניה ושוחח עם הסוחרים, כדי להתרשם מהתנועה במקום. דלל: "למרות הסגר, השוק פתוח, ואני קורא לכם, תושבות ותושבי נתניה, לערוך את הקניות בשוק שלנו – כמובן תוך שמירה על ההנחיות – ליהנות מהמצרכים ולחזק את הסוחרים ואת הכלכלה בעירנו".

אכיפה מסיבית של מינהל האכיפה העירוני והמשטרה בנתניה: בהתאם להנחיות ראש העיר הוגברה האכיפה במרחב הציבורי לאנשים אשר לא עוטים מסיכות. כמו כן, בוצעו ביקורות בשיתוף פקחי רישוי עסקים וביקורות בבתי מבודדים ע"י המשטרה.  תושבי נתניה היקרים בואו נתגבש כולנו ונשמור על ההנחיות כדי שנוכל כמה שיותר מהר לחזור לשגרת החיים הנורמטיבית שלנו בנימה זו שתהיה שנה טובה ומבורכת לכולנו ורק בריאות..

שירה האס שהתמודדה בטקס האמי (בגלל הקורונה באונליין ולא בשטיח המפורסם) שירה אומנם לא זכתה במועמדות על תפקידה בסדרה "המורדת" אבל היא לגמריי הפייבוריט שלנו. כבוד. התמונה מעמוד האינסטגרם של שירה

בעקבות הסגר השני, שיערך כ 3 שבועות, יוצאת  חברת הקוסמטיקה המדעית ביופור בקמפיין חדש בכיכובה של  הפרזנטורית  לירז צ'רכי  תחת הסלוגן: "לטיפול אמיתי בעור- ביופור. עכשיו גם באונליין". הקמפיין יעלה השבוע בהשקעה של  כ- 2   מיליון ₪, ע"י משרד הפרסום זרמון שיהיה המון בהצלחה.. צילום: אמיר יהל.

שנה חדשה בפתח, מנכ"ל העמותה משה קייזלר החליט לברך את עובדי רגעים – העמותה לחינוך בלתי פורמלי שמפעילים תכניות מבורכת ומשמעותיות בעיר נתניה. קיזלר בירך את כלל ישראלשנחזור במהרה לימים טובים הגיע לברך גם יו"ר התאגדות העובדים דורון גלאם שבירך על שיתוף הפעולה והנכונות לדאוג לרווחתם של כלל העובדים בימים מורכבים אלה.

את חגיגות השנה החדשה החליטה הנהלת טיב טעם לחגוג בתרומה לקהילה ובהרמת כוסית, למען   "חלאסרטן" –  עמותת מרכז טל,   מיזם חברתי  לצעירים חולי מסרטן. חגי שלום – מנכ"ל קבוצת טיב טעם הזמין לטקס חגיגי את הנהלת קהילת "חלאסרטן" בראשותן של זוהר יעקובסון – מייסדת עמותת טל. במסגרת הטקס הוענק  צ'ק תרומה על סך של 151,275 ₪. צילום: אסף לב

לא עוצרים תרבות. פרויקט חברתי למען קידום האומנים בישראל יחל בצל הסגר הנוסף  שפוגע משמעותית בתחום התרבות  והאומנות. עמותת יוניטי ארט בשיתוף  אומנים ויוצרים ישראליים יוצאים בפרויקט שמטרתו "להראות ולהיראות". במסגרת זו מאות אומנים  מתחומי הציור, צילום, פיסול ואיור יערכו תערוכות  בקרבת ביתם,   ויציגו את עבודותיהם תחת הסלוגנים: אומנות 500 מטר מהבית ומציגים ולא מוכרים.. צילום: אסף לוי

שנה טובה בלשכת ראש העירייה. איש החסד אלעזר פרץ – מנהל ׳מטה משיח׳ בעיר, הגיע השבוע ללשכת ראש העירייה הגב׳ מרים פיירברג-איכר, לאיחול המסורתי של ׳שנה טובה׳, תוך שמירה על כללי הבריאות. פרץ העניק לראש העירייה מחזור-תפילה מהודר, עוגת דבש, ואלבום תמונות מהרבי מלובביץ׳. ראש העירייה שהתרגשה מהמחווה, בירכה חזרה והודתה על הפעילות להבאת אור היהדות באהבה לאלפי תושבי העיר.

הכנסת אורחים בנתניה: היום הגיעו להתארח אצלנו, Yariv Gesser מנכ"ל עיריית קריית מוצקין יחד עם מהנדס העיר, כדי להתרשם מהמרכז הקהילתי החדש שבנינו בצפון העיר. קיבלנו אותם בחמימות נתנייתית אופיינית ומסרנו את ברכתה של ראש העיר מרים פיירברג איכר לשנה טובה ומבורכת. (התמונה מסמנת את אחת התנועות ידיים המקובלות בעיר). #ממשיכים לפתח ולהתפתח

טרם כניסת החג הוזמנו לסוכנות גולדן סיטי נדל"ן כל המי ומי בעיר לטובת הרמת כוסית והתחלות חדשות, בין המוזמנים מצאנו את עו"ד הבית של הסוכנות אייל קורסיה יחד עם הבעלים שמעון עמרם, רפאל אלקובי ואסי רובין אליהם הצטרפו סוכני נדלן רבים מכל העיר, גם אלקובי ג'וניור הגיע לפרגן עם אמא ולנו נותר לאחל לצוות גולדן סיטי, לסוכני הנדל"ן ולעוה"ד אייל קורסיה שנת שגשוג וכמובן שנה מתוקה!

צלם הסלבס הנתנייתי טל חמד תפס לאחרונה בעדשת המצלמה את סגן ראש העיר אפריים בולמש  בשיאם של ההכנות לחג.


Related Post

דוגמה והשראה לרכישת השכלה

Posted by - 4 באוגוסט 2020 0
בשיתוף פרויקט שיקום שכונות, עיריית חדרה ומרכז הצעירים העירוני, חולקו מלגות לסטודנטים משכונות הנכללות בפרויקט מלגות מטעם פרויקט שיקום שכונות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות