חברת שיש לשיש מדרגות

4 0

איזה צבע כדאי לשיש מדרגות?

לבן עם ורידים שחורים

אתה באמת לא יכול להשתבש במדרגות בצבע וטהור, לבן לגמרי, במיוחד אם אתה משתמש בגישה של טון על טון כדי להוסיף עומק ועניין חזותי. לבן-לבן היא אלטרנטיבה נהדרת לאפשרויות לבנות טהורות מכיוון שהיא תבלוט מעט מארונות לבנים בהירים ותתאמה יפה עם גווני עץ בהירים או חמים. זה גם מדהים כאשר הוא מנוגד לעץ כהה ועשיר יותר.

לבן

כמו הזקן הלבן האפי של מלך האלים, השיש הלבן הקפוא הזה באמת מרהיב. אם לבכם מונח על משטחים לבנים קיצוניים, משטח זה יבלוט בצורה מבריקה כנגד גווני עץ או ארונות כהים יותר, וישתלב בצורה חלקה עם ארונות לבנים.

רקע אפור חיוור

רקע אפור חיוור ורך עם מעט ורידים לבנים מהווה תוספת מדהימה לכל חלל מטבח מודרני, הודות לגוונים קפואים המשתלבים היטב עם לבן ואפור אופנתי.

רקע בז 'חם

רקע בז 'חם ושמני שמנוקד על ידי שיזוף עדין ועדין ורידים חומים. זה לא רק הופך אותו להשלמה מושלמת לארונות העץ, אלא לבחירה מצוינת עבור כל מי שמעוניין לחמם חללים פנימיים.

אפור

אפורים בגווני אמצע עם כמעט כל דבר, מארונות לבנים או שחורים, למגוון צבעים. בטון גולמי הוא תכליתי במיוחד מכיוון שהוא נשען מעט חם, מה שאומר שהוא מתאים גם לעץ עשיר או כפרי, שם אפור קריר אולי לא

שחור רך

אם אתה רוצה להחדיר את למדרגות שלך קצת דרמה, שקול את פיאטרה גריי בשחור רך ופחם עם שמץ של וריד לבן. זה זוג יפה עם עץ כהה או מציע ערעור בניגוד גבוה נגד ארונות לבנים

 חברת שיש איכותית מציעה מגוון חסר תקדים

כל הצבעים וכל הטקסטורות. מיליון ואחת אפשריות. אפשרות נהדרת נוספת למשטחים בביתכם, והם מציעים אוסף של ניטרלים רב-תכליתיים ונראים כמו אבן טבעית, נעים בין בהיר לחושך, שבטוח יתאימו לכל סגנון עיצוב פנים לבית. יועצי חברת שיש לשיש מדרגות מזכירים תמיד כי ניגודיות יוצרת דרמה חזותית. חשבו על האווירה שתרצו שתשתקף בביתכם.

צילום:freepik

Related Post

לחיות או למות באנטבה

Posted by - 9 ביולי 2019 0
מוזיאון העיר נתניה קיים מפגש מרתק לציון 43 שנים למבצע אנטבה; חלק מהחטופים, שבאותה עת היו ילדים, לא הסתירו את…

יום הקפה הבינלאומי

Posted by - 26 בספטמבר 2023 0
ב 1.10 מצויין בעולם יום הקפה הבינלאומי. כן כן יש יום כזה. אז גם אתם מכורים לקפה. הכתבה הבאה בדיוק…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות