השף אביב משה בדרך למתחם פיאנו, אליאנה תדהר עושה קמפיין עם פיג'מה וגם – חגיגת בלק פריידי

7 0

שף אביב משה בדרך למתחם פיאנו בנתניה! השף המצליח אביב משה חתם במתחם פיאנו היוקרתי בעיר ימים נתניה שם יפתח בקרוב מעדנייה כשרה ראשונה בבעלותו. המקום כעת נמצא בשלבי תכנון והקמה וימכור אוכל מוכן מכל מיני סוגי מטבחים שונים בהם פעל לאורך השנים.

שף אביב משה, מוסר במיוחד למציצים: "אני שמח ונרגש להיכנס למתחם פיאנו בעיר ימים נתניה, מי שמכיר אותי יודע שמעדניה זה חלום ישן שעד היום לא הצלחתי להגיע אליו  ודווקא בתקופה הזו מצאתי הזדמנות להגיע עם האוכל שלי לכל בית. אני כמו כל השפים מחכה לימים טובים יותר שבהם נוכל שוב לפגוש את הקהל במסעדות ולעשות את מה שאני הכי אוהב לעשות, לבשל." ניפגש בקרוב.. צילום: תומר יונס.

קרולינה למקה ברלין חוגגת BLACK FRIDAY – נתנייתים יקרים זה הזמן לנצל את הנחות הבלאק פריידי כמצופה מנתנייתי אמיתי. כל מסגרות האופטיקה, מסגרות השמש, עדשותPro Optic , עדשות Blue Light, עדשות המולטיפוקל, מוצרים משלימים, שדרוגים, ועוד.. הכל כולל הכל בכל חנויות הרשת ב- 1+1 ובאתר קרולינה למקה ברלין ב-50% הנחה ניפגש בסניפים. צילום: קרולינה למקה ברלין.

אליאנה תדהר שבה לפיג׳מה בצילומי הקמפיין זו השנה השלישית לדלתא, תחת המסר הכל בפיג׳מה. אל צילומי הקמפיין הצטרפה, הזמרת כיתריה שעלתה גם היא על מדי פיג׳מה.

אליאנה שלראשונה צילמה את הפסטיגל מראש ויש לה זמן בימים אלו לנוח קצת, מהטירוף שהיא רגילה אליו בחודש הזה בשנה, הגיעה מוקדם בבוקר בפיג׳מה מוכנה מהבית ועברה לפיג׳מה חדשה לי בירן קפץ לבקר את אליאנה וליהנות איתה בארוחת הצהריים

 כיתריה חזרה אתמול מים המלח מצילומים לשיר עם אריק משעלי שמדבר על התקופה הקשה של האומנים.  צילום עדי הרמן לידור .

אמית בר אילן נתניה: סוף סוף התלמידים נפגשים – לכבוד ראש חודש כסלו, אמית בר אילן קיימו בנתניה מפגשי תלמידים – מחנכים במרחבים הפתוחים במרחבי נתניה. המפגש התקיים כחלק מהמפגשים המאושרים לקיום במרחבים הפתוחים, המפגש עסק ב-חוזקות שבתלמידים ולהעצים אותם באופן הראוי.

אלי ניסנהולץ, מנהל אמית בר אילן נתניה: "צוות בית הספר נרגש כולו לקבל את פני התלמידים. היה מרגש לראות עד כמה התלמידים התגעגעו לפגוש אחד את השני ואת הצוות". בתמונה: מחנכת כיתה ז'1 והתלמידים.

הנס בחצר התפילה: כמדי בוקר, הגיע עומר חיים (27) אל חצר ביה"ס הסמוך לביתו על מנת להתפלל בשטח הפתוח במסגרת הנחיות הקורונה. יחד עם עומר, מתפלל רז יצחקי, חובש רפואת חירום מתנדב במד"א. בתום התפילה, כשמשתתפיה סידרו את החצר – עומר איבד את הכרתו והתמוטט על הרצפה. שניות לאחר מכן חבריו לתפילה הבחינו בו והזעיקו את רז (21) שמיד החל בטיפול הרפואי, ביצע פעולות החייאה בעומר ודיווח במקביל על האירוע למד"א.

רז, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה דאג לשלוח מתפלל לשער בית הספר על מנת לכוון את האמבולנס ולהביא במהירות האפשרית מכשיר מפעם (דפיברילטור), אשר בעזרתו, ויחד עם צוותי מד"א, נתן מכות חשמל אשר הצילו את חייו של עומר והשיבו לו את הדופק, בתום דקות מורטות עצבים של פעולות החייאה מאומצות. לאחר שמצבו התייצב, צוותי מד"א פינו אותו אל בית החולים להמשך טיפול והתאוששות.  עם ישראל חיי!!! רק בריאות. צילום: דוברות מד"א.

לא משאירים את ההורים שלנו לבד מחברים אותם בחינם למוקד החירום הרפואי של יד שרה. מתחילת הקורונה ניצלו חייהם של אלפי אזרחים וותיקים, המחוברים למוקד החירום הרפואי ומשדרי המצוקה של יד שרה. חלקם הגדול היו לבדם בבית, רחוקים מילדיהם ומבודדים. 2811 אזרחים וותיקים קיבלו טיפול רפואי מציל חיים, מתוכם- מעל 1800 נפלו ונחבלו וחלקם פונו להמשך טיפול רפואי..

"אל תשליכני לעת זקנה" זה הזמן שלנו כילדים כנכדים וכבני אדם לתרום ולשמור על בריאותם של החשובים לנו מכל ולעבור את התקופה הזאת ביחד.

דניאל סרוסי הוא לא רק יועץ נדלן מספר 1 באזור… הוא דוגמא איך נותנים שירות. תפסנו אותו מחלק קוסקוס ללקוחות שלו ביום שישי.   אין כמוך סרוסי.

בלאק פריידי בסטריט מול נתניה: לכבוד הבלאק פריידי  סוחרי רחוב הרצל בנתניה מציעים שלל הנחות ומבצעים, יום ללא מע"מ, אמני רחוב, וחנייה חינם! מדובר ביוזמה של עיריית נתניה-רישוי עסקים, מנהלת מרכז העיר והפיקוח העירוני  לעידוד העסקים וזאת במסגרת שת״פ עם התאחדות הסוחרים.

בגזרת החתונות של השבוע מדור מציצים רוצה לאחל המון מזל טוב למשפחת יצחקי שחגגו לאחרונה את יום חתונתם של הזוג הצעיר  קובי והילה יצחקי חתונה שהתקיימה לפי ההגבלות המותרות בחוק מה שלא פגע  בשמחה של האירוע המרגש ניפגש רק בשמחות המון מזל טוב..

יש כאלה שהקורונה לא מצליחה לפגוע בשגרת החיים שלהם אוראל מיימון הנתנייתי הוא אחד מהם.. אוראל שבימים אלה עובד על עסק חדש מכין לנו פרוייקטים גדולים במיוחד לקראת חורף 2020 שיהיה המון בהצלחה..

תמיד אמרנו שהנשים הכי יפות בעיר נמצאות במדור המציצים שלנו.. השבוע שירן שמואל מככבת אצלנו במדור שירן שכרגע משרתת כרלשית בצה"ל  דואגת ליהנות מימי החופש שלה בבסיס ולא שוכחת לטפח את כישורי הריקוד שלה שמלווים אותה מגיל ילדות בתור רקדנית היפ הופ מקצועית אחלה שבוע..

בגזרת המשוחררים נמצאת אביגיל חן שלאחרונה התחפששה ובקרוב תגיע לבסיס בפעם האחרונה לגזור את החוגר ולהפוך לאזרחית מן המניין לאחר שנתיים של שירות משמעותי ועמוק החלק הצבאי תם ונשלם. מברוק נתראה באזרחות

רומי חכם מנצלת את חופשת הקורונה מהלימודים ודואגת לעשות בעיקר מה שעושה לה טוב מציצים לגמרי איתך בעניין שיהיה אחלה סופ"ש..

הרבה זמן אדיר כחלון חיכה לחזור לשגרת האירועים ללבוש היפה והמושקע והרגע הזה הגיע.. כמובן שהתמונה מהאירוע נמצאת כאן אצלנו..

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות