קורס צלילה ייחודי לחניכי מית"ר

5 0

לוחמים לשעבר בשייטת 13 לוחמים התנדבו לסייע לבני הנוער לצלוח את קורס הצלילה, שהתקיים במועדון הצלילה במכמורת, בצורה מיטיבה וחווייתית

חניכים ממית"ר נירים בחדרה סיימו קורס צלילה ייחודי במועדון הצלילה במכמורת.

מית"ר (מרכז יום תומך רב תחומי לבני נוער) נירים הוא מסגרת יום הפועלת כחלק מרצף השירותים של מחלקת נוער וצעירים באגף הרווחה של העירייה, בגישות ייחודיות וחדשניות תוך התאמת כלים חינוכיים וטיפוליים ייעודים לבני הנוער, הנמצאים במסגרת בשעות הבוקר ואחר הצהריים. מטרת המית"ר לייצר תהליכים מעוררי השראה בקרב בני נוער בגילאי 13 עד 18. המית"ר בחדרה  נקרא על-שמו של בן העיר, רס"ל ניר קריצ'מן, שנפל ב-2002 בקרב פנים אל פנים עם מחבלים בשכם.

לדברי מנהל מית"ר נירים שלומי פורקוש, מועדון הצלילה גילה גישה יוצאת דופן לבני הנוער, והקורס הוכתר כחווייה מעצימה ומצמיחה. המועדון וצוות המית"ר גייסו מתוך שייטת 13 לוחמים לשעבר אשר התנדבו לסייע לבני הנוער לצלוח את קורס הצלילה המורכב בצורה מיטיבה וחווייתית.

את הקורס הובילו מדריכי השטח מור שטרית ואביעד הורוביץ שחלמו, יזמו והוציאו לפועל את קורס הצלילה בסיוען של מנהלת מחלקת נוער וצעירים ורדה ביטון ומנהלת אגף הרווחה בעירייה  זיוה היימברג. לדברי המנהלות מדובר בקורס חדשני ופורץ דרך המביא לידי ביטוי את ייחודיותו של מית"ר נירים הפועל בשכונת גבעת אולגה, את קרבתו לים ואת החיבור החזק שיש לבני הנוער אליו.

פורקוש הדגיש את המחוייבות הגבוהה של בני הנוער לקורס. "אין זה מובן מאליו שבחופש גדול מתייצבים בני נוער במית"ר בשעה 7:30 בוקר, דבר שהוא חריג בנוף המית"ר ובכלל בקרב נוער בתקופת החופש הגדול", ציין.

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות