קוד מנצח במרכז הצעירים

4 0

מרכז הצעירים העירוני "טורבינה" עומד לארח את היזם אלון אולמן בהרצאת זום שתעניק כלים לפריצת הגבולות להצלחה אישית

מרכז הצעירים העירוני "טורבינה" עומד לארח את אלון אולמן, מפתח מודל "קוד המנצח", בהרצאת זום שתעניק כלים לפריצת הגבולות להצלחה אישית.

סיפורו של אולמן מעורר השראה. לפני מספר שנים היה על סף מוות בעקבות אירוע נדיר של קריסת ריאה (פעמיים) שהביא בהמשך לכריתת חלק ממנה. הוא הבין שאם החיים הציבו לו גבולות כל כך ברורים, הוא חייב לנסות למתוח אותם קצת. כך החליט להפוך את הנחישות ואת פריצת הגבולות הפיזיים והמנטליים לאורח חיים.

בין היתר השתתף 5 פעמים בתחרות איש הברזל. על קו הסיום של תחרות "איירון-מן" הראשונה שאותה סיים בהצלחה לאחר שכרתו לו שליש ריאה, הבין שרוב הזמן אין האנשים מגיעים לגבולות של עצמם, וכי כל אחד יכול לחיות חיים טובים, וממומשים יותר. מאז חלחלה בו ההכרה החל להקדיש את חייו למפות, לפתח מודלים שיסבירו מה מבדיל בין המנצחים לבין השאר, ולגלות את הדנ"א של ההצלחה המעשית.

בייחוד ידוע אולמן כמפתח מודל "קוד המנצח", שיטה ייחודית לפריצת גבולות אישיים וארגוניים, אשר עם השנים הפכה לשיטה מובילה בישראל.

במרכז הצעירים העירוני מזמינים להצטרף להרצאה, שתתקיים ביום שני ה-11 בינואר בשעה 20:00, וגורסים כי: "פריצת הגבולות שלכם מתחילה אצלנו! הירשמו למפגש מעורר השראה שנותן כלים מעשיים לפרוץ את הגבולות שלכם ולהצליח".

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך יש להירשם מראש באמצעות וואטסאפ: https://wa.me/+9720532744506 .

Related Post

סדנת תיפוף למועדונים המועשרים

Posted by - 14 בינואר 2020 0
קשישים במועדונים המועשרים שמפעילה עיריית חדרה, נהנו מאירוע התנדבותי שהתקיים בשיתוף עמותת "אורי" ע"ש הילד אורי לוי ז"ל שנפטר ממחלה…

יריד מעברים

Posted by - 10 בפברואר 2019 0
בשיתוף אגפי החינוך והרווחה התקיים יריד המציג את תוכניות ההמשך המוצעות לילדים עם צרכים מיוחדים העומדים לסיים את לימודיהם במערכת…

הנה אנחנו

Posted by - 2 בפברואר 2022 0
בשבוע שעבר (חמישי, 27.1.22), הגיעו עשרות בני ובנות נוער למרכז הנוער העירוני 'בית רם', שם נערכה הקרנת טרום בכורה מיוחדת…

יער חדרה כמוקד תיירות ארצי

Posted by - 3 בנובמבר 2019 0
בהשקעה של כ-60 מיליון שקלים יהפוך יער חדרה לאתר המשלב שמירה של בתי גידול, לצד קידום תיירות פנאי וטבע ברמה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות