פקח עירוני ייעודי במע"ר

6 0

לבקשת סוחרים וקונים כאחד, יוצב פקח באזור מרכז העסקים בעיר, עם דגש על רחוב הנשיא שצורף לאחרונה לרשימת רחובות המע"ר

מאת ברק גולן

על-פי בקשת סוחרים ברחוב הנשיא, אשר צורף לאחרונה לרשימת רחובות המע"ר (מרכז עסקים ראשי), יוצב באזור המע"ר פקח עירוני ייחודי.

הצבת הפקח הייעודי קודמה בעקבות מפגשים שמקיימת מינהלת העסקים עם בעלי חנויות במרכז העסקים הראשי, והעלאת הצורך להציב פיקוח קבע באזור ובפרט ברחוב הנשיא.

בשיתוף פעולה של מינהל עסקים עם אגף האכיפה והביטחון העירוני הוחלט על הצבת פקח מיוחד במרכז העסקים לאכיפה בנתיבי הנסיעה, מניעה של חניות כפולות וחסימת חניות פרטיות, פיקוח על הוצאת סחורה ואשפה, ופעילויות אכיפה נוספות שנועדו לנוחיות בעלי העסקים, ציבור הקונים והתושבים.

כזכור, נענתה עיריית חדרה לבקשת סוחרים ברחוב הנשיא, ושינתה את סטטוס החנייה ברחוב מחנייה חינם ללא הגבלה למע"ר. זאת בעקבות פניות שהגיעו מסוחרים ובעלי עסקים ברחוב, שטענו כי החנייה חינם מונעת תחלופה של לקוחות. לטענת סוחרים, נהגים מנצלים את הזכות לחנות בחינם ללא הגבלה, ותופסים את מקומות החנייה ליום שלם, מה שמונע תחלופה של רכבי לקוחות פוטנציאליים.

בין היתר ביקשו מעיריית חדרה להגדיר את רחוב הנשיא כמע"ר (מרכז עסקים ראשי), כפי שמוגדר ברחובות מרכזיים אחרים, ולהגביל את החנייה ללא תשלום ברחוב לשלוש שעות בלבד.

לאחר ששינוי הגדרת הרחוב נבחן בכל ההיבטים המקצועיים ואושר בוועדת התנועה, החליטו בעיריית חדרה להיענות לבקשת הסוחרים.

השינוי בסטטוס החנייה כולל את רחוב הנשיא לכל אורכו, מצומת הנשיא-רמב"ם עד כיכר התשעה, על-פי הפורמט המקובל באזורים אחרים בעיר המוגדרים מע"ר.

כידוע, החנייה לתושבי חדרה בעלי תו תושב היא חינם בכל רחבי העיר, ללא הגבלת זמן וללא צורך להפעיל אמצעי תשלום, למעט באזור מע"ר שגם בו החנייה ללא תשלום אך בהגבלה ל-3 שעות יומיות (בהפעלת אמצעי ניטור המחייב 0 שקלים).

את מינהלת העסקים, הפועל במסגרת החברה הכלכלית, הקימה העירייה תחת המוטו "מטעינים אנרגיה לקידום עסקים בחדרה". המינהלת הוקמה במטרה להקל על בתי עסקים בעיר ועל מעבר של עסקים חדשים לחדרה.

Related Post

מנהלת חדשה לחינוך היסודי

Posted by - 2 בינואר 2018 0
ועדת המכרזים של העירייה בחרה בשלי הרוש לתפקיד מנהלת המחלקה לחינוך יסודי בחדרה   שלי הרוש, תושבת חדרה, נבחרה במכרז…

חוגגים ומתרגשים

Posted by - 24 בנובמבר 2019 0
במית"ר "נירים" חגגו סיגד בהתרגשות כפולה, גם לרגל החג וגם לקראת מסע השורשים באתיופיה שאליו עומדים לצאת חניכי המית"ר והוריהם…

ערב של אנרגיות מול השקיעה

Posted by - 1 ביולי 2020 0
עשרות תושבים הגיעו ביום חמישי האחרון, לטיילת החדשה בחוף אולגה, לערב שכולו ספורט ואווירה מדהימה. בפעילות שארגנה מחלקת הספורט של…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות