אני שמח לדווח, כי אחרי שנים ארוכות של תכנון, היערכות והקצאת תקציבים (בשיתוף מלא של משרד התיירות) נפתח השוק התיירותי, שאמור להיות גיים צ'יינג'ר בכל הקשור לתחום התיירות והבילוי המקומי במרכז העיר. אני תקווה, שככל שהפרויקט יתרחב, הוא ייתן פייט ראוי למחניודה הירושלמי!
החצר התיירותית, או בשמה "הטריבונה", כוללת כבר כעת ארבעה פוד טראקים במתחם הדרומי (החלבי) ובמתחם הצפוני (בשרי) – זאת בנוסף לפינות קפה וכמובן מסדרון שכבר כולל את בר הקופסא.
המקום מכיל עד 200 אנשים, ובימי שישי מתוכננות הופעות והרכבים מוזיקליים. המקום עצמו, אותו מנהלים שני צעירים, בן ברק וולאד בגרנוסקי, יהיה פתוח החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד חצות.
מיזם משמעותי זה מעניק לשוק העירוני בנתניה, שנחשב לאחד הטובים בישראל בזכות הסחורה הטרייה, הקולינריה המקומית, הצבעים והאווירה התוססת, מימד חדש ונוסף!
כממונה על התיירות, עבורי, זהו בהחלט חלום שהתגשם!
אפרים בולמש