הסטריט מול החדש של נתניה מתרחב: עיריית נתניה נערכת לעבודות ההמשך בהפיכת רחוב הרצל לסטריט מול החדש של נתניה

9 0

עיריית נתניה נערכת  לעבודות ההמשך בהפיכת רחוב הרצל לסטריט מול החדש של נתניה; עלות ההשקעה הנוכחית כחמישה מיליון שקלים.

עיריית נתניה מאשרת: החלו ההכנות לקראת עבודות ההמשך בהפיכת רחוב הרצל לסטריט מול החדש של נתניה. מדובר במיזם ראשון מסוגו בארץ, והוא צפוי לשנות את תפיסת העסקים של מרכז המסחר העירוני הוותיק.

העבודות הנרחבות, בהשקעה של כחמישה מיליון שקלים, יבוצעו לאורך רחוב הרצל בקטע בין סמילנסקי – שמואל הנציב לבין שדרות בנימין – ויצמן.

את העבודות תבצע ח.ל.ת, החברה לפיתוח ותיירות נתניה, שהינה הזרוע הביצועית-כלכלית של העירייה – בניהול ובהובלת מנהלת מרכז העיר, זאת בהמשך לעבודות שהושלמו במרכז נתניה, בהן, הפיכתה של כיכר העצמאות לכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל, וכן ביצוע עבודות שדרוג ברחובות הנוטע, תל חי וקראוזה, שדרוג כיכר גורדון וכיכר ציון וכן, כאמור, הפיכתו של רחוב הרצל בקטע בין דיזנגוף לשטמפר, לקניון פתוח חדשני, צעיר ורענן – עם מגוון פעילויות וחזות צעירה.

לעיתון השבוע בנתניה נמסר עוד, כי במסגרת העבודות תפורק מערכת החשמל העילית הקיימת ותונח מערכת חדשה תת-קרקעית וכן יושלמו תשתיות חשמל נוספות באזור. בנוסף, תוקם תאורת רחוב חדשה, תונח צנרת ותשתית לתקשורת לכל החברות וכן יונחו תשתיות של עיר "חכמה" הכוללות רשת WIFI ותשתית של סיבים אופטיים למערך המצלמות העירוני. עצי הפיקוס הגדלים ברחוב יועתקו ובמקומם ישתלו עצים חדשים. העבודות יארכו כחצי שנה.

שלב נוסף ומשמעותי בביצוע הפרויקט יתמקד בשיקום חזיתות העסקים ברחוב, וכן התקנת סוככים לחנויות בכל קטע הרחוב המשודרג, כך שבסופו תתקבל שדרת חנויות עם סוככים ושילוט אחיד, אשר יהפכו אותו למרכז קניות אטרקטיבי.

"הפרויקט נעשה במסגרת מדיניות העירייה להפוך את מה שהיה הדאון טאון של נתניה לסטריט מול, המושך אליו תושבים ואורחים רבים. בצד שדרוג תשתיות הרחוב, אנו מקפידים לשלב תכנים ופעילויות ובתוך כך להפוך את מרכז העיר למרכז של פנאי ובידור שוקק במיוחד", מסרה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר.

ואילו עלוית פרויינד, ראש מינהלת מרכז העיר, הוסיפה כי "הפיכת  רחוב הרצל לרחוב איכותי ובעל חזות מושכת, הוא המשך ישיר לתהליך שעובר מרכז העיר – זאת כהמשך להתחדשות כיכר העצמאות. כלל המהלכים נועדו להשלים את השינוי התדמיתי באמצעות שילוב תכנים (פסטיבלי יין ובירה וכן מסיבות רחוב) ושינוי פיזי. שותפות בעלי העסקים במהלכים מהווה ערובה להצלחת המהלכים".

תמונה ראשית:  צילום רן אליהו

Related Post

סודות הים       

Posted by - 17 ביולי 2019 0
צילומים מעוררי השראה ותיעוד מסעות מתחת למים ברחבי העולם, הם רק חלק ממה שיציג אלון צנגוט בהרצאה שתתקיים בפסטיבל "ימים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות