היום (רביעי) הצטרפה רכבת ישראל לפעילות המתקיימת ברחבי הארץ להעלאת המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד.

15 0

במתחמי הרכבת הפרוסים ברחבי הארץ ובמטה החברה הממוקם בעיר לוד, התקיימה פעילות להגברת המודעות לביצוע בדיקות שד בקרב נשים וגברים בגילאי 30 ומעלה. 

בין הפעילויות: חלוקת מוצרים ממותגים עם הסלוגן ״הזמן להיבדק״, חלוקת עוגיות ורודות, פרסומים בערוצי התקשורת הארגוניים, אפילו מפות המגשים (פלייסמנטים) בחדר האוכל נצבעו ורוד וסיפקו מידע בנושא וקריאה להיבדק. 

בסיום הפעילות התקיימו שתי הרצאות מעוררות השראה, האחת של מחלימה מסרטן השד והשנייה של אחות המתמחה ברפואת שד. 

רכבת ישראל הינה אחד מהמעסיקים המובילים במשק הישראלי, עם למעלה מ-4300 עובדות ועובדים, ועוד אלפי ספקי משנה. 

החברה מספקת מעטפת אישית מקיפה לעובדיה לאורך כל השנה.

קרדיט תמונות: רכבת ישראל

Related Post

כלי נגישות