כ – 500 עובדים ומפיצים של הרבלייף ישראל התכנסו ל-3 ימים במלון ווסט לגון ריזורט בנתניה, לאירוע השנתי אותו עורכת החברה מידי שנה. בפתיחת האירוע נערך בראנצ' חגיגי על טהרת הבריאות, כולל שייקים ומשקאות מזינים, של המותג.
את האירוע פתח רון פורת, מנכ"ל הרבלייף ישראל אשר הציג צמיחה במכירות של 13% בשנת 2018, נתון אשר מציב את ישראל כאחת מהמדינות הצומחות ביותר של הרבלייף באזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון.
לדברי רון פורת: "כחברה המעודדת ומקדמת אורח חיים בריא ופעיל, המבוסס מדע ומחקרים קליניים עולמיים, אנו ממשיכים עם הפנים קדימה לשנת 2019, עם העקרונות שלנו להפוך את העולם לבריא יותר ושמח יותר, וזאת באמצעות השקת מוצרי תזונה חדשים, פיתוח טכנולוגיות וכלים חדשים, לצד גלריה של אנשי מקצוע בינלאומיים מתחומי התזונה והספורט".
הג'ודוקא שגיא מוקי והמתאבקת אילנה קרטיש אשר חברת הרבלייף תומכת בהם ומעניקה להם חסות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020, כיבדו בנוכחותם את האירוע ואף בקשו לעלות ולהודות למפיצי החברה. שגיא מוקי אמר: "הרבלייף הפכה להיות חלק מהמשפחה האולימפית בישראל ושותפה נאמנה לדרך. אנו מעריכים מאד את התמיכה בנו והליווי התזונתי המבוקר, המהווה מרכיב חשוב בהצלחתנו".
ד"ר יוני ירום, רופא ספורט ויועץ תזונתי לחברת הרבלייף סיכם את האירוע ועדכן כיצד מתכוונת הרבלייף לתמוך בספורטאים האולימפיים אשר ייצגו את ישראל באולימפיאדת טוקיו מבחינה תזונתית וכיצד מוצרי החברה משתלבים במערך זה.
לסיום ביקש פורת לרתום את כל מפיצי החברה: "גם השנה נערוך פעילות תאגידית חברתית ונמשיך לתמוך "בבית חם" ביפו, השייך לעמותת יד ביד המטפלת בילדים ממשפחות מוחלשות. מדובר בילדים בגילאי 3 – 7 שמתארחים בבית המספק להם ארוחות חמות, העשרה השכלתית, והרבה אהבה וחום".
צלם- אסף ספקטור