זמן של יחד
במפגש ״זמן של יחד״ שנערך בבית הספר בגין – נפגשו כל תלמידי בית הספר וצוות בית הספר, כדי להודות לילדי המילואים וכוחות הביטחון. זה היה מפגש בית ספרי שמטרתו להוקיר ולחזק את ילדי המילואימניקים.
במהלך המפגש חולקו תעודות הוקרה לכ-20 תלמידים שהוריהם משרתים במילואים או בכוחות הביטחון.
המנהיגות הצעירה של נתניה
לראשונה התכנסה השנה נבחרת חדשה של פרלמנט הילדים, שבה
חברים 120 נציגים ונציגות מ-30 בתי ספר יסודיים.
הפרלמנט פועל בשלוש ועדות: ועדת חינוך תרבות וספורט, ועדת קיימות ואיכות סביבה וכן ועדת חדשנות, מדע וטכנולוגיה.

תפקידן של הוועדות לקדם נושאים רלבנטיים לילדים, כדי לייצר השפעה על ילדי העיר.
נורית גבאי, מנהלת אגף החינוך היסודי ל"השבוע בנתניה": " הפרלמנט מאוד אקטיביסטי ומחובר לצרכים של ילדי העיר, תוך שהם זוכים לייצר השפעה משמעותית על השיח בין חבריהם ".
סיירת פרשת השבוע
באולפנית בר אילן הקימו סיירת 'פרשת שבוע' בשיתוף פעולה עם בתי ספר נוספים.
בין בתי הספר המשתתפים בפרויקט: רועי קליין, מורשת זבולון, אביחי, תחכמוני, ישורון, אורגד וקרליבך.
בנות האולפנה מעבירות שיעורים בנושא 'פרשת השבוע' ובנושאים אקטואליים. השנה בעקבות המלחמה – הבנות מעבירות סיפורים סביב גיבורים בני ימינו. בין היתר הן סיפרו את סיפורו של עוז דוידיאן שהציל 120 אנשים ב-7.10 .

שבוע העליות במוסדות החינוך
מערכת החינוך בנתניה ציינה את שבוע העליות כחלק מהעצמת העולים החדשים המונים בנתניה כ – 11% מכלל האוכלוסייה.
בחט"ב אולפנית בר אילן נערך פאנל מיוחד לתלמידות שכבת ט' עם מורות עולות תחת הכותרת "סליחה על השאלה". המורות סיפרו את סיפורי העלייה שלהן וגם ענו על שאלות מהקהל.
בפאנל השתתפו: המורה ציפי שעלתה מאיראן, המורה נעמי שעלתה מארה"ב, המורה רחלי שעלתה מאתיופיה, המורה אסתר מליחי שעלתה מהולנד, המורה בת שבע שעלתה מרוסיה והמורה ויולט שעלתה מסוריה.
בבי"ס היסודי שורשים, חקרו התלמידים את מאפייני המדינות שמהן עלו, הם או בני משפחותיהם.

בין הצלצולים
בבית הספר אורגד מתקיימת תוכנית בשם ״בין הצלצולים", בה נפגשים הורי תלמידי א' יחד עם ילדיהם, המחנכות ויועצת בית הספר, במטרה להעצים את הילדים, להעלות את נושא המעבר לכיתה א' ולאפשר לתלמידים נחיתה רכה וחווייתית.
תלמידי "הבית של תמר" יצאו לסיור לימודי בשוק ולמדו על בזבוז מזון
לראשונה, במסגרת המסע הנתנייתי יצאו תלמידי כיתה ט' מבית הספר "הבית של תמר" לסיור בשוק נתניה, בהדרכת צוות מוזיאון העיר.
התלמידים סיירו ולמדו על ראשית השוק, על אומנות והיסטוריה ושמעו על השוק המתחדש ועל השינויים שבוצעו בו במהלך השנים.

לומדים את עולם החי
בבית הספר ״בארי״ מתנסים תלמידי כיתות א׳-ג׳ בקורסים שונים. הצוות החינוכי פיתח קורסי העשרה בהתאם לחוזקה של כל מורה.
הקורסים השונים תורמים להתפתחות התלמידים, מעודדים העצמה אישית ומטפחים קשר בין-אישי בין התלמידים בקבוצה וגם בין תלמיד ומורה.
תלמידי גוונים יעלו הצגה משותפת עם קהילת רבין
נציגי השכבה הצעירה של בי"ס גוונים, יוצאים לאור

ך כל השנה לבי"ס רבין למפגשים קבועים ושם הם חוברים לנבחרת קשרי הקהילה של רבין.
זהו פרויקט שהחל לפני כשנה כפיילוט והוא נקרא "ביחד איתי תאטרון קהילתי", כאשר בכל מפגש, עובדים התלמידים יחד בנושא אחר וכשהחיבור בין התלמידים מתבסס, הם מתחילים לעבוד על מופע משותף.
במט"ד (מרכז טכנולוגי דתי) לומדים על גיל ההתבגרות
במרכז הטכנולוגי דתי החלה פעילות ייחודית בנושא "חומר למחשבה – סוגיות בגיל ההתבגרות".
הפעילות תועבר במשך מספר שבועות כסדנא תהליכית על ידי צוותו של עו"ס שלומי פורקוש – מומחה לעבודה עם מתבגרים. בסדנא המחוברת לנוער ולשטח ומלאת דוגמאות, יסוקרו מאפייני גיל ההתבגרות, ויינתנו כלים וטיפים פרקטיים להתמודדות מיטבית עם אתגרי התקופה.
תלמידי טשרניחובסקי יצאו למסע תקומה בעוטף

תלמידי שכבת י"א של בי"ס טשרניחובסקי יצאו למסע תקומה בעוטף עזה.
המסע החל בניצנים, שם דיברו על גבורת נשים אז והיום. משם המשיכו לטקס מרגש שהובילו תלמידי השכבה, המשיכו ליד מרדכי, שם למדו על מרדכי אנילביץ שהוביל את מרד גטו ורשה, למדו על "מבצע תינוק" שהיה ב-1948, על השואה ועל התקומה שהגיעה אחריה.
למחרת התעוררו לבוקר קסום בשדה בוקר עם היעלים והנוף המדברי. משם יצאו לשדרות, לביקור בבית המייסדים ובתחנת המשטרה. התלמידים שמעו הרצאה על אנשי שדרות ועל אירועי השבעה באוקטובר ושמעו עדויות על הקרב שבסופו הוחרב בניין המשטרה. כמו כן ביקרו באנדרטה שהוקמה במקום.
באלדד התאמנו בטייסת, פתרו חידות ויצאו לפעילות גדנ"ע

כמיטב המסורת יצאה כיתת המחוננים ז'4 לפעילות ב״טייסת״ במסגרת פעילות העשרת מחוננים. התלמידים למדו איך קובעים ומציבים יעדים, לומדים מטעויות ומשפרים את התפקוד על בסיס צבירת ניסיון.
במסגרת פעילויות העשרה למסלול עמ"ט (עתודה מדעית טכנולוגית) השתתפו תלמידי ז' בחדר בריחה. במהלך הפעילות קיבלו התלמידים קופסאות עם רמזים וחידות, נדרשו לחשיבה יצירתית, לשיתוף פעולה ולעבודת צוות.
איך לקבל את האחר
כדי להתמודד עם סוגיות קבלת האחר והתמודדות עם גזענות, צפו תלמידי שכבות ז' ו-ח' בבית הספר שרת בסרטים:״פנתר לבן״ ״ואל תחכי לי״. בסיום ההקרנה ביצעו התלמידים סצנות בהוראת במאי והתקיים דיון על הסוגיות החברתיות והערכים בהם עסקו הסרטים.
הכנה לשירות צבאי
השבוע נערכה לתלמידי י"ב בתיכון הדסה ויצו קנדה, סדנה שמטרתה להכין את התלמידים לשירות צבאי, להעלות את המוטיבציה לשירות משמעותי וליצור תחושת שייכות לעם ולצבא.
התוכנית היא חלק מסדרת מפגשים שנערכת בביה"ס על ידי אנשי צבא ומאפשרת שיח פתוח לשאלות ותשובות.