זה ידוע כבר שנים רבות, שאחד הפרמטרים החשובים ביותר בקידום אורגני של אתרים בגוגל הוא התוכן. ואכן, אתרים רבים משקיעים ביצירת תוכן ופרסומו באתר עצמו ובאתרי תוכן אחרים הקשורים בפעילותם. אבל האם אפשר לפרסם כל תוכן שהוא, העיקר שיכלול את ביטויי המפתח שאותם אנו רוצים לקדם, או שהתוכן גם צריך להיות איכותי? האם גוגל יכולה בכלל לבדוק את רמת האיכות של התוכן ובהתאם לכך לדרג את האתר? על כך תוכלו לקבל את התשובות ממש כאן בשורות הבאות.
תוכן כפרמטר לקידום
גוגל הוא מנוע חיפוש שהמטרה האולטימטיבית שלו היא לספק למשתמשים בו את תוצאות החיפוש הטובות ביותר עבורם. בכדי לעמוד באתגר, בנתה גוגל מערך עצום של סקירת אתרים ברחבי האינטרנט, סיווג של האתרים לפי נושאים ודירוגם בכל נושא. בכדי לדרג את האתרים השונים, עושה גוגל שימוש ברשימה ארוכה של פרמטרים, רשימה שמתעדכנת חדשות לבקרים, ואחד הבולטים בה הוא התוכן. ההנחה של גוגל היא שככל שהאתר מייצר יותר תוכן, כך הוא רציני יותר, מקצועי יותר ובעל פוטנציאל ערך רב יותר למשתמשים. אלא שעם הזמן, אתרים התחילו לייצר כמויות אדירות של תוכן באופן שכבר לא ניתן היה להישען על כמות התוכן כפרמטר לדירוג האתר, והיה צורך לבחון גם את איכות התוכן.
האם גוגל יודעת לבחון את איכות התוכן?
ובכן, התשובה היא בהחלט כן. באמצעות טכנולוגיות חדשניות של למידת מכונה, יודעת גוגל היום לנתח טקסטים ולבחון ברמת דיוק גבוהה למדי את איכות התוכן לפי הביטויים בהם נעשה שימוש, סמיכות של ביטויים שונים, אורך התוכן וכדומה. המשמעות של הדברים היא שאם אתם רוצים לקדם את האתר שלכם בגוגל, כבר לא תוכלו להיעזר בערימות של תוכן "זבל" ויהיה עליכם לכתוב תוכן איכותי, שגוגל תדע להעריך ולקדם אתכם על בסיסו. אז איך כותבים תוכן איכותי?
כתיבת תוכן איכותי על ידי כותבים מקצועיים
כתיבת תוכן לאתרים : לכתוב תוכן כל אחד יכול. כדי לכתוב תוכן איכותי נדרשים אנשי מקצוע בתחום הכתיבה. היינו יכולים להסביר לכם כעת את כל יסודות הכתיבה, וזה עדיין לא היה הופך אתכם לכותבים מקצועיים. כתיבה איכותית דורשת ידע כללי רב, יכולת מחקר, שפה גבוהה, יכולת התנסחות, יכולת בנייה של עלילה וזרימה של טקסט, יכולת יצירת עניין וכן הלאה. אם אתם רוצים לייצר עבור האתר שלכם תוכן איכותי, אתם פשוט צריכים למצוא כותבי תוכן מקצועיים שייצרו עבורכם את התוכן הנדרש לכם ויעשו את זה על פי סטנדרטים גבוהים של איכות. עם כותבי התוכן האלה תוכלו לעבוד בצורה עצמאית, או שתוכלו להיעזר בהם דרך חברת הקידום שדואגת לכל פעילויות הקידום של האתר. חברות קידום עובדות בדרך כלל עם כותבי תוכן שמייצרים עבורן תכנים איכותיים ומקצועיים במינון הנדרש ועל פי עקרונות הקידום המקצועיים. BEST LINKS היא אחת החברות המובילות בתחום.