לינקדאין היא רשת חברתית של העולם העסקים. כלומר, רשת חברתית עם מאפיינים שדומים למאפיינים של רשתות חברתיות אחרות שאנחנו מכירים מחיי היום יום שלנו, זאת לדוגמת – פייסבוק, אינסטגרם, וכיוצא בזאת, אלא, שמטרתה של הרשת החברתית הזו היא לקדם את עולם העבודה, ולסייע גם למעסיקים וגם למועסקים.
עבור אלו שלא מכירים מספיק טוב את לינקדאין עדיין – דעו לכם שרשת זו מעמידה אפשרויות רבות בעולם העסקי לאנשים שמשתמשים בה. אחד הדברים שחשובים ביותר כאשר אנחנו פותחים עמוד לינקדאין – הוא לייצר תוכן ענייני ומקצועי ברשת זו. בשורות הקרובות נרכז לכם מידע על רשת הלינקדאין, ועל סוגי תוכן ענייניים ורלוונטיים שניתן להעלות לרשת זו כדי לקדם את עצמנו.
כיצד לינקדאין יכולה לשמש אותי?
השימוש שניתן לבצע ברשת הלינקדאין הם שימושים שונים אשר קשורים לעולם התעסוקה. החל ממציאה וחיפוש של עבודה, גיוס של עובדים לחברה, איתור ספקים, וכיוצא בזאת. זו בדיוק הסיבה, שאנחנו ממליצים כמעט לכל אחד להיכנס לרשת זו. אחד הדברים החשובים ביותר כאשר אנחנו נכנסים לרשת החברתית הזו – זה לייצר תוכן ענייני, אטרקטיבי, ומושך את העין – כזה שיסייע לכם להתפתח ולהתקדם תחת הרשת הזו.
סוגי תוכן ענייני ומקצועי שניתן להעלות ללינקדאין –
- טרנדים ועניינים אקטואליים – העלו נושאים בוערים תחת תחום ההתמקצעות שלכם
- שיתוף של תוכן – שתפו תוכן לא שלכם שהתחברתם אליו
- פידבאק ושיח פתוח
- דברים חגיגיים – ימי הולדת של שותפים לעבודה, וכיוצא בזאת
- הובלת השוק בתור מומחה
- יחסי ציבור – נסו לקדם כל פעילות שאתם עושים. החל מאירועים, סדנאות שאתם חלק מהם, או תמונות מכנסים שהשתתפתם בהם – נסו להראות ולשתף את חיי העבודה שלכם.
לינקדאין – ערוץ שיווקי שדורש השקעה
בעלי חברות ועסקים עושים שימוש בלינקדאין בתור פלטפורמה שיווקית מעולה במטרה לקדם את העסק. יש חשיבות רבה לשמירה על פרופיל כמה שיותר מעודכן ורלוונטי. עוד דבר שחשוב לשים אליו לב הוא כל הנושא של למידת השינויים והקפדה על רלוונטיות. תמונה עדכנית, כזו התואמת את שאר הפרופילים שלכם, עדכון התקציב על פי המטרות העסקיות שלנו, ניסיון להציג כמה שיותר המלצות שיובילו לכך שנהפוך להיות מומחים בתחום שלנו- אלה ועוד יהפכו את הפרופיל שלנו למקצועי ורלוונטי. אחד הדברים שיכולים לעזור ליצור פרופיל כזה הוא לבקש המלצה מלקוחות, בכל פעם שאתם מסיימים התקשרות מסוימת. חשוב להכיר את כל היישומים שהפלטפורמה מייצרת עבורנו ובעצם להשמש בהם. בנוסף, כדאי לשתף את הרשת של הקשרים שיצרנו בכל מיני תכנים עדכניים, לצרף אנשים שיכולים להיות פוטנציאל רלוונטי עבורנו בעתיד הקרוב או הרחוק. חשוב להכניס את כל פרטי הקשר הרלוונטיים אלינו, להציג הישגים, כישורים, השכלה מקצועית וניסיון. ככל שנהיה יותר מדויקים ככה הסיכוי שהפרופיל שלנו יהיה טוב יותר עולה.
תמונה: depositphotos