ט"ו באב – הסודות של חג האהבה

5 0

האהבה עדיין באוויר אך מסתבר שלא בדיוק כמו שציפינו. עם עשרות סקרים ומחקרים שמתבצעים בסמוך ליום הכי מיוחד ואהוב בשנה, נחשפים הסודות! מסתבר שמדובר כאן בהרבה מעבר לזר פרחים ושוקולד, אתם תקנו לעצמכם מתנה יקרה יותר מאשר לחברה, בחתול תשקיעו יותר מבכלב, ו-9.5 מיליארד דולר עדיין ילכו לפח: אלו הסודות של חג האהבה

תכשיטי ARMANI החל מ-349 להשיג ברשת ג'נטלמן_קרדיט צילום יח"צ

כמעט אלפיים שנה אחרי שהבנות היו משאילות בגדים לבנים ורוקדות בכרמים בחיפוש אחר בן זוג (כן, זה המקור של חגיגות ט"ו באב), אנחנו עדיין מקדישים את היום הזה, באמצע הקיץ, כדי למצוא אהבה, או לחגוג את זו הקיימת. את היציאה אל הכרמים כבר מזמן החליפו המסעדות ואולמות הקולנוע, השמלה הלבנה נשמרת לאירוע מאוד מסוים, אבל מסתבר שזהו רק קצה הקרחון של השינויים בהתנהגות האוהבים.

ארנקי SECRID סדרת Twinwallet החל מ-160 ש"ח להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ

אמנם יום הולדת יש רק פעם בשנה, אבל את אהבתנו אפשר לחגוג בארץ בכל יום – או לפחות אחת לחצי שנה. על פי מחקר שהתבצע בארה"ב ובבריטניה בסמוך לחגיגות הוולנטיינס דיי האחרון, התגלה כי רבים מהחוגגים לא מסתפקים בהבאת מתנה לבן או בת הזוג – אם בכלל, ובוחרים לפנק ביום הזה את הכלב (10.96% מהחוגגים), החתול (6.49%), את הילדים (31.57%) ואפילו את עצמם (14.77%). מסתבר גם שהמאהבים הסודיים עוקפים רק במעט את החברים הקרובים (3.41% מול 3.15%). אותו מחקר, שהתבצע על ידי "Much Needed", מצביע גם על כך שבממוצע, גברים יוציאו יותר מפי שתיים יותר כסף מאשר נשים.

מצתי זיפו החל מ-128 ש"ח להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ

הסקר של "Finder" מציג את המספרים שמאחורי הסטטיסטיקות, ומוכיח שהכי שווה להיות נשים נשואות, שכן הן מקבלות מתנות בסכום ממוצע של $357.90. הבעל, לעומת זאת, צריך להסתפק במתנה "רק" ב-206.23$. על החברה, מוציאים האמריקאים בממוצע $231.55 – ארבעה דולרים פחות ממה שהם מוציאים על עצמם, ועל החבר 105.02$. זה האחרון עוקף בסכום המתנות שהוא מקבל רק שתי קטגוריות – חיות המחמד, כאשר מסתבר שבעלי החתולים נוטים להיות בזבזנים יותר מאשר בעלי הכלבים (95.90$ מול 81.56$).

עם מתנות בסכומים האלה, הנתון הבא כנראה לא יהיה מפתיע: בממלכה המאוחדת מוציאים בכל שנה 595 מיליון פאונד על חגיגות האהבה, ובארצות הברית לא פחות מ-19 מיליארד. מה שכן מפתיע, הוא שבשנת 2019 43 מיליון אמריקאים, כלומר 17% מהאוכלוסייה, קיבלו מתנות וולנטיינז שהם אינם מעוניינים בהן. חישוב מהיר חושף שרק ביום הזה נזרקו 9.5 מיליארד דולר לפח.

תהיה נפשי קשורה בנפשך– 99 ש"ח במקום 109 ש"ח בחודש אוגוסט להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ

אז מה האהובות שלנו רוצות לקבל? 27% מהבריטיות היו רוצות לצאת לחופשה רומנטית, 17% קיוו לקבל מכונית חדשה, 15% היו מסתפקות במשהו צנוע יותר – יום מפנק בספא, ו-13% חלמו על תכשיט.

תכשיטי ARMANI החל מ-349 להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ

והאהובים? על פי הנתונים של רשת המתנות "ג'נטלמן", המתנות הפופולאריות ביותר לגברים הן שעונים – בעיקר שעוני אופנה של מותגים דוגמת ארמני או מייקל קורס; תכשיטים – צמידים, שרשראות ואף טבעות אשר יכולים להיות מעוטרים באבנים יקרות ומצופים בכסף או זהב, או לחלופין מחוספסים יותר עם רצועות עור ואבנים צבעוניות, או עם כיתוב משמעותי. "גם כאן ההעדפה היא למותגים מוכרים כמו Brosway, Luca Barra, ארמני או דיזל" מסביר טל רז מבעלי רשת ג'נטלמן ; ארנקים מעוצבים; עטים יוקרתיים עם חריטה שהופכת את המתנה לאישית; מוצרי עישון – בין אם מצת יוקרתי של ZIPPO או קוליבירי או סיגרים בסגנון וינטג', וגם מוצרי אלכוהול, ביניהם כוסות יין ייחודיות ומעמדים לבקבוק.

מצתי COLIBRI החל מ-229 ש"ח להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ
שעון DKNY 599 ש"ח להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ
עטי HUGO BOSS החל מ-269 ש"ח להשיג ברשת ג'נטלמן קרדיט צילום יח"צ

Related Post

רשת ADIKA והשחקנית נאיה פדרמן למען המאבק למניעת אלימות נגד נשים, מה עשה עופר חיון כוכב "שעת נעילה" בנתניה וגם – מלכת הביוטי ואשת העסקים מור ממן, כובשת עוד פסגה חלומית

Posted by - 12 בנובמבר 2020 0
Adika נרתמים למאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים: לרגל יום המאבק הבינלאומי למניעת אלימות נגד נשים, במסגרתו עיצבו חולצה במהדורה מיוחדת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות