שבוע אהבה באווירה פריזאית מפנקת

3 0

 מלון David Tower מזמין אתכם ליהנות מחבילות זוגיות מפנקות במיוחד לשבוע יום האהבה

סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. המלון מציב סטנדרטים חדשים של יופי ופאר ומשרה אווירה רגועה, מפנקת ומלכותית לאורך כל ימי החופשה והשהות. הכניסה לילדים מגיל 16 בלבד.

המלון, שהינו אחד ממותגי היוקרה של רשת מלונות ACCOR הבינלאומית, ידוע כמלון ברמה הגבוהה ביותר בישראל מכל הבחינות. עכשיו, בימי הקורונה המלון מקפיד על חיטוי והגיינה בצורה יוצאת דופן. נקיון החדרים והספא מתבצע ברמה הגבוהה ביותר, בעיקר בימי קורונה. בנוסף לנקיון והצחצוח שהיה עד כה בימים רגילים, עוברים החדרים, כמו גם הספא, חיטוי נוסף שצריך כדי לעמוד בתקנים של רשת ACCOR הבינלאומית .

בין היתר מקפידים על חיטוי כל המוצרים והחפצים שהאורח מרבה לגעת בהם כגון ידיות, ברזים בכיורים ובאמבטיה, דלת היציאה למרפסת, שלטים, מתגים של תאורה, של מזגן ועוד. לאחר שהחדר עבר את הנקיון והחיטויים הנדרשים, המנקה מדביק מדבקה מיוחדת על דלת החדר שמסמנת שהחדר עבר חיטוי. המדבקה נקרעת ברגע שהאורח הבא פותח את הדלת, וכך ניתן להבחין אם החדר עבר חיטוי.

במרחבים הציבוריים האורחים נדרשים לעטות מסכות פנים. ברחבי המלון פיזרו עמדות חיטוי בכל פינה. המלון הגדיל את תדירות הנקיון בשטחים הציבוריים לרבות לובי, מעלית, ידיות דלתות, שרותים ציבוריים וכו’.  העובדים כולם עוטים מסיכות, מחויבים בשטיפת ידיים, החלפת כפפות בנקיון כל חדר וחדר, המגבות המלוכלכות עוברות ישר לשקית סגורה, והכל בהתייעצויות עם רשויות גלובליות ומקומיות (כולל ארגון הבריאות העולמי והמרכז לבקרת מחלות) הכל, על מנת להבטיח שנהלי הנקיון וההגיינה במלון מחמירים ביותר.

בשבוע יום האהבה העברי, בין 2/8 ל6/8  מלון David Tower  מזמין אתכם ליהנות מחבילות מפנקות במיוחד:

בוקר אהבה – ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון Legend, ושימוש חופשי במתקני הספא המתקדמים (סאונות, בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר חדיש ומאובזר, פינת מנוחה והתרגעות) – במחיר של 320 ₪ לזוג.

בוקר פינוק לשניים – ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון  Legendזוג טיפולי ספא באורך 45 דק' ושימוש חופשי במתקני הספא המתקדמים (סאונות, בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר חדיש ומאובזר, פינת מנוחה והתרגעות) – במחיר של 690 ₪ לזוג.

אהובת הסולטן – אירוח לילה אחד על בסיס לינה וארוחת בוקר בחדר מסוג Superior הכולל: ארוחת בוקר עשירה במסעדת המלון  Legend, זוג טיפולי ספא באורך 45 דק' ושימוש חופשי במתקני הספא המתקדמים (סאונות, בריכה מקורה ומחוממת, חדר כושר חדיש ומאובזר, פינת מנוחה והתרגעות) במחיר מיוחד של 1290 ₪ לזוג.

קצת על מלון DAVID TOWER – אל מול חופי התכלת של הים התיכון בעיר נתניה, ממוקם מלון הספא העירוני מסדרת היוקרה BY SOFITEL  MGALLERY של רשת המלונות הבינלאומית Accor .המלון מעניק חוויית אירוח מהודרת ואלגנטית בסגנון אירופאי מוקפד ואנין המשולבת בספא יוקרתי בעיר הנופש הים תיכונית התוססת.

לובי יוקרתי ומפואר בעיצוב עוצר נשימה מכניס את האורחים לעולם שכולו קסם ופנטזיה. צבע הזהב הצובע את החופשה בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני בין המסדרונות ועד הגעתם של האורחים לחדרם. עם פתיחת הדלת, יגלו האורחים את חדרם המפנק, המעוצב כחדר שינה בארמון יוקרתי. המלון מציע שפע של פינוקים שנועדו להעניק חופשה שכולה זהב ,ספא MARIS  VIAחדרי ישיבות מאובזרים, ארוחת בוקר עשירה ועוד.

על מלון DAVID TOWER

סיפור אהבתם של הסולטאן דָאוּד פָאשָה ובחירת לבו מהווים את מקור ההשראה למלון DAVID TOWER המשלב בין קסם תרבויות שונות לבין עולם הפנטזיה והמציאות ומהווה מקום מפלט ורוגע מחיי היומיום. הסולטאן החליט לבנות מגדל מפואר כולו זהב כדי להתייחד עם אהובתו על אחד הצוקים הנושקים לים התיכון. צבע הזהב הצובע את החופשה

בגווני מלכות, מלווה את האורחים מרגע כניסתם למלון ועובר כחוט השני בין המסדרונות ועד הגעתם של האורחים לחדרם. מלון הספא העירוני David Tower מציב סטנדרטים חדשים של זהב, יופי, פאר ושפע המשרה אווירה רגועה, רומנטית, מפנקת ומלכותית במיוחד לאורך כל ימי החופשה והשהות.

מלון הספא העירוני DAVID TOWER הוקם לפני שלוש שנים וממוקם בקו הראשון לחוף הים של נתניה, בלב ליבה של העיר, סמוך לכיכר העצמאות שהינה הכיכר האינטראקטיבית הראשונה בישראל ו- 500 מטר משוק נתניה הנחשב לאחד מהשווקים היפים והססגוניים בארץ. במלון 75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת.

ספא VIA MARIS  הממוקם בקומה השנייה של מלון David Tower היוקרתי משתרע על שטח של 1000 מ"ר ונותן מענה מושלם לכל מהווי עולם הספא : חדרי טיפול מאובזרים במיטות חשמליות, מתכווננות אקסקלוסיביות מבית NILO עם מזרן מתחמם, סוויטת טיפולים זוגית עם ג'קוזי ואמבט שמנים פרטי, חמאם טורקי אותנטי המקבלים בו טיפול טורקי מסורתי, סאונה רטובה, סאונה פינית, ג'קוזי, פינות מנוחה והתרעננות, חדר כושר מאובזר ומצויד במכשירי כושר המתקדמים ביותר של חברת TECHNO GYM  העולמית ובליווי צמוד של מאמן חדר כושר מוסמך, בריכת שחייה פנימית ומחוממת ופינת רביצה ומנוחה בסגנון אותנטי מסורתי כיאה לסולטאנים וכל אלו עם נוף פנורמי לחוף ימה עוצר הנשימה של נתניה.

כל בחירת הציוד, החומרים והכותנה לספא ויה מאריס נעשתה בהקפדה רבה עם שימת דגש מיוחדת על שמירת הסטנדרטים של רשת SOFITEL העולמית.

הספא והמלון מציעים חבילות משולבות עד לתכנית הכוללת שבועיים לינה לאנשים שמעוניינים לשנות תפיסת חיים ולקבל הכוונה והדרכה אישית לסגנון חיים בריא וטוב יותר. תכנית זו מלווה על ידי נטורופאתית, מאמן כושר אישי ויועץ טיפולים אישי ולכל לקוח נערכת תכנית מותאמת אישית לצרכיו האישיים. זאת בנוסף לימי כיף, אירועים פרטיים וטיפולים ללקוחות חיצוניים.

המלון דוגל בתפיסת ה- wellbeing. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם מזרן ייחודי עליו משטח של 7 סנטימטר פלומת נוצות  ייחודי של  My Bed by Sofitel  מבית היוצר של  Accorהעולמי.  גם ארוחת הבוקר במסעדת המלון משלבת מגוון סלטים, ירקות ופירות, מיצים טבעיים, מנות בריאות רבות ואף מנות ללא גלוטן ומנות טבעוניות.

במלון DAVID TOWER  75 חדרים וסוויטות המעוצבים בסגנון אקלקטי המשלב בין מזרח ומערב ומכילים את כל פריטי האבזור והנוחות בסטנדרטים הגבוהים והנודעים של רשת ACCOR הבינלאומית, לחוויית אירוח מושלמת המשלבת בין עסקים למרגוע מפנק. מרבית חדרי המלון צופים לים, בהם: חדרי סופריור, דלקס,CLASSIC ,אקזקיוטיב, ו-2 סוויטות עם נוף מלא לים. כל החדרים מכילים: מכונת נספרסו עם אספקה יומיומית של תה וקפסולות קפה, מייבש שיער, טלוויזיה חכמה, יציאת USB לטעינת מכשירים סלולריים, ארונות אחסון עם תאורה חכמה, כספת המותאמת למחשבים ניידים, חלוקים ונעלי בית. בחלק מהחדרים: ספות הנפתחות למיטה, אפשרות לדלת מקשרת, עמדת איפור/שולחן עבודה, מיטות מופרדות. האורחים מוזמנים ליהנות משרותי כביסה, אינטרנט FI-WI חופשי. חניה במלון בחניון תת קרקעי, חדר תקשורת מתקדם ואולם כנסים וישיבות מפואר בגודל של 65 מ"ר, המצויד בציוד האודיו-וידאו העדכני ביותר לקיום מפגשים עסקיים.

הסוויטות המלכותיות של הסולטן – קורדובה ואלהמברה, יוקרתיות ומפנקות, ממוקמות בקומה ה-7 של המלון ומשתרעות על שטח של כ-75 מ"ר. בכל אחת סלון רחב ידיים, פינת ישיבה סביב שולחן עגול, שולחן עבודה, חדר שינה מרווח בו מיטת קינגסייז מפנקת, מצעים וכלי מיטה איכותיים ביותר, חדר אמבטיה גדול ויפהפה עם אמבט ומקלחת עם ראש גשם, מרפסת כפולה עם מיטות שיזוף הפונה במלואה לחוף הים היפהפה של נתניה.

בסוויטות יש גם כספת, מכונת נספרסו, מיניבר חופשי וכמובן חלוקים איכותיים ונעלי בית.

לאורחי הסוויטה ניתנת אפשרות לטיפול אמבט שמנים חם עם עיסוי כפות רגליים ע"י צוות הספא המקצועי.

קרדיט צילום: איתי סיקולסקי, אסף פינצ'וק

Related Post

אתג"ר כבשו את סירונית

Posted by - 19 בספטמבר 2023 0
יום גדוש בהתרגשות היה ללקוחות מרכז אתג"ר – מרכז יום לאנשים עם מוגבלות פיזית – שהגיעו לרחוץ השבוע בחוף הים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות