האתגר הלבן : 10 מתנות לבנות לשבועות

7 0

בפסח חגגנו לבד בגלל הקורונה, בשבועות כבר מותר להיפגש עם כל בני המשפחה ולחגוג את החיים. אספנו עשר הצעות למתנות על בסיס הצבע הלבן, שכולם ישמחו לקבל!

ספר הזוהר אומר שהצבע הלבן מסמל נתינה. גם המדע קובע שהצבע הלבן הוא היחידי שלא לוקח לעצמו כלום, אלא מחזיר את כל האור המוטל עליו – זאת, בניגוד לצבע השחור שבולע הכל (מכאן הביטוי "החור השחור"). בפסיכולוגיה, לבן הוא צבע של התחלות חדשות; מבחינה פיזיולוגית, לבן כפי שהוא יוצר פשטות, ארגון ויעילות מתוך התוהו ובוהו; ביהדות הצבע הלבן הוא צבע של יום קדוש, באסלאם לובשים לבן כשעולים למכה.

מה הקשר בין הצבע הלבן לשבועות? מדוע לובשים לבן בחג הזה, למה אוכלים מאכלים חלביים בצבע לבן כמו גבינות וחלב, ומדוע היהודים נוהגים שלא לישון באותו "לילה לבן" וללמוד תורה?

כל השאלות מקבלות תשובות בהר סיני. ליתר דיוק, במעמד מתן תורה. זהו חג שמסמל מעמד של נתינה, הן מצד הבורא והן מצד הנבראים, ולכן מאופיין בצבע הלבן הטהור; למה מאכלים חלביים? החלב, הניתן לתינוק על ידי הוריו כמזון בסיסי, הוא הביטוי המעשי, הראשוני והיסודי של נתינה בפועל – המשך ישיר לתאוריית הנתינה; ולמה מקיימים לילה לבן בשבועות? ליל שבועות נקרא בספר הזוהר "לילה דכלא" – הלילה של הכלה. הכלה, מתברר, היא עם ישראל והחתן הוא הקב"ה, והלילה הזה, שבו לא ישנים אלא מחברים בין אורות היום, הוא ליל הזיווג ביניהם.

שבועות הוא לא חג שבו נהוג לחלק מתנות, אבל בגלל הקורונה שנכפתה עלינו, את ליל הסדר חגגנו לבד (מלבד נתניהו, ריבלין וליברמן), ונדמה שאם לראשונה מזה חודשים ניפגש כל בני המשפחה יחד, למה שלא נשמח את כולם ונחלק מתנות? אז בדקנו, גיששנו, חקרנו, שאלנו ומצאנו לכם עשר מתנות יפהפיות על טהרת הלבן.

1.      מצעים לבנים:

המלקוש הפתיע אותנו עד לחודש מאי, אבל זהו, הקיץ כבר פה, והפעם זה סופי. שמיכת הפוך תאופסן מעל לארון ובבוידעם, והמצעים העבים יפנו מקומם לטובת מצעים קיציים, רכים, מלטפים. כאלה בדיוק הם המצעים של חברת הטקסטיל החדשה SOHAM, שהם לא רק תוצרת ישראל אלא גם מתהדרים בנתון עובדתי מפעים: צפיפות חוטים 500, המעניקה את הרכות המקסימלית האפשרית. יותר מזה – זה כבר הופך לאוויר. החלמ-219 שקל לסט, להשיג באתר soham.co.il

מחיר 299 שקל צילום יחצ, מצעים של שוהם

2.      טיפוח המשלב חלב וגבינה:

ידוע לכל כי צריכת חלבונים מהווה חלק חשוב בבריאות הגוף, אך הידעתם שחברות קוסמטיקה מנצלות את תועלתם גם לטיפוח עור הפנים? הווייט פילינג מהווה את אחד ממוצרי הדגל של מותג הקוסמטיקה המקצועית HL, מדובר במסכת פילינג לשימוש בייתי המיועדת לחידוש תאי עור הפנים והעלאת רמת הלחות. הוא משלב חומרים פעילים ואפקטיביים, בניהם חומצות אלפא הידרוקסיות וחומצה לקטית המופקת מגבינה. הפילינג משפר את בריאות העור, מנקה, מבהיר ואף מטשטש כתמים שונים הנראים לעין, כמו גם מחליק קמטים וקמטוטים. מחירו: 200 שקלים ל- 75 מ"ל. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות.

וויט פילינג המתאים לאזור העיניים מבית מותג הקוסמטיקה המקצועית HL, 200 שח ל- 75 מל, להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות, צלם אורי גרון

3.      רמקול לבן:

הרמקול העגול היפה הזה קיים בבתים של – שימו לב לרשימה המרשימה – נטע ברזילי, משה פרץ, סבלימינל, רותם כהן, מייקל לואיס, דין מירושניקוב, מגי אזרזר, רגב הוד ורבים אחרים. הרמקול +UB כבר זכה בטקס פרסי העיצוב האסייתי, ומגיע ארצה בשני גדלים – ענקי ובינוני. רמקול הבלוטות היפה הזה מביא סאונד עמוק הודות למבנה העגול שלו, הוא יושב על שלוש רגלי עץ, וניתן להתניידות מחדר לחדר הודות ל-30 השעות שבהן הוא יכול לפעול ללא כל הטענה. החל מ-599 שקל, להשיג באתר swagg.co.il

רמקול עגול של אתר ש swagg.co.il מחיר מבצע 599 שקל צילום סטודיו דג הזהב

4.      כלים יפים למארחים:

סעודת חג שבועות החלבית הופכת השנה למרגשת ביותר לאחר חודשים ארוכים של התבודדות ביתית. במותג הוסטס החליטו להפוך את פעולת האירוח לקלה ונוחה מבלי להתפשר ולגרוע מעיצוב שולחן החג. זאת על ידי השקה של סדרת כלים לבנה המקושטת בעיטורים, בעלת נראות מהודרת ויוקרתית. הסדרה כוללת צלחות במגוון גדלים, קערות, כוסות לשתייה קלה, כוסות יין וכלי הגשה ממגוון סוגים. כולם פלסטיק קשיח ומאוד איכותי, הניתן לשימוש חד או רב פעמי. טווח מחירי הפריטים בסדרה: 5.90- 17.90 שקלים לחבילה. להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

יחידות צלחות קריסטל גדולות מהסדרה המהודרת של המותג הוסטס, 17.90 שח, להשיג ברשתות השיווק המובחרות, צלם אפרת אשל

5.      יינות לצד הגבינות:

לגימת יין משובח בארוחה חלבית ולצד גבינות הופכת כל ארוחה לסעודת מלכים. מעבר לבחירת יינות מעולים, דרך נוספת להרשים את האורחים היא באופן הצגתם על השולחן. במותג העיצוב הישראלי "פלג דיזיין" יצרו חבל לאסו הנראה כאילו מתנגד לכל חוק פיזיקה אפשרי תוך שהוא מחזיק באופן מופלא בקבוק יין באוויר והופך את הצגתו של בקבוק היין על השולחן לחוויה קסומה ומבדרת. המחיר 99 שקלים באתר www.Gadgetshop.co.il

חבל לאסו מחזיק בקבוק יין בעיצוב ישראלי, 99 שח ,להשיג ב- www.Gadgetshop.co.il, יחצ

6.      יוקרה לבנה:

לא ראיתם חיוך רחב עד שפגשתם אישה שמקבלת תכשיט במתנה. תכשיט הוא בגדר מתנה בטוחה שתשמח באופן וודאי את האישה או החברה שתקבל אותה. בחג השבועות רצוי לבחור בתכשיט לבן, המשלב בדרך כלל יהלומים, אבני קוורץ לבנות או אפילו פנינים מהודרות. ניתן לבחור בזוג עגילים, שרשרת, צמיד, טבעת או אפילו סיכת דש. תדעו שעשיתם את הבחירה הנכונה כשבת הזוג תשוויץ במתנה החדשה בקרב האורחים בשולחן החג. עגילי פנינים ויהלומים מבית המותג BLOOM עשויים זהב לבן 18 קראט. להשיג ברחוב שוהם 6, רמת גן. המחיר: 3,700 שקלים.

עגילים עשויים זהב לבן 18 קראט בשיבוץ יהלומים ופנינים , 3700 שח, להשיג ב- BLOOM תכשיטים, שוהם 6 רמת גן, צלם אלכס קוצ'רנקו

7.      אופנה לבנה:

רוצים ללכת על בטוח אך תכשיטי יוקרה מעט מכבידים מבחינה תקציבית? עולם התכשיטים הוא כזה רחב, כאשר כל אחד יכול למצוא את מבוקשו בכמעט כל מסגרת כספית. בסטודיו עדיים מכל הלב למשל מציעים מגוון עצום של תכשיטי אופנה בעבודת יש ובמחירים שווים לכל כיס. בנוסף, כל ההכנסות הינן קודש ליצירת מקומות פרנסה ותעסוקה בסטודיו לאנשים שנמצאים בשלבים שונים של הליך שיקום נפשי. במתנה אחת גם עזרתם לקהילה וגם שימחתם את מקבלה. אם תרצו תוכלו גם להזמין תכשיט בעיצוב אישי ללא כל תוספת תשלום ולהפוך את המתנה אקסטרה מיוחדת! טווח המחירים החל מ- 30 שקלים. להשיג בעדיים מכל הלב.

שרשרת פנינים עם אבן וצדף, 216 במקום 360 שח, להשיג בסטודיו עדיים מכל הלב (קלישר 24, בני ברק גן), צלם ארי אביץ

8.      בקבוק לבן:

הנה בקבוק ששובר לפחות שיא עולם אחד – הוא שומר על קור במשך 30 שעות! בקבוק ROOT 7 עשוי פלדת אל חלד עם דופן כפולה וציפוי פנימי של נחושת לבידוד נוסף, שומר על טמפרטורת משקה קר למשך 30 שעות ומשקאות חמים למשך 20 שעות. הוא נוח לשימוש יום יומי בבית, במשרד, באימון ובדרכי, ובנוסף לכל הוא מוצר אקולוגי שתורם לאיכות הסביבה: על כל בקבוק שתרכשו, יינטע עץ חדש. 145 שקלים, להשיג באתר swagg.co.il

בקבוק ROOT 7 החל מ155 שקל צילום יחצ ב להשיג באתר swagg.co.il '

9.      שעונים לבנים:

צוחקים רבות על גברים שהם יצורים פשוטים, אך בניגוד מוחלט, דווקא בחירת מתנה עבורם נראית תמיד כמשימה בלתי אפשרית. פתרון נפלא לחג השבועות הוא בחירה בשעון לבן. כזה שגם משתלב עם רוח החג וגם מלא בפונקציות טכנולוגיות מתקדמות מלהיבות שיעסיקו אותם זמן רב ויגרמו לכל החברים לקנא. שעוני המותג SHOCK-G שזכו בשיאי גינס על עמידותם הגבוהה ויכולותיהם המתקדמות מגיעים במגוון דוגמאות וגדושים בפיצ'רים מתקדמים שגברים אוהבים. המחיר: החל מ- 499 שקלים. להשיג בחנויות השעונים המובחרות.

שעון G-SHOCK, 899 שח, להשיג בחנויות השעונים המובחרות ובאתר היבואן Casio.t-and-i.co.il, יחצ חול



10. הנעלה לבנה

מי לא רוצה להיכנס לאווירת החג ברגל ימין? בעוד שפריטים כמו חולצה או ארנק למשל נחשבים למתנה בנאלית ולא מאוד אישית, נעל היא מתנה אופנתית מפתיעה שעומד מאחוריה תכנון ומחשבה, מאחר ומצריכה את ידיעת המידה של המקבלת אותה. לחג שבועות שגם מסמל את יריית הפתיחה של העונות החמות, רצוי להביא נעליים קיציות שימושיות, בצבע הכי טרנדי לעונה- הלבן! ברשת הלב הכחול המתמחה בנעלי נוחות מציעים נעלי סלינג בק פתוחות ומאווררות מאחור במחיר של 299 שקלים.

נעל סלינג בק מבית המותג CAPRICE, 299 שח, להשיג ברשת הלב הכחול, יחצ חול

תמונה ראשית: רמקול עגול של אתר ש swagg.co.il מחיר מבצע 599 שקל צילום סטודיו דג הזהב

Related Post

המדריך המלא לפסח בנתניה

Posted by - 24 במרץ 2021 0
נתניה חוגגת את חג הפסח עם מגוון פעילויות ברחבי העיר לכל המשפחה וזאת במסגרת הפעילות העירונית לרווחת תושבי העיר ואורחיה…

תחזית לקיץ 2023 — לוהט בעיר

Posted by - 27 ביוני 2023 0
עירית נתניה מפרסמת רשימת אירועים מכובדת ובהחלטת לוהטת לקיץ שכבר פה. אירועי הקיץ הם פרי שיתוף פעולה של אגפי העירייה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות