"שראל" מבססת עצמה בנתניה

5 0

בעקבות התערבות ראה"ע פיירברג-איכר ומ"מ דלל, הודיעה חברת "שראל" כי לא רק שלא תעזוב את נתניה, אלא תרחיב את המרלו"ג על שטח של 20 אלף מ"ר

מאת ברק גולן

חברת "שראל", המספקת מוצרים ושירותים לבתי חולים ולמוסדות רפואיים ונמצאת בפארק התעסוקה ספיר, מרחיבה את פעילותה בנתניה ומקימה מרכז רכש ולוגיסטיקה ענק (מרלו"ג). 

עבודות הפיתוח מתבצעות לאחר שב"שראל" שקלו להעביר את פעילותם לכפר סבא, אולם הודות להתערבותם של ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר וממלא מקומה, אלי דלל, הממונה על התעשיות – נמנע המעבר של "שראל", הפועלת בעיר למעלה מ-20 שנה.

המרכז ישתרע על שטח של כ-20 אלף מ"ר לאחסנה ולמשרדים וכ-6,300 מ"ר מתחת לקרקע, שישמשו לחניון ולמרתף. הצפי לסיום הבנייה הוא בעוד כשנתיים, בשנת 2021.

מהחברה נמסר לעיתון השבוע בנתניה, כי המרלו"ג החדש יכלול מחסן אוטומטי חדשני ומתקדם אשר יאפשר אחסנה וליקוט חכם ויעיל של מגוון רחב של תרופות, חיסונים, ציוד רפואי, מכשור רפואי, כולל ציוד מעבדות, מוצרים ושירותים משלימים, אותם מפעילה החברה.

יש לציין, כי רובם המכריע של עובדי החברה מתגוררים באזור נתניה רבתי, ובעקבות הקמת המרלו"ג  צפוייה החברה לקלוט כ-100 עובדים נוספים.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, מסרה בתגובה כי "אנו עושים כל מאמץ כדי למנף את החיים הכלכליים בעיר. חברות גדולות מעין אלה מספקות מקור פרנסה למאות עובדים ובתוך כך משפרות את היחס שבין מגורים לתעסוקה ותעשייה בעיר."  

סגן ומ"מ ראש העירייה, אלי דלל, הוסיף כי "'שראל' היא חברה ותיקה בנתניה ומובילה בתחומה בארץ ואנו שמחים על התפתחות החברה בעיר. ראש העירייה ואנוכי פועלים כל העת להביא רשתות וחברות נוספות לנתניה, דוגמת 'דקאתלון' שהצטרפה לאחרונה, ולסייע בפיתוח העסקים המקומיים".

מנכ"ל "שראל", אבי בוסקילה, סיכם ואמר כי "אני רוצה להודות לראש העיר, מרים פיירברג-איכר ולממלא מקומה, אלי דלל. אני בטוח שללא עזרתם ומעורבותם בתהליך העבודה, ההתרחבות לא הייתה מתבצעת בנתניה, אלא אולי אפילו בעיר אחרת. הלוואי שבכל עיר יהיו ראש העירייה וסגן ומ"מ שדואגים כל כך למסחר, לתעשייה ולתעסוקה לתושבים".

בתמונה הראשית: דלל ובוסקילה בסיור באתר העבודות. צילום עצמי

Related Post

והזוכה המאושר: ספידי גונזלס

Posted by - 27 ביוני 2018 0
צעיר בן 26 מאזור השרון זכה בהגרלה שהתקיימה בשבוע שעבר ב-22 מיליון שקלים בלוטו. ביום שלמחרת בשעה 8:00 התייצב במחלקת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות