סיעת ״כולנו למען נתניה״ מתרחבת

5 0

חברת המועצה עו"ד ענת לביא-אזולאי הצטרפה לסיעת "כולנו למען נתניה"; הסיעה המאוחדת הפכה, רשמית, לסיעה השנייה בגודלה במועצה. 

חברת מועצת העיר,  עו"ד ענת לביא-אזולאי מסיעת ״עוצמה לנתניה״, מצטרפת באופן רשמי לסיעת ״כולנו למען נתניה״, שהוקמה כזכור, כאיחוד בין חברי המועצה, עופר אורנשטיין ועו"ד אדיר בנימיני מסיעת ״למען נתניה״ ביחד עם אהרון אורגד מסיעת ״כולנו עם אורגד״.

עם הצטרפותה של עו"ד לביא-אזולאי, תהפוך הסיעה המאוחדת, באופן רשמי, לסיעה השנייה בגודלה עם ארבעה מושבים במועצת העיר.

בעקבות המו״מ הקואליציוני יכהן אורנשטיין כממונה על המרכזים הקהילתיים. לאחר מכן, ימשיך ברוטציה על תיק החינוך. אורגד משמש כמשנה לראש העיר הממונה על תיק התרבות וקשרי ממשל, עו"ד בנימיני כיו״ר דירקטוריון תאגיד ״מי-נתניה״ ואילו עו"ד לביא-אזולאי תכהן כיו״ר ועדת המכרזים, וכן תשמש כנציגת הסיעה בוועדת משנה לתכנון ובניה, כחברת דירקטוריון בחברה לפיתוח נתניה (חל"ת) ובוועדה להנחות בארנונה.

ענת לביא-אזולאי מסרה לעיתון השבוע בנתניה, כי ״אני רואה במהלך חיבור טבעי עם חברי מועצה שאני חולקת איתם השקפת עולם דומה. החיבור של ארבעתנו יאפשר לנו לפעול כגוש אחד לטובת הציבור בנתניה״.

אורנשטיין, אורגד ובנימיני מסרו בתגובה, כי ״הצטרפותה של ענת היא חיזוק משמעותי לסיעה. זה המקום הטבעי שלה מבחינה ציבורית. בחרנו בדרך של איחוד הכוחות כי רק כך ניתן לקדם את המצע המשותף שלנו בתחומי החינוך, התרבות והקהילה״.

תמונה ראשית:  צילום יח"צ

 

Related Post

תאונות עבודה בשרות המעסיק

Posted by - 21 בינואר 2024 0
תאונות עבודה יוכרו על פי חוק כאשר ארעה לעובד תאונה תוך כדי עבודתו ו/או  בזמן עבודתו ו/או עקב עבודתו ו/או מסיכונים שנוצרו במקום העבודה. המוסד לביטוח לאומי ובתי המשפט אף מכירים ,כתאונת עבודה,  במחלות שהתפרצו במהלך העבודה , לדוגמא :  מחלת הסכרת / ארוע לבבי / אירוע מוחי , אף כי נטל ההוכחה במקרים אלו שונה ורף ההוכחה גבוה יותר. עו"ד יהודה אדרי משתף את "השבוע בנתניה" : "משרדנו ייצג לאחרונה עובד שעבד אצל חברת ניהול ואחזקת מבנים . ביום התאונה הורתה המנהלת לתובע לפקח על פינוי פסולת בניין שנערמה במקום. העובד שעבד כחודשיים בלבד אצל המעסיק והכשרתו הייתה כחשמלאי , נדרש בכל זאת לטפל בנושאי אחזקה שלא במסגרת מקצועו. באירוע התאונה התברר שקבלנים שעבדו במקום השליכו פסולת בנייה ולא ניקו אחריהם את הפסולת שהייתה במקום וכללה קורות שיש כבדות וקורות גבס שנשענו על גבי קיר. המעסיק ,הוא הנתבע, ביקש מהעובד ,התובע, ו 2 עובדים שאינם דוברי עברית לדאוג לפינוי הפסולת .יצוין שהעובדים הנוספים היו עובדים זרים וחרף קשיי השפה והתקשורת הלקויה בין התובע ליתר העובדים הם ניסו לבצע את הפינוי כפי שהתבקשו . התובע שנעמד על גבי המשטח שעליו היו מונחות קורות השיש והגבס , כדי לבחון כיצד ובאיזה דרך בטוחה ניתן לפנות את הפסולת ,לא הבחין כי 2 העובדים האחרים הזיזו באופן בלתי מבוקר את הקורות וכתוצאה מכך הקורות קרסו על התובע והתובע נפל על גבי מלגזה שהייתה במקום ונפגע בגבו. המעסיק שסרב לפצות את העובד בגין פציעותיו , אילץ את התובע להגיש תביעת נזיקין כנגדו בטענה שהנזקים שנגרמו לו היו בגין אחריותו הישירה של המעסיק מאחר ולא סיפק לו עובדים מיומנים ואף הטיל עליו עבודה שאינה בתחום מומחיותו ולא סיפק משטח עבודה ו/או סביבת עבודה בטוחה ואף טען התובע שהמעסיק איפשר לקבלני הבניין למקם פסולת בניין באופן מסוכן ובלתי מבוקר. כתוצאה מהתאונה נגרמה לתובע בגבו , נכות של 10%   ולאחר שמיעת הראיות בבית המשפט ניתן פסק דין שחייב את המעסיק לשלם לתובע סך כולל של כ 250,000 ₪ , כלול בסכום זה סך של כ 50,000 ₪ ששולם על ידי המוסד לביטוח לאומי. במסגרת פסק הדין נקבעו סכומים על הפסד השתכרות עבר ועתיד , כאב וסבל , עזרת צד ג' וכו'. יש לציין שהמעסיק אחראי לשלומו ובטחונו של העובד ועליו לעשות כל מאמץ ליתן לעובד לבצע את עבודתו בצורה הבטוחה ביותר" משרדנו עוסק בכל דיני הנזיקין כולל תאונות דרכים , תאונות מדרכה , רשלנות רפואית ודיני ביטוח .…

איך לחזור מחל"ת לעבודה ?

Posted by - 25 ביוני 2020 0
חוזרים לעבודה אחרי חל"ת ארוך בבית ? איך נעשה את המעבר קל יותר ? המשק נמצא בתהליך איטי של חזרה לשגרה,…

"אמישראגז" משיקה מתחם טעינה ציבורי לרכבים חשמליים באזור תעשייה פולג בשילוב עמדות לטעינה אולטרה-מהירה בקצב של 240 קילוואט

Posted by - 6 בדצמבר 2023 0
חברת "אמישראגז" מרחיבה את פעילותה בתחום טעינת רכבים חשמליים. כחלק מהמעבר להפוך לקבוצת אנרגיה, מתרחבת החברה ומשיקה עמדת טעינה נוספת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות