מתיחת פנים רפואית

4 0

בית חולים לניאדו ממשיך להתרחב: מיליוני שקלים הושקעו בציוד רפואי מתקדם עבור חדרי הניתוח הגינקולוגים שיאפשר ביצוע ניתוחים מורכבים בתחום האונקו-גינקולוגי.

ציוד רפואי מתקדם נרכש עבור חדרי הניתוח הגניקולוגיים בלניאדו, הציוד יאפשר ביצוע ניתוחים מורכבים בתחום האונקו-גניקולוגי. את הפרטים אישר מנכ"ל בית החולים נדב חן. ציוד רפואי זה הוא חלק מסבב רכישות חסר תקדים בהיקפו, זאת לצד הקמת וחידוש מחלקות רבות.

 

בימים האחרונים נרכשו עבור אגף נשים ויולדות מערכות אנדוסקופיות אבחנתיות וניתוחיות מהמשוכללות בעולם,  בשווי של כמיליון שקלים.

 

מערכת אחת הינה המערכת ההיסטרוסקופית המשלבת אבחנה וטיפול בו זמנית. מכשיר מתקדם זה יאפשר להסיר ממצאים מחלל הרחם ללא כל צורך בניתוח והרדמה – זאת בפעולה פשוטה יחסית.

 

המערכת השנייה הינה מערכת לפרוסקופיה. מכשור זה, כך נמסר לעיתון השבוע בנתניה, יאפשר למנתחים לבצע הליכים כירורגיים מורכבים להוצאת גידולים גינקולוגים ממאירים, במינימום של חתכים ובדיוק מרבי.

 

ד"ר מרדכי בן דוד, מנהל אגף נשים ויולדות בלניאדו הרחיב לעיתון על המכשור הרפואי החדש והמתקדם. "הציוד החדש משדרג בכמה רמות את היכולת שלנו להסיר גידולים סרטניים ולהקטין פעולות הכרוכות בחתכים", אמר ד"ר בן דוד והוסיף כי המכשור הינו מהמתקדמים בעולם ונרכש "הודות לתרומתם של ידידים יקרים, הרואים בפעילות הכירורגית בתחום הגינקו-אונקולוגיה הצלת חיים של האישה ודור העתיד".

 

נדב חן, מנכ"ל בית החולים לניאדו, בירך את צוות האגף הגינקולוגי וציין כי "אנו משקיעים משאבים רבים בשדרוג היכולות הטכנולוגיות של לניאדו, הן בהיבט בדיקות ההדמיה והן בציוד טכנולוגי מתקדם בחדרי הניתוח. רק לאחרונה חנכנו את המשכן החדש של המחלקה הגינקו-אונקולוגית, ואנו נמצאים בתנופת בנייה של מרכז הלידה החדש. אני מאחל לצוות שהמכשור החדש שנרכש יאפשר להם להציל חיים".

Related Post

כל אחד והנושה שלו…

Posted by - 31 באוקטובר 2019 0
כיצד מתמודדים עם נושה המאיים ומטריד וכיצד ניתן להימנע מנושה כזה. עו"ד אייל קורסיה, מומחה להוצל"פ וייצוג חייבים ונושים, בטור…

בניינים בשיפוצים – השיא נשבר!

Posted by - 30 באפריל 2019 0
עיריית נתניה באמצעות ח.ל.ת, חצתה את רף 240 הבניינים המשותפים ששופצו במסגרת המחלקה לשיפוץ חזיתות; היקף הפעילות כ – 150 מיליון…

סין זה כאן

Posted by - 3 בספטמבר 2019 0
משלחת מתכנני ערים מסין ביקרה בנתניה; בולמש: ביקורי המשלחות מסין תורמות לחיזוק הקשרים העסקיים והתיירותים מאת יאיר אברהם במסגרת הפעילות…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות