כיצד חוזרים למשרד בבטחה ?

4 0

כבר תקופה ארוכה נראה כאילו הזמן במדינה עומד מלכת. מגפת הקורונה יחד עם מדיניות הממשלה ההססנית בכל הקשור לפיצוי לעסקים הכתה קשה יותר כלכלית מאשר בריאותית והובילה להדממה רחבה בעולם העסקים, הסגר בבתים ואפילו אופי חדש למועדים והחגים.

רבים למדו להעריך את השגרה וכך נוצר מצב שכל מהדורות החדשות הם סביב אסטרטגיית היציאה מהמשבר, ההקלות והשבת השגרה המתבקשת לאזרחים. בתקופה הקרובה המשק צפוי סוף סוף לחזור בהדרגה לפעילות, המשרדים והקניונים יפתחו והעובדים והמעסיקים יסגלו לעצמם שגרה חדשה.

אז ממה בעצם מתחילים?

למען הבריאות של כולנו ולמניעת גל הדבקות נוסף, חייבים להתרגל לשמור על היגיינה וניקיון תמידיים וזאת מעבר ל"תו הסגול" אותו ניסחה הממשלה.

תומר חי, מנכ"ל קבוצת אשל, מהמובילות בישראל בתחום שירותי ניקיון מתקדמים אומר כי: "הדבר הראשון עליו אנחנו ממליצים לפני החזרה לשגרה ולפני פתיחת העסקים וזה לא משנה אם מדובר במפעל של אלפי מטרים או במשרד בוטיק של מספר יועצים הוא לבצע חיטוי מזיהומים וניקיון יסודי במקום העבודה, כך תוודאו שאתם והעובדים שלכם חוזרים למקום עבודה בטוח".

ידוע כי תחום הניקיון הוא תחום פרוץ אשר רווי ב"חברות מזוודה" ועוברי אורח אך אסור לטעות – ניקיון יסודי ובמיוחד חיטוי צריך להתבצע על ידי אנשי מקצוע אשר משתמשים בחומרים הנכונים, בכלים הנכונים ובשיטות העבודה הנכונות. הדבר אולי יעלה יותר בטווח הקצר אך ייתן מענה טוב יותר ויחסוך הרבה כסף בטווח הארוך.

כשאתם בוחרים צוות ניקיון למקום העבודה עליכם לוודא כי מאחורי הצוות עומדת חברה מנוסה אשר תתחשב בצרכים של העובדים במקום ותשמור על הציוד והריהוט אשר הושקעו בהם כספים רבים.

איך זה עובד? ניקיון חלל העבודה – אם במשרד או חנות קטנה ואם במפעל רחב ידיים, חייב להיות מקיף ומקצועי. על צוות הניקיון להשתמש בחומרים הנכונים לכל סוג משטח – דבר אשר ימנע נזק והוצאות מיותרות.

לאחר פעולות הניקיון מומלץ לבצע "פיניש" עם חומר חיטוי אשר יטפל בזיהומים ובנקודות בחלל אשר אנשי הניקיון לא טיפלו בהן.

תומר חי: "השיטה הנכונה לחיטוי וטיהור בסביבת העבודה היא טכנולוגיה המתבססת על פיזור טיפות מיקרוניות וללא מגע יד אדם. רק כך אפשר להבטיח סביבה נקייה מזיהומים.  הטכנולוגיה הזו מתבססת על עקרונות פיסיקליים ומפזרת את הטיפות בכל נקודה בחלל. גם בתוך המגירות. בנוסף יש לוודא כי משתמשים בחומר איכותי, בעל אישור משרד הבריאות. אצלנו בחברה אנו מחמירים ומשתמשים בחומר שלא מבוסס על כלור וזאת בכדי להבטיח את איכות החיטוי ולא לפגוע ברכוש הלקוחות בעת ביצוע החיטוי. "

על מה עוד חשוב להקפיד?

החשוב מכל הוא להטמיע את ההבנה שהמציאות השתנתה ויש להתרגל ולסגל שגרות והרגלים חדשים.

הקפידו על שטיפת ידיים לעיתים קרובות, ועטו על פניכם מסכות. הקפידו על בדיקות חום בכניסה למקום העבודה, היצמדו להנחיות, להיתרים ולהגבלות.

בנוסף מומלץ להתקין ברחבי חלל העבודה עמדות חיטוי ידיים אשר יהיו נגישות לשימוש העובדים ולבצע הסברה לעובדים הקבועים ולמבקרים במקום.

כולנו רוצים לחזור לשגרה, אך חייבים לשמור אחד על השני.

צילום ניר גואטה

Related Post

מכוונים לחשיבה עסקית

Posted by - 4 בדצמבר 2019 0
סיור לקידום עסקים באזור התעשייה נתניה התקיים השבוע במסגרת שיתוף פעולה של 'מעוף נתניה' ועיריית נתניה מאת יאיר אברהם השבוע…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות