התייעלות אנרגטית בנתניה

4 0

משרד הכלכלה והתעשייה אישר מענק ע"ס 646,674 ₪ לעיריית נתניה עבור פעולות התייעלות אנרגטית עירונית

מאת ברק גולן

הרשות להשקעות במשרד הכלכלה תיתן מענק לעיריית נתניה במסגרת מסלול סיוע לפרויקטים המקדמים התייעלות אנרגטית, בין היתר באמצעות החלפת תאורת רחוב לחסכונית יותר, החלפת מערכות מיזוג, שיפור תאורה באולמות ספורט וכו'.

המסלול יצא לדרך לפני כשנתיים בשיתוף פעולה של משרד האנרגיה, משרד הכלכלה והתעשייה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד האוצר, למספר רשויות למשך ארבע שנים. עיריית נתניה הינה בין הרשויות שזכו במענק השנה.

עיריית נתניה כאמור תקבל מענק על סך 646,674 ₪ עבור התייעלות אנרגטית, זאת כחלק מהמסלול הרחב המתפרש על פני 4 שנים. תכניות אלה יובילו להפחתת זיהומים וסיכונים לאוכלוסייה.

שר הכלכלה והתעשייה אלי כהן מסר בתגובה, כי  "התוכנית להתייעלות אנרגטית היא בשורה לרשויות המקומיות ולאיכות הסביבה בה אנו חיים. לצד החשיבות הסביבתית, יש לחיסכון בחשמל גם יתרון כלכלי- את הכסף שנחסך בחשבון החשמל של העירייה, ניתן לתעל לטובת תוכניות נוספות, לרווחת תושבי העירייה".

ואילו ראש העיר נתניה מרים פיירברג איכר, הוסיפה כי  "אני מברכת את משרד הכלכלה על המענק והיוזמה להוביל שינוי תפיסתי וסביבתי. זוהי יוזמה חשובה גם עבור המדינה אבל גם עבור העירייה".

Related Post

עובדי "מקורות" מסייעים לחקלאים

Posted by - 1 בנובמבר 2023 0
עובדי חברת המים "הלאומית" מקורות סייעו בשעות הפנאי שלהם לחקלאים אשר נותרו ללא ידיים עובדות בתקופת הלחימה האחרונה מעזה. בימים…

סיעת ״כולנו למען נתניה״ מתרחבת

Posted by - 19 בפברואר 2019 0
חברת המועצה עו"ד ענת לביא-אזולאי הצטרפה לסיעת "כולנו למען נתניה"; הסיעה המאוחדת הפכה, רשמית, לסיעה השנייה בגודלה במועצה.  חברת מועצת…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות