הטרנדים הכי לוהטים

5 0

הסטייליסטית ורד דנוס בטור מיוחד על הטרנדים הבולטים לסתיו 2019-2020 הכולל טיפים כיצד לא להפוך לקורבן אופנה…

מאת ורד דנוס

תקופת הסתיו, בה הטמפרטורות לפחות בארץ אינן יציבות וקבועות, מחייבת אותנו להיערך בהתאם. כמו לכל עונה, גם לעונת הסתיו בתעשיית האופנה יש מקום של כבוד. וכמו בכל עונה, הרשתות וחנויות האופנה מציעות אין-ספור טרנדים מותאמים לסתיו.

אז מה זה בעצם טרנדים? ובכן, "טרנדים" זה בעצם מה שנחשב הכי אופנתי לתקופה הקרובה, שסביר שנראה על פאשניסטות מובילות דעה בעונות הקרובות.

טרנדים באים וחולפים, כיוון שאופנה היא דבר שמשתנה כל הזמן. יתרה מזאת, טרנד הוא בניגוד לסטייל אישי, שאם אגדיר במשפט אחד זה, בעצם, החופש של כל אחת מאתנו לבחור מבין מגוון הטרנדים הקיימים את זה שהיא הכי מתחברת אליו מבחינת אישיותה, צרכיה וסגנונה האישי.

איך לאמץ טרנדים מבלי להיראות קורבן אופנה?

השאלה הזו היא אחת משאלות המפתח שכל אישה בבואה לבחור בגד צריכה לשאול את עצמה בנוסף לשאלה נוספת: האם האאוטפיט שבחרתי נראה עליי טוב מבלי שאתאמץ. אז קודם כל, לא חייבים לאמץ אף טרנד. היום הכל באופנה וכל סגנון הוא אופנתי. ההיצע בעולם האופנה מאוד מגוון.

אם, לדוגמא, לפני כמה שנים טרנד המכנסיים הנמוכים שלט וקשה היה למצוא גזרה אחרת, הרי שהיום אין בעיה למצוא את כל גזרות המכנסיים האפשריות וזה נהדר! זה נותן לנו המון חופש במלתחה וזה מאפשר לנו לגוון כמה שיותר ולהביע את עצמנו ואת התחושה שלנו באמצעות הביגוד.

אם בכל זאת בא לך להיראות ולהיות עדכנית ולשלב טרנד שאהבת בהופעה שלך, אבל שזה ייראה מאוד טבעי לך ולאישיותך, אז הנה כמה טיפים ודוגמאות ליישום עם כמה טרנדים של העונה הקרובה

שילוב אקססוריז

רוצה להיות טרנדית אבל פוחדת להעז? התחילי באקססוריז. הדוגמא המומלצת בעיניי היא שילוב של נעליים מנומרות, עגילים, צעיף וחגורה. נעל מנומרת בשילוב צעיף יובילו לשינוי משמעותי במראה ואפילו "יגנבו" את ההצגה. לחידוד הדוגמא: שימו עליכן ג'ינס וטישרט לבנה והשקיעו באקססוריז כדי לשדרג את ההופעה עם נעל מנומרת. אל תעמיסו באלמנטים כדי שייראה כמה שיותר טבעי.  

טרנד אחד

אחד מכללי האצבע לאלה המעוניינות להתחדש בטרנד אך חוששות משינויים, הוא להתמקד בטרנד אחד בלבד בהופעה. הגרסה הרגועה היא באמצעות שילוב אאוטפיט המבוסס על צבעים נייטראלים. דרך נוספת היא שילוב פריט טרנדי לצד פריט קלאסי, בסיסי ועל זמני. ג'ינס למשל מוגדר כעל זמני ובסיסי.

לוק המורכב מפריטים קלאסיים, בסיסיים ועל זמניים ששזורים בהם אלמנטים טרנדיים, הוא לוק מנצח. .

טרנדים למתקדמות

אלה שאינן חוששות משינויים, מוזמנות לשלב מספר טרנדים ובלבד שבלוק הכולל הן יתאימו לאישיותן וישקפו אותו. טרנדים חזקים העונה כוללים, בין השאר, הדפסים פרחוניים, במיוחד שמלות סאטן שניתן לראות בחצאיות ושמלות הסליפ דרס.

דמוי עור, קורדרוי וכמובן צבעי האדמה על כל החומים למיניהם, מהווים טרנד לוהט לעונה זו – כך גם ירוק. בסתיו ישנה חזרה מסורתית גם לחליפות הכוללות חגורות מעל. ג'קט סגור בחגורה מעל, הכוללת הדפסי חיות כדוגמת מנומר, מנוחש או זברה, חזרו בגדול לחיי הפאשניסטיות. גם אוברולים (במיום דנים), סניקרס גסות, שרוולים תפוחים בשמלות, בחולצות ובג'קטים תפסו חזק.

הכותבת, ורד דנוס, משמשת כסטייליסטית, מנחת סדנאות וערבי נשים, ייעוץ מלתחה, ליווי ושופינג. לפרטים צלצלו: 0544950043. אינסטגרם: style.and.roses. פייסבוק: ורד דנוס -סטייליסטית אישית

קרדיט צילום: צילום אסף הופמן

Related Post

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות