הוגברה האכיפה: ישיבת תיאום מערך האכיפה

6 0

עיריית נתניה הגבירה האכיפה על השלכת גזם ופסולת; בין השאר גם נגד משליכי פסולת פיראטית. 

עיריית נתניה, המשקיעה מאמצים רבים בטיפוח העיר ושמירה על ניקיון העיר, מתגברת את האכיפה על השלכת פסולת שלא בהתאם לכללים וזאת על מנת לשמור על ניקיון העיר והסדר הציבורי – זאת במקביל להגברת האכיפה האקטיבית כנגד משליכי פסולת בניין בשטחים ציבוריים ופתוחים. פעולה המתבצעת, בין השאר, בזכות דיווחים שוטפים המתקבלים בזמן אמת מתושבים, פעילי איכות סביבה ונאמני ניקיון – בשיתוף פעולה מלא בין האגף לאיכות הסביבה וחברת המועצה הממונה ציפי קפל, לבין מערך האכיפה.

 

מעיריית נתניה נמסר, כי "עובדי מנהל התפעול ומנהל האכיפה עומלים קשה, על מנת שכל תושב יחיה בסביבה נקיה ונעימה". מנתונים שהועברו לעיתון השבוע בנתניה עולה, כי בחצי השנה הראשונה של שנת 2019 ניתנו 1,105 דוחות בגין השלכת פסולת או גזם שלא בהתאם לכללים, בגין השלכת פסולת בניין ניתנו 183 דוחות.

בעיריית נתניה מדגישים, כי ימי פינוי הגזם והפסולת הגושית הינם לפי אזורים: בימי שני מפונה הגזם בשכונות: נווה איתמר, נאות גנים, קרית רבין, משכנות זבולון, תחנת הרכבת, שער העיר, קריית השרון, פארק העסקים והטכנולוגיות ע"ש ספיר ואזה"ת קריית אליעזר. בימי שלישי מפונה הגזם בשכונות: פרדס הגדוד, מכנס, קרית צאנז, נווה שלום, עין התכלת ומרכז העיר-מרחוב הרצל צפונה כולל הרצל. בימי רביעי מפונה הגזם בשכונות: רמת אפרים, בן ציון, נוף הטיילת, נווה עוז, גבע, גלי הים, טוברוק, רמת חן, בן צבי, רמת ידין, נאות שקד, מרכז העיר-מרחוב הרצל ודרומה. בימי חמישי מפונה הגזם בשכונות: גבעת האירוסים, רמת פולג, נאות מנחם בגין, קרית נורדאו, נאות גולדה, החוף הירוק.

עוד מציינים בעירייה, כי ערימות גזם גנני יש להוציא יום לפני הפינוי החל מהשעה 12.00 בצהריים. כסחת דשא ועלים יש להוציא בשקיות ארוזות יום לפני הפינוי החל מהשעה 12.00 בצהריים. פסולת גושית כמו ריהוט, מזרונים וכיוצ'ב- יש להוציא ערב לפני הפינוי, החל מהשעה 20.00 בערב. כמות הפסולת הגושית לא תעלה על חמישה פריטים.

 

לשאלת העיתון באשר להשלכת קרטונים נמסר, כי "באשר לקרטונים, השלכתם במרחב הציבורי אסורה. יש להשליך את הקרטונים בכלובי האיסוף הפזורים ברחבי העיר (פירוט מיקומים באתר האינטרנט העירוני). במקרה של כמות גדולה וחד פעמית של קרטונים, ניתן לפנות למחלקת פינוי קרטון בבקשה לעזרה באיסוף הקרטונים. לבירור גבולות הפינוי ולפרטים נוספים ניתן לפנות למוקד העירוני 106 או למוקד מחלקת חזות העיר ופינוי אשפה בטלפון: 09-9665976".

 

Related Post

קורונה והוצאה לפועל

Posted by - 18 במאי 2020 0
כידוע, על מנת לפתוח תיק הוצאה לפועל כנגד חייב ישנה חובה לשלוח אזהרה בטרם נקיטת אי אלו הליכים. באזהרה אותה…

"מטרופולין TBC"

Posted by - 9 במרץ 2022 0
קבוצת איציק תשובה מדווחת על קבלת היתר בנייה למתחם העסקים היוקרתי "מטרופולין Tshuva Business Center" בנתניה, אחד מפרויקטי הדגל של החברה…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות