במהלך חודש יוני 2020, יושק בסניפי הרשת קמפיין שיווקי "קונים ישראלי!" למשך חודש ימים, שמטרתו מתן בולטות וחיזוק הפריון והתוצרת לעסקים המקומיים

5 0

רשת מחסני השוק, מובילה מהלך הצדעה לתעשייה ולתוצרת הישראלית המקומית: במהלך חודש יוני 2020, יושק בסניפי הרשת קמפיין שיווקי "קונים ישראלי!" במסגרתו יקודמו למשך חודש ימים, מבצעים ממוקדי תצוגה ופרסום מתוצרת מקומית בלבד. יקודמו מותגים של חברות ישראליות מענפים וקטגוריות מגוונות, זאת על מנת לחזק את הפריון במשק הישראלי ולתת בולטות לתוצרת כחול לבן.

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה המונה 67 סניפים ברחבי הארץ בבעלותה של משפחת נעמן.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר  להשבוע בנתניה – "כחברה מובילה אנו חשים רצון ומחויבות רבה להעניק רוח גבית לחברות מקומיות אשר אנו עובדים איתן באופן שוטף, אשר נקלעו בעל כורחן לסיטואציה מאתגרת בצל משבר הקורונה וללא כל הכנה מראש. לאורך כל חודש יוני, נציע בסניפי הרשת כמדיי יום מגוון מבצעים במחלקות השונות. המבצעים יתייחסו לחברות גדולות וקטנות המשווקות תוצרת מקומית בלבד, זאת על מנת להגביר את הפריון ולסייע בהנעת גלגלי התעשייה במשק הישראלי. זו ללא ספק שעתה היפה של הערבות ההדדית ועל כולנו להירתם לאג'נדה הלאומית ולקנות תוצרת כחול לבן לחיזוק התעשיה".

אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלות משפחתית ובפריסה ארצית המונה 67 סניפים מצפת ועד אילת.

הרשת מנוהלת על ידי משפחת נעמן שהחלה ממכולת קטנה בעיר באר שבע ולראשונה בשנת 1996 חנכה את סניפה הראשון בעיר באר-שבע. בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק החמישית בגודלה בישראל.

הרשת מעניקה מגוון הטבות והנחות לחברי מועדון ולמחזיקי כרטיס האשראי wincard+ של הרשת בשיתוף max במחלקות השונות הכוללות קצבית פרימיום, מעדניה ובמחלקות השונות כאשר הקו המנחה הוא דגש על טריות ואיכות המהווים נר לרגלי החברה. מחסני השוק, הצטרפה לפני מספר שנים למגזין דאנס של גלובס אשר דירג אותה בין 100 החברות המובילות והגדולות בישראל.

הנהלת הרשת פועלת רבות על מנת להוזיל באופן תדיר את סלי המוצרים של לקוחותיה הנאמנים בסניפי מחסני השוק וקו-אופ שופ, בסניפי מחסני השוק, פועלים שירותי אונליין המאפשרים קניה נוחה ומהירה של מוצרים טריים ואיכותיים במחירים הזהים לסניפי הרשת. בנוסף, בסניפים אחדים מפעילה הרשת את המטבח של ג'ולי- שירותי קייטרינג ואוכל מוכן הפועלים במהלך השבוע ומהווים פתרון אולטימטיבי גם לסופי שבוע ולחגים.

החברה נמנית בין נותני החסות הראשית של קבוצת הכדורגל-הפועל באר-שבע.

צילום יחצ- מחסני השוק

Related Post

תנופת בניה

Posted by - 6 בספטמבר 2022 0
ועדת המשנה לתכנון ובניה, אישרה השבוע שתי תוכניות פינוי – בינוי נוספות.במרכז העיר, ברחוב גורדון 7-9 אושרה להפקדה תוכנית לחידוש…

על חובות ותספורות

Posted by - 27 בפברואר 2019 0
תושבת העיר תקבל תספורת משמעותית על חובותיה תחת מתן הפטר זאת על אף שלא עמדה בקריטריונים שבחוק. כידוע לכם מפרסומים…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות