בדרך לתחנות חכמות: תחנת אוטובוס שלכם עומדת לעבור "מייק -אובר"

3 0

100 סככות אוטובוס חדשות יותקנו ברחבי העיר . עיריית נתניה קיבלה הרשאה תקציבית ממשרד התחבורה והבטיחות בדרכים. הסככות צפויות להחליף את מרבית התחנות המסומנות על ידי עמוד, כך שגם תחנות אלה יהיו מקורות ויעניקו הצללה. חלק אחר של הסככות יחליף תחנות עם סככות ישנות.

מאת : יקיר מנשה

במסגרת זו וכדי לקדם את התקנת הסככות – מקיימים בשבועות האחרונים מנהל הפיקוח והתחזוקה באגף רישוי עסקים ושילוט, שלום חכמון וכן נציגי משרד התחבורה והחברה המבצעת, סיורים ברחבי העיר, כדי לאפיין כל אחת מהסככות מבחינת מיקום, גודל, הקצאת מקום לבעלי מוגבלויות וסימון בשפת המדרכה.

עם סיום שלב האפיון, יוחל בהתקנת הסככות כבר בחודש הבא וההערכה היא כי עד סוף השנה יותקנו כל 100 הסככות.

בהמשך יותקנו על גבי הסככות קולטנים סולאריים, שיאפשרו תאורה בתחנות והצבת מסכים "חכמים" המעניקים מידע לגבי קווי האוטובוס. זאת, בהתאם להחלטת ועדת המכרזים העירונית מהשבוע שעבר לאשר רכישה של כ-100 קולטנים מהחברה שזכתה במכרז.

אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העירייה והממונה על התחבורה: "התקנת הסככות תעודד שימוש בתחבורה ציבורית, שכן הן יקלו על הנוסעים את ההמתנה בכל מזג אוויר. גם השימוש הירוק באנרגיה סולארית יסייע בשדרוג הסככות.

"אציין, כי קבלת ההרשאה התקציבית להתקנת הסככות הושגה בתמיכתי, לאחר מאמצים שהשקיעו אנשי אגף רישוי עסקים, מכרזים ושילוט, בראשותו של נפתלי קאיקוב ומוטי פנחסי, מנהל מחלקת תחבורה ציבורית אל מול משרד התחבורה ואני מודה להם על כך. תודה כמובן למשרד התחבורה על הנכונות לאספקת הסככות".


Related Post

"גרוש בלי גרוש"

Posted by - 26 באפריל 2022 0
פתרון חדש ומהפכני לגברים הגרושים – פריסת חוב מזונות, הכיצד? בשנים האחרונות ישנו ניסיון מהותי מצד המחוקק הישראלי לשנות מעט…

יש עתיד צבעה את נתניה

Posted by - 16 במרץ 2021 0
אוטובוס מפלגת יש עתיד הגיע לנתניה ליום סיור מיוחד ברחבי העיר, עם חברי כנסת ופעילים מהמפלגה. בראש הסיור עמד איש יש עתיד…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות