סבא וסבתא על המגרש

4 0

מאות סבים וסבתות מכל רחבי הארץ, התחרו על המקומות הראשונים בליגת המגדלים של רשת מגדלי הים התיכון 2019. התחרות התקיימה בבית בנורדיה, כפר הגמלאים של הרשת, וכללה מגוון של מקצי ספורט בתחומים שונים: שחייה, הליכה, ריקודים סלוניים, פינג פונג, ביליארד, ברידג' ושחמט. המשתתפים, שהתאמנו חודשים לקראת התחרות, התרגשו לקראת השתתפותם, ורצו להוכיח שספורט אפשר לעשות בכל גיל.

הדיירים ברשת מגדלי הים התיכון הוכיחו שלספורט אין גיל. בחודשים האחרונים אולמות הספורט, רחבות הריקודים והמדשאות בשבעת הבתים של הרשת ברחבי הארץ, התמלאו בבני הגיל השלישי שהתאמנו לקראת תחרות "ליגת המגדלים" 2019. הניהול המקצועי הופקד בידי קבוצת הולמס פלייס, וכלל מגוון מקצים: שחייה, הליכה, פינג פונג, ריקודים סלוניים, ביליארד, ברידג' ושחמט. ברחבת הריקודים הסלוניים, המשתתפים כללו בני זוג שהחליטו לראשונה יחד ללמוד לרקוד, וזוגות שאינם מכירים זה את זו והפכו לחברים בעקבות האימונים הזוגיים. במקצה השחייה, ההליכה והפינג פונג, היה מתח והתרגשות רבה בין המתחרים על המקום הראשון.

צילום גלעד קוולרצ'ק

Related Post

מתיחת פנים לאולם הספורט "ישורון"

Posted by - 17 במרץ 2021 0
אולם הספורט "ישורון" שודרג בהשקעה של 700 אלף ש"ח. השיפוץ נעשה במסגרת הפעילות הכללית לשדרוג מתקני הספורט לרווחת תושבי נתניה והספורטאים. העבודות הסתיימו לאחרונה ובוצעו ע"י עיריית…

טורניר "הסבב הישראלי"

Posted by - 5 ביולי 2021 0
טורניר "הסבב הישראלי" בכדורעף חופים נערך בחוף פולג , האירוע הופק במשותף ע"י איגוד הכדורעף בישראל ועיריית נתניה – אגף…

אריק אלפסי ז"ל

Posted by - 22 בספטמבר 2021 0
אריק אלפסי, מאמן הכדורסל הישראלי תושב העיר נפטר לאחר מאבק במלחמת הקורונה, והוא בן 49 בלכתו. אלפסי ז״ל נולד בנתניה.…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות