מוכנים, היכון, רוץ…

5 0

אלפים צפויים להשתתף במרוץ חופים איקאה נתניה 2019; המרוץ הייחודי משלב ריצה במקצה תחרותי ובמקצה עממי. 

עכשיו זה רשמי: החלה ההרשמה המוקדמת לקראת מרוץ חופים איקאה נתניה, שכבר הפך למסורת ומתקיים זו השנה השישית. מרוץ חופים נתניה הינו המרוץ היחיד בארץ הנערך לאורך החוף והוא צפוי להתקיים ביום שישי (05.04.19). כדרך קבע מתקיים מרוץ חופים נתניה בתקופת האביב ולאחר סבב מרוצי המרתון – מרתון תל אביב וכן מרתון "ווינר" ירושלים. המרוץ אותו מפיקה עיריית נתניה, כך ציין חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, ארז אבא, מהווה חווית ריצה ייחודית בארץ, המשלבת ריצה לאורך הטיילת המרהיבה המשקיפה על הים, תוך סיום בריצה לאורך החוף הרחב על גבי החולות המהודקים בים.

המרוץ עצמו יכלול ארבע קטגוריות: מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ (מסלול תחרותי, ריצה המשלבת את טיילת נתניה ופינאלה- ריצה של כשלושה ק"מ על חוף הים). מקצה 10 ק"מ (מסלול תחרותי משולב, חלקו על הכביש וטיילת החוף של נתניה וחלקו השני על קו החוף). מקצה 5 ק"מ (מסלול תחרותי מעגלי אשר משלב ריצה על הכביש, ירידה בשביל ישראל וריצה על קו החוף), וכן מקצה 2 ק"מ עממי (מותאם למשפחות וילדים). במקצה העממי, כמדי שנה, צפויים לקחת חלק מאות תלמידים מבתי הספר היסודיים וחטיבות הביניים. בסיום המרוץ יתקיים בחוף פולג הפנינג גדול עם דוכני מזון בריאות, הופעות, מתחמי ישיבה ועוד.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר לעיתון השבוע בנתניה כי "אנו שמחים לקחת חלק השנה ב"מרוץ חופים איקאה נתניה". חנות איקאה נתניה היא כאמור החנות הראשונה של איקאה בישראל, בשנים שחלפו נוכחנו להכיר את אוכלוסיית העיר על כל גווניה וללכת עמה יד ביד מזה 17 שנים. אנחנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע ולרוץ אתנו לאורך קו החוף השליו של העיר, לחוויה של ספורט, הנאה ואתגר".

 

צילום עיריית נתניה

Related Post

אלופי החתירה

Posted by - 21 ביוני 2021 0
ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר, אירחה השבוע בלשכתה את השחיינים דניאל נמיר ומיכאל לייטרובסקי שייצגו את מדינת ישראל והעיר נתניה…

לצלוח את חג החנוכה בשלום

Posted by - 5 בדצמבר 2022 0
חג החנוכה מאתגר תזונתית. מאכלי החג המסורתיים: לביבות וסופגניות רוויי שומן וסוכר. סופגניה ממוצעת תכיל לפחות 450 קק"ל ולביבת תפו"א…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות