"עשיתי עסקים בכל העולם, ההשקעה הטובה ביותר שלי היא בילדי נתניה"

5 0

כך אמר השבוע רוברט בן רימון, יהודי מארה"ב התורם באמצעות קרן נתניה זו השנה הרביעית לילדי העיר נתניה לחגיגות בת ובר המצווה ובנוסף-מאמץ את סניף צופי ים נתניה.

בן רימון ואשתו, שילה, הגיעו במיוחד לישראל-לנתניה, לחגוג את בני המצווה של 25 מילדי העיר שהגיעו למצוות. החגיגה כללה יום טיול מפנק לעיר הבירה – ירושלים, הנחת תפילין בכותל, צביעת פמוטים ותרומתם לניצולי שואה, ביקור בגן החיות התנ"כי ושלל פינוקים. ביום למחרת, התקיימה חגיגת בני המצווה הגדולה באולם עם כל בני משפחות הילדים. סכום תרומתו של בן רימון עבור ילדי בני המצווה הסתכם בכ-100 אלף ₪. בן רימון התרגש מהמעמד בכותל וציין בפני יו"ר קרן נתניה, שמוליק צבע, כי הוא מתחייב להמשיך ולתרום עבור ילדי העיר גם עשר השנים הבאות.

 

ילדים ונערים קרובים מאוד ללבו של בן רימון, ובמיוחד סניף צופי ים נתניה שגם אליו תרם כ-200 אלף ₪. הוא הגיע למשט שנערך במסגרת פעילותם ובסיומו העניק לילדים גביעים והעניק להם ציוד חדש הכולל סירות, חליפות, מכשירי קשר וציוד נוסף לפעילותם. בן רימון ציין כי עבורו זוהי סגירת מעגל לאחר שהוא בעצמו כילד היה בצופי ים.

 

מסיבת בני המצווה עבור 25 ילדי העיר התקיימה באולם הכנסים באצטדיון העיר נתניה לזכרה של דבורה בת שרה ז"ל- ניצולת שואה מארה"ב שמעולם לא חגגה בת מצווה. במסיבת בני המצווה השתתפו גם בני משפחתה של שרה ז"ל ובנה סיימון ג'ייקוב. בן רימון הנרגש ציין, "אני עושה עסקים בכל העולם. העסקה הטובה ביותר שלי היא כאן, עבור ילדי נתניה".

 

רוברט בן רימון נולד בישראל ובבגרותו נסע עם דולרים ספורים לארה"ב. כיום הוא גר עם משפחתו בניו ג'רסי ומעצב חנויות יוקרה בארה"ב בהם חנויות של ראלף לורן, גאפ ועוד. את אהבתו הגדולה לעיר נתניה גילה לאור מפגשו עם ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, לפני מספר שנים, ומאז הוא תומך ותורם רבות לעיר. "יש לי פינה חמה בלב לנתניה", הוא אומר.

 

צילום-רן אליהו.

Related Post

העיר הכי מתנדבת שיש

Posted by - 30 באפריל 2019 0
גאווה לנתניה: אות הקהילה המתנדבת הוענק לעיר על היותה דוגמא ומופת למעורבות חברתית, התנדבות וערבות הדדית; מעל 15% מתושבי העיר…

מקדמים אמנים צעירים

Posted by - 26 בדצמבר 2023 0
בצל שגרת המלחמה החליטה העירייה בשיתוף היכל התרבות העירוני להמשיך במסורת ולקיים את חלוקת המלגות השנתית לאומנים בראשית דרכם בתחומי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות