תלמידי חמ"ד תחכמוני מציגים: "הקוסם מארץ עוץ"

5 0

לכבוד שבוע החמ"ד העלה בית חינוך חמ"ד תחכמוני, בניהולה של חגית יודקוביץ', מופע בית ספרי "הקוסם מארץ עוץ", בהובלת המורה למחול נעמי פויכטונגר והסגנית שרית אופטובסקי. מה שמאות הצופים שמילאו את היכל התרבות העירוני לא ידעו, שזהו המופע הראשון מסוגו – בו השתתפו באופן פעיל מעל הבימה כלל תלמידי ותלמידות בית הספר כ-500 במספר. המופע עצמו התקיים במעמד מחזיק תיק החינוך, חבר המועצה עקיבא יצחקי.

המופע היווה אירוע שיא ללמידת הנושא השנתי שהוכרז במערכת החינוך: "שומרים על האחדות, שומרים על הייחודיות". במסעם לארץ עוץ- לפגוש את הקוסם הגדול, ליוו התלמידים את דורותי וחבריה ולימדו אותם, כי בכוחה של האחדות תוך שמירה על הייחודיות- כל אחד יכול!

על מנת שכל הוריי התלמידים יוכלו לצפות במופע, הוחלט לקיימו פעמיים באותו ערב, ובשתי הפעמים האולם היה מלא עד אפס מקום. את המופע ליוותה מקהלת: "יחד בקול", מקהלה המשותפת לבית חינוך תחכמוני ובית חינוך מורשה בהנהלת איריס בוארון.

להפקת המופע התגייסו כלל מורי ומורות בית הספר. בין השאר, התפאורה עוצבה על-ידי איילת ברונר המורה לאומנות, ואילו התלבושות נתפרו על-ידי המחנכת ברוריה יפרח. הצוות החינוכי, בהם נפתלי פוקס ומתן פרקש, ליוו את ההליך מתחילת השנה, כמו גם יו"ר הנהגת ההורים אסף בוכניק.

צילום באדיבות בי"ס תחכמוני

Related Post

מגשרים על הפערים 

Posted by - 21 בספטמבר 2022 0
פאנל בחסות מנהל החינוך העירוני באשכול הפיס אלדד, שבו נטלו חלק כ – 200 מנהלים וצוותי פיתוח מכל בתי הספר…

מעברים והתחלות חדשות

Posted by - 22 באוגוסט 2019 0
החופש הגדול מסתיים עוד שבוע ושנת הלימודים ניצבת בפתח. הורים רבים מוטרדים מהמעבר ומהקליטה של ילדיהם במסגרות השונות; האם אנחנו…

המקום הראשון

Posted by - 24 באפריל 2018 0
תחרות הרובוטיקה  רובוטראפיק ע"ש נדב שוהם הינה תחרות בינלאומית המתקיימת בטכניון אחת לשנה, ומנוהלת על ידי המרכז לרובוטיקה שבטכניון שבראשות…

עד הרקיע

Posted by - 17 בינואר 2022 0
קרן רמון ערכה השתלמות לצוותי מורים מכל הארץ בפלנתניה בעיר.  מאת בניה גואטה  איתן סטיבה, האסטרונאוט הישראלי השני צפוי ב…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות