שובו (שוב) ניצח

4 0

 

נציגי בית ספר שובו זכו במקום הראשון באליפות הסייבר המתקיימת זו השנה החמישית; זו השנה הראשונה בה משתתף בית הספר בתכנית הייחודית. לבית ספר שובו שלל הישגים בתחרויות מקומיות, אזוריות וארציות, בין השאר, בענפי המתמטיקה, הלוגיקה והשחמט.

אליפות הסייבר היא תכנית מטעם משרד החינוך, ששמה לעצמה למטרה להכין את תלמידי ישראל לעולם טכנולוגי מתקדם. האליפות כוללת סדרת משחקי מחשב הנגישים לכלל תלמידי ישראל. כ-280,000 תלמידים מ-1350 בתי ספר יסודיים השתתפו השנה באליפות הסייבר במתמטיקה של משרד החינוך.

מנהלת בית הספר, אנה שילקרוט, רואה בלימודי הסייבר צורך אמיתי ומשמעותי ביכולתם של תלמידים ובוגרים כאחד, להעצים את כישוריהם למימוש עצמי, בבניית עתידם המקצועי, האישי והאקדמי.

"אני גאה בתלמידי בית הספר ובצוות המקצועי. התלמידים הגיעו להישגים מרשימים ביותר. האליפות סחפה את התלמידים  ללמידה מעשית במדעי המחשב, במתמטיקה ובטכנולוגיה – באמצעות משחק ותחרות עם שאלות מאתגרות ביותר. ההשתתפות באליפות הסייבר אפשרה לתלמידים לגלות כישורים ולחזק מיומנויות הן בתחומי המתמטיקה המדע והטכנולוגיה", אמרה שילקרוט.

את הזכייה ציינו בבית הספר בטקס רב משתתפים, בו חולקו תעודות הצטיינות לתלמידות ולתלמידים המצטיינים – הן ברמה הבית ספרית והן ברמה הארצית. את התלמידים בירך, בשם מינהל החינוך בעיריית נתניה, שלומי רוקח, שציין בדבריו את פעילותה של רכזת הסייבר דבי אהרון.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בירכה על הישגי התלמידים, וציינה לשבח את ההשקעה הרבה של ההנהלה  וצוות המורים בתלמידי בית הספר, ואילו מ"מ ראה"ע אלי דלל, שבירך אף הוא את ההנהלה וצוות המורים, ההורים והתלמידים, הדגיש את ייחודיות בית הספר המתאפיין באהבת עם ישראל ומסורת ישראל לצד העצמה אישית בהיבט הלימודי לכל תלמיד ותלמידה.

תמונה ראשית: תלמידי שובו וראה"ע

Related Post

הלל צור הושבת; האריחים הוסרו

Posted by - 8 בינואר 2019 0
קבלנים מטעם חל"ת החלו בהסרת עשרות גליפים (חיפוי חיצוני); העירייה: לביה"ס כל האישורים, לפנים משורת הדין ולבקשת ההורים מונה מהנדס…

עדכון חינוך

Posted by - 6 בדצמבר 2022 0
מבני חינוך בהקמה  – רחוב נחל שורק (אגמים) – מבנה דו קומתי בן שתי כיתות גן רחוק שמורק (נאות שקד)…

בית ספר נוסף יוקם בעיר

Posted by - 1 ביוני 2021 0
בשכונת אגם 3 אושר כי יקום בית ספר יסודי חדש, זאת לאחר שוועדת המשנה לתכנון ובנייה אישרה את תכנית הבינוי…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות