התיכונים המצטיינים מנתניה

5 0

 שישה בתי ספר תיכונים מנתניה-  אורט גוטמן, אורט יד לבוביץ', טשרניחובסקי, עגנון, אמ"ית בר אילן וכן תיכון בית רבקה – זכו להימנות על בתי הספר העל יסודיים המצטיינים לשנת תשע"ח, מתוך  292 תיכוניים מכל הארץ שהוכרזו על ידי משרד החינוך כמצטיינים בהישגיהם הערכיים החברתיים והלימודים.

משרד החינוך פרסם בסוף השבוע, זו השנה השישית, את רשימת 292 בתי הספר (חטיבות עליונות) המצטיינים והערכיים בישראל, אשר זכו בתגמול כספי בגין שיפור בהישגיהם הערכיים, החברתיים והלימודיים בשנת הלימודים תשע"ח, כאשר עובדי ההוראה באותם בתי ספר יזכו במשכורת הקרובה לתגמול כספי חד פעמי. יצויין כי הקריטריונים להצטיינות נוסחו בהסכמה בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת ההסכם "עוז לתמורה".

ברשימת בתי הספר הזוכים ניתן למצוא שישה בתי ספר תיכונים בנתניה: אורט גוטמן, אורט יד לבוביץ, התיכון לבנות בית רבקה, טשרניחובסקי, עגנון ואמ"ית בר אילן.

IMG-20180820-WA0003

ממשרד החינוך נמסר, כי הקריטריונים לתגמול מכוונים לבתי הספר שחוללו על פי מגוון מדדים שינוי משמעותי ביותר בקרב הלומדים ולא רק לבתי הספר בעלי ההישגים הגבוהים ביותר. התגמול הדיפרנציאלי מחושב על פי שיעור השיפור שביצעו בתי הספר ביחס לשנה הקודמת ועל פי שיעור השיפור שקידמו את תלמידיהם ביחס לרמתם. הדגש ניתן על שיעור השינוי ולא רק על הציון הסופי.

RAN_7312

בנוסף נמסר, כי התגמול הדיפרנציאלי הוא הזדמנות להוקיר את צוותי החינוך על פעילותם לחינוך לערכים, לגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי ולאומי, על חינוך לטוהר הבחינות ולהגינות ולתרומה לחברה. התגמול הדיפרנציאלי מתגמל בתי ספר הקולטים תלמידים ממגוון רקעים רחב, ואשר פועלים למניעת נשירה וקידום התלמיד על פי יכולותיו ולא רק במימד של זכאות לבגרות. משרד החינוך מתגמל מורים על מצויינות לימודית ועידוד לומדים ללמוד מקצועות מוגברים ועל הוראה איכותית והוראה מוגברת של מקצועות מדעיים והומניסטיים.

טובה דולב, ראש מינהל חינוך וחברה: "אני גאה על ההתמדה, ההובלה ועל שימת דגש על ערכים ומצויינות וכן על שיפור מתמיד ומציאת מענים לכל תלמיד."

 

 

 

 

 

Related Post

חינוך אחר

Posted by - 18 בדצמבר 2019 0
בקמפוס נורדאו למצוינות מדעית טכנולוגית, מאמינים שחלק מהעצמת התלמידים באה לידי ביטוי כשילדים מלמדים ילדים

שובו (שוב) ניצח

Posted by - 27 בפברואר 2019 0
  נציגי בית ספר שובו זכו במקום הראשון באליפות הסייבר המתקיימת זו השנה החמישית; זו השנה הראשונה בה משתתף בית…

לומדים גם מחוף הים

Posted by - 1 במרץ 2022 0
יוזמה חדשה למען הסביבה למסלול המחוננים הפועל בבית ספר אלדד בכיתות ז'-ח' בשיתוף קמפוס מדעי הים הפועל ברופין, מכמורת. מאת בניה גואטה במהלך היוזמה נחשפים התלמידים…

מצטיינים גרסת נתניה

Posted by - 16 במאי 2022 0
21 אנשי ונשות חינוך מצטיינים ממחוז תל אביב שהתבלטו בעשייתם החינוכית במהלך שנת הלימודים תשפ"א, קיבלו תעודות הוקרה ממנהלת מחוז…

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כלי נגישות